hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tíz hónap után jött elő a fényre a Next9 ügynökség

Híves Bea és Győri Krisztina alapították a kommunikációs ügynökséget tavaly áprilisban, miután távoztak az Uniomediától.

hirdetés

Kommunikációs ügynökséget alapított Next9 néven Győri Krisztina és Híves Bea, akik vezetői és tulajdonosai is a cégnek, amelyben mellettük kisebbségi tulajdonos még az Archos Zrt. Utóbbival digitális projekteken dolgoznak együtt. Győri és Híves közel nyolv évig dolgoztak korábban az Uniomediában, ahol a távozásukat megelőző másfél évben a menedzsment tagjai is voltak.

Győri szerint eredetileg olyan cégben gondolkoztak, amely digitális projekteket tervez és valósít meg, és bár több ilyen jellegű projekt megvalósítása folyamatban van, ám az ügynökség fókusza mégis a kommunikáció és pr lett, nem függetlenül a megkeresésektől, amelyeket a két szakember kapott a cég alakulásakor.

Az elmúlt tíz hónapban öt tendert nyert a Next9, többek között a Dreherét és a British Embassyét, tizennégy ügyfélnek dolgoztak már, az előbbieken túl: Nestlé, Teqball, British Council, BÁV Zrt., think.BDPST, Főtaxi Zrt., Berger Házak Zrt., Hiventures, Antall József Tudásközpont, Wolt Magyarország, Shapr3D, Selectivv Magyarország, Panasonic, Budapest Airport, és az épp Highlights of Hungary-t nyert Poket könyvek. Utóbbi projektből Vecsei H. Miklós színművész is tagja az ügynökségnek mint "creative expert".

Győri Krisztina (communication expert), Balázsy Panna (media és pr expert), Kiss-Benedek Kristóf (art director). Híves Bea (communication expert)

Az ügynökség jelenleg 15 főből áll, kreatívigazgatója is van Kiss-Benedek Kristóf személyében. A Next9 - a fent említett, ám nem részletezett digitális projekteken kívül - pr vezérelt, de integrált és kreatív kampányokban gondolkodik, illetve "értékalapú storytellingben és tartalomgyártásban", ahogy az alapítók mondják. A Next9-ban külsős stratégiai partner még Mihalovits András és Gergely Ágnes.

"Kutatások szerint napjainkban egy dologra átlagosan 8-9 mp-ig figyelünk. Persze a social mediaban ez a szám már ennek is a töredéke csak, és egyre csökken. Átlagosan nagyjából maximum 9 másodpercünk van arra, hogy a fogyasztó figyelmét magunkra irányítsuk – vagy elveszítsük akár örökre. Mi pedig abban szeretnénk ügyfeleink szakmai partnerei lenni, hogy ezt a 9 másodpercet mindig a lehető leghatékonyabb tartalommal és kreativitással töltsük meg" - mondja az ügynökség nevéről Győri Krisztina.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A márka eddig nem volt jelen a közösségi médiában.

A Nielsen számításai szerint csak 2 saját gyártású Netflix-széria van a top tízben. Ráadásul lehet, hogy hamarosan mindkét klasszikust elveszíti a Netflix.

Az előadó az ügynökségeknek is üzent egy friss interjúban.

Simon Balázs rendezése mellett a Freakin' Disco és a FAQ Színház klipje is esélyes a díjra.

A rendezvényügynökség célja, hogy ezzel bekerüljenek az európai vérkeringésbe.

hirdetés

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Díjátadó: május 16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés