hirdetés
hirdetés
hirdetés

Több az internet, mint a vezetékes telefon

Több háztartásnak van internet-hozzáférése, mint vezetékes telefonja, igaz, az otthon netező háztartások 8,5 százalékában továbbra is modemes internet van – többek között ez derült ki a KutatóCentrum és MASMI Hungary Piackutató Intézet közös kutatásából.
hirdetés

Minden második magyar háztartás rendelkezik internet-hozzáféréssel, míg minden további tizedik fél éven belül tervezi annak bevezetését – állapítja meg a magyar háztartások internethasználati szokásait vizsgáló kutatásában a KutatóCentrum és a MASMI.

Az egyértelmű válaszadók szerint a leggyakoribb a kábeles elérés, az otthoni internetkapcsolattal rendelkezők 43 százaléka csatlakozik így a világhálóra. Ezt követi az ADSL-kapcsolat 34 százalékkal. A netezők 8,5 százalékánál továbbra is betárcsázós, modemes internetet van, míg 6,9 százalék mobiltelefonon keresztül internetezik.

Legnagyobb arányban az alacsony iskolai végzettségű netezőknél található betárcsázós kapcsolat, az otthoni internet-hozzáférés aránya pedig az alacsonyabb egy főre eső jövedelemből gazdálkodó, kistelepülésen élő háztartásokban a legkisebb.

Barcza Enikő, a KutatóCentrum üzletágvezetője szerint a kistelepüléseken az internet még jellemzően nem vált a mindennapi élet részévé, nem szükséges a napi munkához, így ott még a kultúrája sem alakult ki olyan mértékben, mint a nagyobb városokban. A vásárlóerővel rendelkező lakosság körében azonban az internetelérés meghaladja a 75 százalékot – tette hozzá a szakember. 

A kutatás arra is fényt derített, hogy ma már több háztartás rendelkezik internet-hozzáféréssel, mint vezetékes telefonnal: a magyar háztartások csupán 48 százalékánál van bekötve a vezetékes telefon. A mobil-penetráció ugyanakkor kiemelkedően magas, a magyar háztartások 93 százaléka legalább egy mobillal rendelkezik.

A felmérés tavaly decemberben egy 1 031 fős, kor (18-64 évesek), nem, iskolai végzettség és földrajzi jellemzők szerinti reprezentatív lakossági mintán készült.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Négy új szenior szakemberrel bővült a nyáron az Insomnia kommunikációs ügynökség csapata. Új lendületet adnának az adott területeknek.

A kultúra és a videórovat is új vezetőt kap október közepétől.

A Facebookon jelentette be. Kihangsúlyozta, hogy ő kérte a szerződés felbontását.

A Glix alapítói végezték eddig a 123RF.com magyarországi képviseletét.

Idén másodszor rendezik meg a világzenei fesztivált a fővárosban.

hirdetés

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Október 12-én ismét Youtube hajó a Google és a Kreatív szervezésében!

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés