hirdetés
hirdetés
hirdetés

Több beleszólásunk lesz az FB-reklámokba

Eddig csupán lájkolhattuk vagy hide-olhattuk a Facebookon megjelenő organikus hirdetéseket, ezentúl a Facebook be is építi őket az algoritmusába, hogy még kevesebb kéretlen reklám jelenjen meg az üzenőfalunkon.

hirdetés

Eddig csupán lájkolhattuk vagy hide-olhattuk a Facebookon megjelenő organikus hirdetéseket, ezentúl a Facebook be is építi őket az algoritmusába, hogy még kevesebb kéretlen reklám jelenjen meg az üzenőfalunkon – írja az Advertising Age.

A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy aki számos reklámot csukott be ugyanabból a kategóriából – például mobilreklámokat – az a jövőben kevesebb ugyanilyen reklámot fog látni. Ez fordítva is igaz, amennyiben ugyanabból a termékkategóriából több hirdetést is lájkolt valaki, úgy több hasonló reklám fog megjelenni neki.

A Facebook reklámbevételeinek 41 százaléka a mobilos üzenőfalon megjelenő reklámokból származik. A cél, hogy ezt a reklámbevételt tovább növelje a Facebook, ugyanakkor az algoritmussal már korábban is baj volt – az organikus elérések száma ugyanis drámaian csökkent. A GroupM egyik kutatásából például az derült ki, hogy a vizsgált 25 nagy márka posztjait a rajongói közül 38 százalékkal kevesebben látták, mint korábban.

(forrás: AdAge/Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A megszokott céges portrék helyett most egészen más oldalát ismerhetjük meg az ügynökség dolgozóinak.

Kovács Levente megbízott főszerkesztőként veszi át Forrás Dávid feladatait.

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés