hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tíz hónap után jött elő a fényre a Next9 ügynökség

Híves Bea és Győri Krisztina alapították a kommunikációs ügynökséget tavaly áprilisban, miután távoztak az Uniomediától.

hirdetés

Kommunikációs ügynökséget alapított Next9 néven Győri Krisztina és Híves Bea, akik vezetői és tulajdonosai is a cégnek, amelyben mellettük kisebbségi tulajdonos még az Archos Zrt. Utóbbival digitális projekteken dolgoznak együtt. Győri és Híves közel nyolv évig dolgoztak korábban az Uniomediában, ahol a távozásukat megelőző másfél évben a menedzsment tagjai is voltak.

Győri szerint eredetileg olyan cégben gondolkoztak, amely digitális projekteket tervez és valósít meg, és bár több ilyen jellegű projekt megvalósítása folyamatban van, ám az ügynökség fókusza mégis a kommunikáció és pr lett, nem függetlenül a megkeresésektől, amelyeket a két szakember kapott a cég alakulásakor.

Az elmúlt tíz hónapban öt tendert nyert a Next9, többek között a Dreherét és a British Embassyét, tizennégy ügyfélnek dolgoztak már, az előbbieken túl: Nestlé, Teqball, British Council, BÁV Zrt., think.BDPST, Főtaxi Zrt., Berger Házak Zrt., Hiventures, Antall József Tudásközpont, Wolt Magyarország, Shapr3D, Selectivv Magyarország, Panasonic, Budapest Airport, és az épp Highlights of Hungary-t nyert Poket könyvek. Utóbbi projektből Vecsei H. Miklós színművész is tagja az ügynökségnek mint "creative expert".

Győri Krisztina (communication expert), Balázsy Panna (media és pr expert), Kiss-Benedek Kristóf (art director). Híves Bea (communication expert)

Az ügynökség jelenleg 15 főből áll, kreatívigazgatója is van Kiss-Benedek Kristóf személyében. A Next9 - a fent említett, ám nem részletezett digitális projekteken kívül - pr vezérelt, de integrált és kreatív kampányokban gondolkodik, illetve "értékalapú storytellingben és tartalomgyártásban", ahogy az alapítók mondják. A Next9-ban külsős stratégiai partner még Mihalovits András és Gergely Ágnes.

"Kutatások szerint napjainkban egy dologra átlagosan 8-9 mp-ig figyelünk. Persze a social mediaban ez a szám már ennek is a töredéke csak, és egyre csökken. Átlagosan nagyjából maximum 9 másodpercünk van arra, hogy a fogyasztó figyelmét magunkra irányítsuk – vagy elveszítsük akár örökre. Mi pedig abban szeretnénk ügyfeleink szakmai partnerei lenni, hogy ezt a 9 másodpercet mindig a lehető leghatékonyabb tartalommal és kreativitással töltsük meg" - mondja az ügynökség nevéről Győri Krisztina.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés