hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tíz hónap után jött elő a fényre a Next9 ügynökség

Híves Bea és Győri Krisztina alapították a kommunikációs ügynökséget tavaly áprilisban, miután távoztak az Uniomediától.

hirdetés

Kommunikációs ügynökséget alapított Next9 néven Győri Krisztina és Híves Bea, akik vezetői és tulajdonosai is a cégnek, amelyben mellettük kisebbségi tulajdonos még az Archos Zrt. Utóbbival digitális projekteken dolgoznak együtt. Győri és Híves közel nyolv évig dolgoztak korábban az Uniomediában, ahol a távozásukat megelőző másfél évben a menedzsment tagjai is voltak.

Győri szerint eredetileg olyan cégben gondolkoztak, amely digitális projekteket tervez és valósít meg, és bár több ilyen jellegű projekt megvalósítása folyamatban van, ám az ügynökség fókusza mégis a kommunikáció és pr lett, nem függetlenül a megkeresésektől, amelyeket a két szakember kapott a cég alakulásakor.

Az elmúlt tíz hónapban öt tendert nyert a Next9, többek között a Dreherét és a British Embassyét, tizennégy ügyfélnek dolgoztak már, az előbbieken túl: Nestlé, Teqball, British Council, BÁV Zrt., think.BDPST, Főtaxi Zrt., Berger Házak Zrt., Hiventures, Antall József Tudásközpont, Wolt Magyarország, Shapr3D, Selectivv Magyarország, Panasonic, Budapest Airport, és az épp Highlights of Hungary-t nyert Poket könyvek. Utóbbi projektből Vecsei H. Miklós színművész is tagja az ügynökségnek mint "creative expert".

Győri Krisztina (communication expert), Balázsy Panna (media és pr expert), Kiss-Benedek Kristóf (art director). Híves Bea (communication expert)

Az ügynökség jelenleg 15 főből áll, kreatívigazgatója is van Kiss-Benedek Kristóf személyében. A Next9 - a fent említett, ám nem részletezett digitális projekteken kívül - pr vezérelt, de integrált és kreatív kampányokban gondolkodik, illetve "értékalapú storytellingben és tartalomgyártásban", ahogy az alapítók mondják. A Next9-ban külsős stratégiai partner még Mihalovits András és Gergely Ágnes.

"Kutatások szerint napjainkban egy dologra átlagosan 8-9 mp-ig figyelünk. Persze a social mediaban ez a szám már ennek is a töredéke csak, és egyre csökken. Átlagosan nagyjából maximum 9 másodpercünk van arra, hogy a fogyasztó figyelmét magunkra irányítsuk – vagy elveszítsük akár örökre. Mi pedig abban szeretnénk ügyfeleink szakmai partnerei lenni, hogy ezt a 9 másodpercet mindig a lehető leghatékonyabb tartalommal és kreativitással töltsük meg" - mondja az ügynökség nevéről Győri Krisztina.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

Joe ágyba viszi a reggelit, Sarah pedig időben felkel, és nem csak úgy összekaparja magát.

Nagyon forró dalra épül a szénhidrátcsökkentett sör Valentin napra időzített kampánya.

hirdetés

Merre tart az orvostudomány a digitalizált világban? Hogyan segíthet a technológia az egészség megőrzésében? Megtudhatod az első MOST Fórumon február 21-én (x)

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés