hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tíz hónap után jött elő a fényre a Next9 ügynökség

Híves Bea és Győri Krisztina alapították a kommunikációs ügynökséget tavaly áprilisban, miután távoztak az Uniomediától.

hirdetés

Kommunikációs ügynökséget alapított Next9 néven Győri Krisztina és Híves Bea, akik vezetői és tulajdonosai is a cégnek, amelyben mellettük kisebbségi tulajdonos még az Archos Zrt. Utóbbival digitális projekteken dolgoznak együtt. Győri és Híves közel nyolv évig dolgoztak korábban az Uniomediában, ahol a távozásukat megelőző másfél évben a menedzsment tagjai is voltak.

Győri szerint eredetileg olyan cégben gondolkoztak, amely digitális projekteket tervez és valósít meg, és bár több ilyen jellegű projekt megvalósítása folyamatban van, ám az ügynökség fókusza mégis a kommunikáció és pr lett, nem függetlenül a megkeresésektől, amelyeket a két szakember kapott a cég alakulásakor.

Az elmúlt tíz hónapban öt tendert nyert a Next9, többek között a Dreherét és a British Embassyét, tizennégy ügyfélnek dolgoztak már, az előbbieken túl: Nestlé, Teqball, British Council, BÁV Zrt., think.BDPST, Főtaxi Zrt., Berger Házak Zrt., Hiventures, Antall József Tudásközpont, Wolt Magyarország, Shapr3D, Selectivv Magyarország, Panasonic, Budapest Airport, és az épp Highlights of Hungary-t nyert Poket könyvek. Utóbbi projektből Vecsei H. Miklós színművész is tagja az ügynökségnek mint "creative expert".

Győri Krisztina (communication expert), Balázsy Panna (media és pr expert), Kiss-Benedek Kristóf (art director). Híves Bea (communication expert)

Az ügynökség jelenleg 15 főből áll, kreatívigazgatója is van Kiss-Benedek Kristóf személyében. A Next9 - a fent említett, ám nem részletezett digitális projekteken kívül - pr vezérelt, de integrált és kreatív kampányokban gondolkodik, illetve "értékalapú storytellingben és tartalomgyártásban", ahogy az alapítók mondják. A Next9-ban külsős stratégiai partner még Mihalovits András és Gergely Ágnes.

"Kutatások szerint napjainkban egy dologra átlagosan 8-9 mp-ig figyelünk. Persze a social mediaban ez a szám már ennek is a töredéke csak, és egyre csökken. Átlagosan nagyjából maximum 9 másodpercünk van arra, hogy a fogyasztó figyelmét magunkra irányítsuk – vagy elveszítsük akár örökre. Mi pedig abban szeretnénk ügyfeleink szakmai partnerei lenni, hogy ezt a 9 másodpercet mindig a lehető leghatékonyabb tartalommal és kreativitással töltsük meg" - mondja az ügynökség nevéről Győri Krisztina.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

27 év után decemberben jön az utolsó szám a magazinból.

A brit áruházlánc a karácsony és fennállása 100. évének alkalmából játszott el a Vissza a jövőbe ötletével.

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Milyen forradalmi lehetőségeket jelentenek az új technológiák? Milyen lesz az életünk 10 vagy 50 év múlva? Ezekre a kérdésekre keressük a választ szeptember 27-én, a MOST Fórumon.(x)

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés