hirdetés
hirdetés
hirdetés

Több beleszólásunk lesz az FB-reklámokba

Eddig csupán lájkolhattuk vagy hide-olhattuk a Facebookon megjelenő organikus hirdetéseket, ezentúl a Facebook be is építi őket az algoritmusába, hogy még kevesebb kéretlen reklám jelenjen meg az üzenőfalunkon.

hirdetés

Eddig csupán lájkolhattuk vagy hide-olhattuk a Facebookon megjelenő organikus hirdetéseket, ezentúl a Facebook be is építi őket az algoritmusába, hogy még kevesebb kéretlen reklám jelenjen meg az üzenőfalunkon – írja az Advertising Age.

A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy aki számos reklámot csukott be ugyanabból a kategóriából – például mobilreklámokat – az a jövőben kevesebb ugyanilyen reklámot fog látni. Ez fordítva is igaz, amennyiben ugyanabból a termékkategóriából több hirdetést is lájkolt valaki, úgy több hasonló reklám fog megjelenni neki.

A Facebook reklámbevételeinek 41 százaléka a mobilos üzenőfalon megjelenő reklámokból származik. A cél, hogy ezt a reklámbevételt tovább növelje a Facebook, ugyanakkor az algoritmussal már korábban is baj volt – az organikus elérések száma ugyanis drámaian csökkent. A GroupM egyik kutatásából például az derült ki, hogy a vizsgált 25 nagy márka posztjait a rajongói közül 38 százalékkal kevesebben látták, mint korábban.

(forrás: AdAge/Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés