hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tíz hónap után jött elő a fényre a Next9 ügynökség

Híves Bea és Győri Krisztina alapították a kommunikációs ügynökséget tavaly áprilisban, miután távoztak az Uniomediától.

hirdetés

Kommunikációs ügynökséget alapított Next9 néven Győri Krisztina és Híves Bea, akik vezetői és tulajdonosai is a cégnek, amelyben mellettük kisebbségi tulajdonos még az Archos Zrt. Utóbbival digitális projekteken dolgoznak együtt. Győri és Híves közel nyolv évig dolgoztak korábban az Uniomediában, ahol a távozásukat megelőző másfél évben a menedzsment tagjai is voltak.

Győri szerint eredetileg olyan cégben gondolkoztak, amely digitális projekteket tervez és valósít meg, és bár több ilyen jellegű projekt megvalósítása folyamatban van, ám az ügynökség fókusza mégis a kommunikáció és pr lett, nem függetlenül a megkeresésektől, amelyeket a két szakember kapott a cég alakulásakor.

Az elmúlt tíz hónapban öt tendert nyert a Next9, többek között a Dreherét és a British Embassyét, tizennégy ügyfélnek dolgoztak már, az előbbieken túl: Nestlé, Teqball, British Council, BÁV Zrt., think.BDPST, Főtaxi Zrt., Berger Házak Zrt., Hiventures, Antall József Tudásközpont, Wolt Magyarország, Shapr3D, Selectivv Magyarország, Panasonic, Budapest Airport, és az épp Highlights of Hungary-t nyert Poket könyvek. Utóbbi projektből Vecsei H. Miklós színművész is tagja az ügynökségnek mint "creative expert".

Győri Krisztina (communication expert), Balázsy Panna (media és pr expert), Kiss-Benedek Kristóf (art director). Híves Bea (communication expert)

Az ügynökség jelenleg 15 főből áll, kreatívigazgatója is van Kiss-Benedek Kristóf személyében. A Next9 - a fent említett, ám nem részletezett digitális projekteken kívül - pr vezérelt, de integrált és kreatív kampányokban gondolkodik, illetve "értékalapú storytellingben és tartalomgyártásban", ahogy az alapítók mondják. A Next9-ban külsős stratégiai partner még Mihalovits András és Gergely Ágnes.

"Kutatások szerint napjainkban egy dologra átlagosan 8-9 mp-ig figyelünk. Persze a social mediaban ez a szám már ennek is a töredéke csak, és egyre csökken. Átlagosan nagyjából maximum 9 másodpercünk van arra, hogy a fogyasztó figyelmét magunkra irányítsuk – vagy elveszítsük akár örökre. Mi pedig abban szeretnénk ügyfeleink szakmai partnerei lenni, hogy ezt a 9 másodpercet mindig a lehető leghatékonyabb tartalommal és kreativitással töltsük meg" - mondja az ügynökség nevéről Győri Krisztina.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés