hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tíz év után távozott a Szerencsejáték szóvivője

Lecserélte a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő a Szerencsejáték egész vezetőségét. A változások természetesen a kommunikációs vezetői posztokat sem hagyták érintetlenül.

hirdetés

Székely Gábor után Szentpétery Kálmánt nevezte ki június végén a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő (MNV) a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatójává. A felügyelő bizottság mellett az igazgatóság tagjait is lecserélték, amely új szervezeti és irányítási rendet alakított ki: megszüntette a vezérigazgató-helyettesi munkakört, és több igazgatóságot összevont. A döntés alapján az új vezérigazgató felmentette a cég több, korábbi vezetőjét, és megszüntette a munkaviszonyukat.

A változások a vállalat kommunikációs vezetői posztjait sem hagyták érintetlenül: Somorai László – aki évekig a marketingigazgatói teendőket is ellátta – tíz év után távozni kényszerült a szóvivői posztról, és a kommunikációs igazgatói székben is csere történt.

Tulik Ágnes (Fotó: Egyed Péter)
Tulik Ágnes (Fotó: Egyed Péter)
A szóvivői és a kommunikációs igazgató-helyettesi feladatokat június 28. óta Tulik Ágnes látja el, aki ezt megelőzően az Ombrello Digital pr team-leaderi pozícióját töltötte be, miután – hat hónap után – 2008 decemberében távozott a BAT Hungary dohánycég vállalati kommunikációs vezetői székéből. Tulik Ágnes pályafutását médiumoknál és kisebb ügynökségeknél kezdte, majd a BÁV Bizományi Kereskedelmi és Záloghitelnél marketingkommunikációs főmunkatársként dolgozott. Az ezt követő években a Pricomm Kommunikációs ügynökségnél volt tanácsadó, majd vezető tanácsadó, ahol egyik ügyfelének – a Centrum Parkolási Társaságnak – három évig megbízott sajtószóvivőként is dolgozott. Később a McCann Erickson Budapest Reklámügynökségnél vezette a pr-csapatot, majd a Provident külső kommunikációs főosztály-vezetője lett.

„A közvélemény felé is láthatóbbá kell tennünk, hogy a Szerencsejáték Zrt. a törvényi keretek között felelősen működő, transzparens játékszervező. Ezt kell megmutatnunk minden nehézségével együtt, hiszen érthető okokból a nagynyertesek szinte kivétel nélkül nem vállalják fel magukat a nyilvánosság előtt. A Szerencsejáték Zrt. számára olyan, még eddig fel nem fedezett kommunikációs csatornák is nyitva állnak, mint az internet” – mondta el új feladatairól a szakember.

A Szerencsejáték marketing- és kommunikációs igazgatói székében a pozíciót tavaly októbertől ellátó Lugosi Viktóriát Balogh Ádám váltotta, aki szintén június végén vette át a feladatokat. A tanári, politológusi, és marketingvégzettséggel rendelkező szakember korábban az Szerencsejáték elnöki tanácsadójaként közreműködött a társaság stratégiájának kidolgozásában, reklám és marketingkampányok tervezésében és lebonyolításában. Balogh Ádámot sajnos nem sikerült elérnünk, helyettese tájékoztatása szerint „a közeljövőben nem lesz elérhető”.

Lugosi Viktória és Somorai László további pályafutásáról egyelőre nincsen információnk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
az, hogy milyen ilyen-olyan pártpolitikai érdekek fűződtek a mindenkori eszerté "birtoklásához", azt most hagyjuk,

de talán abban lehet reménykedni, h a marketing és kommunikációs osztályokon történt fiatalítás végre kreatív irányba mozdítja el a marketingkommunikációjukat.

jó lenne, ha ők végre élnének a ziccerrel, és (ahogy azt a világ számos országában nagy sikerrel teszik) zseniális/eredeti/szórakoztató kampányokra adnának
megbízást.
ennyi. mennyi????


Ügynökségeket és cégeket hívtak ki: mutassák meg legviccesebb fuszeklijüket.

A portálok a 30-59 éves célcsoportban szeretnének erősíteni a Cad Media segítségével.

A cég áprilistól szünetelteti a reklámtevékenységét.

A Wieden + Kennedy Oregon államnak készített kampánya a számszerű tényekre épít.

A social distancing alatt is lehetünk szociálisak a márka szerint.

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés