hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tízmilliós reklámfeladat a Diákhiteltől

A Pátria Nyomda és a Friendly Digital indult a Diákhitel Központ reklámtenderén. A nyertes a feladatok eredetileg becsült értéknél kevesebbért vállalta a megbízást. 

hirdetés

A Diákhitel Központ tenderen keresett reklámtervezési feladatokra partnert. A december 30-ig tartó kommunikációt a Pátria Nyomda látja el, a társaság az eredetileg becsült nettó 10 millió forintnál valamivel kevesebbért, nettó 9 millió 945 ezer forintos ajánlatával nyert.

A tender másik indulója a Friendly Digital volt, az ügynökség nettó 11 millió 276 ezer forintról szóló pályázattal indult.

A Diákhitel Központ a Közbeszerzési Értesítőben tette közzé a Pátria Nyomda feladatait, a cégnek egy alapkreatívot kell létrehoznia, és az ebből kiinduló kommunikációs anyagok grafikai megvalósítása is hozzá tartozik. Ezen kívül többek között az újsághirdetések elkészítése, a plakát- és éves kiadvány tervezése nyomdai előkészítéssel, valamint bannermegjelenés és diákigazolvány-tokok megtervezése is a Pátria Nyomda hatásköre lesz.  

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom már szabadon variálható.

A Brit Média egy másik kiadványa, a 168 óra pedig új külsőt kap.

Ebben az évben már bárki ajánlhatja a „nagyköveteknek” a szerinte legkiválóbb, hazaszeretettől fűtött magyar teljesítményeket.

Az 1,2 millió követővel rendelkező oldal fotóiból készült könyvhöz maga a rendező írt előszót.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés