hirdetés
hirdetés
hirdetés

Több beleszólásunk lesz az FB-reklámokba

Eddig csupán lájkolhattuk vagy hide-olhattuk a Facebookon megjelenő organikus hirdetéseket, ezentúl a Facebook be is építi őket az algoritmusába, hogy még kevesebb kéretlen reklám jelenjen meg az üzenőfalunkon.

hirdetés

Eddig csupán lájkolhattuk vagy hide-olhattuk a Facebookon megjelenő organikus hirdetéseket, ezentúl a Facebook be is építi őket az algoritmusába, hogy még kevesebb kéretlen reklám jelenjen meg az üzenőfalunkon – írja az Advertising Age.

A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy aki számos reklámot csukott be ugyanabból a kategóriából – például mobilreklámokat – az a jövőben kevesebb ugyanilyen reklámot fog látni. Ez fordítva is igaz, amennyiben ugyanabból a termékkategóriából több hirdetést is lájkolt valaki, úgy több hasonló reklám fog megjelenni neki.

A Facebook reklámbevételeinek 41 százaléka a mobilos üzenőfalon megjelenő reklámokból származik. A cél, hogy ezt a reklámbevételt tovább növelje a Facebook, ugyanakkor az algoritmussal már korábban is baj volt – az organikus elérések száma ugyanis drámaian csökkent. A GroupM egyik kutatásából például az derült ki, hogy a vizsgált 25 nagy márka posztjait a rajongói közül 38 százalékkal kevesebben látták, mint korábban.

(forrás: AdAge/Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom már szabadon variálható.

A Brit Média egy másik kiadványa, a 168 óra pedig új külsőt kap.

Ebben az évben már bárki ajánlhatja a „nagyköveteknek” a szerinte legkiválóbb, hazaszeretettől fűtött magyar teljesítményeket.

Az 1,2 millió követővel rendelkező oldal fotóiból készült könyvhöz maga a rendező írt előszót.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés