hirdetés
hirdetés
hirdetés

Több beleszólásunk lesz az FB-reklámokba

Eddig csupán lájkolhattuk vagy hide-olhattuk a Facebookon megjelenő organikus hirdetéseket, ezentúl a Facebook be is építi őket az algoritmusába, hogy még kevesebb kéretlen reklám jelenjen meg az üzenőfalunkon.

hirdetés

Eddig csupán lájkolhattuk vagy hide-olhattuk a Facebookon megjelenő organikus hirdetéseket, ezentúl a Facebook be is építi őket az algoritmusába, hogy még kevesebb kéretlen reklám jelenjen meg az üzenőfalunkon – írja az Advertising Age.

A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy aki számos reklámot csukott be ugyanabból a kategóriából – például mobilreklámokat – az a jövőben kevesebb ugyanilyen reklámot fog látni. Ez fordítva is igaz, amennyiben ugyanabból a termékkategóriából több hirdetést is lájkolt valaki, úgy több hasonló reklám fog megjelenni neki.

A Facebook reklámbevételeinek 41 százaléka a mobilos üzenőfalon megjelenő reklámokból származik. A cél, hogy ezt a reklámbevételt tovább növelje a Facebook, ugyanakkor az algoritmussal már korábban is baj volt – az organikus elérések száma ugyanis drámaian csökkent. A GroupM egyik kutatásából például az derült ki, hogy a vizsgált 25 nagy márka posztjait a rajongói közül 38 százalékkal kevesebben látták, mint korábban.

(forrás: AdAge/Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Bővül az eddig is a 24 aloldalaként működő Sokszínű Vidék szerkesztősége.

A kilencvenes évek soha nem érhetnek véget.

A Karc FM-re is bírságot szabott ki az NMHH.

A multifunkciós dobozt az E3 játékkiállításon mutatták be.

Dobrosi Eszter utódja házon belülről érkezik.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés