hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tíz év után távozott a Szerencsejáték szóvivője

Lecserélte a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő a Szerencsejáték egész vezetőségét. A változások természetesen a kommunikációs vezetői posztokat sem hagyták érintetlenül.

hirdetés

Székely Gábor után Szentpétery Kálmánt nevezte ki június végén a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő (MNV) a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatójává. A felügyelő bizottság mellett az igazgatóság tagjait is lecserélték, amely új szervezeti és irányítási rendet alakított ki: megszüntette a vezérigazgató-helyettesi munkakört, és több igazgatóságot összevont. A döntés alapján az új vezérigazgató felmentette a cég több, korábbi vezetőjét, és megszüntette a munkaviszonyukat.

A változások a vállalat kommunikációs vezetői posztjait sem hagyták érintetlenül: Somorai László – aki évekig a marketingigazgatói teendőket is ellátta – tíz év után távozni kényszerült a szóvivői posztról, és a kommunikációs igazgatói székben is csere történt.

Tulik Ágnes (Fotó: Egyed Péter)
Tulik Ágnes (Fotó: Egyed Péter)
A szóvivői és a kommunikációs igazgató-helyettesi feladatokat június 28. óta Tulik Ágnes látja el, aki ezt megelőzően az Ombrello Digital pr team-leaderi pozícióját töltötte be, miután – hat hónap után – 2008 decemberében távozott a BAT Hungary dohánycég vállalati kommunikációs vezetői székéből. Tulik Ágnes pályafutását médiumoknál és kisebb ügynökségeknél kezdte, majd a BÁV Bizományi Kereskedelmi és Záloghitelnél marketingkommunikációs főmunkatársként dolgozott. Az ezt követő években a Pricomm Kommunikációs ügynökségnél volt tanácsadó, majd vezető tanácsadó, ahol egyik ügyfelének – a Centrum Parkolási Társaságnak – három évig megbízott sajtószóvivőként is dolgozott. Később a McCann Erickson Budapest Reklámügynökségnél vezette a pr-csapatot, majd a Provident külső kommunikációs főosztály-vezetője lett.

„A közvélemény felé is láthatóbbá kell tennünk, hogy a Szerencsejáték Zrt. a törvényi keretek között felelősen működő, transzparens játékszervező. Ezt kell megmutatnunk minden nehézségével együtt, hiszen érthető okokból a nagynyertesek szinte kivétel nélkül nem vállalják fel magukat a nyilvánosság előtt. A Szerencsejáték Zrt. számára olyan, még eddig fel nem fedezett kommunikációs csatornák is nyitva állnak, mint az internet” – mondta el új feladatairól a szakember.

A Szerencsejáték marketing- és kommunikációs igazgatói székében a pozíciót tavaly októbertől ellátó Lugosi Viktóriát Balogh Ádám váltotta, aki szintén június végén vette át a feladatokat. A tanári, politológusi, és marketingvégzettséggel rendelkező szakember korábban az Szerencsejáték elnöki tanácsadójaként közreműködött a társaság stratégiájának kidolgozásában, reklám és marketingkampányok tervezésében és lebonyolításában. Balogh Ádámot sajnos nem sikerült elérnünk, helyettese tájékoztatása szerint „a közeljövőben nem lesz elérhető”.

Lugosi Viktória és Somorai László további pályafutásáról egyelőre nincsen információnk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
az, hogy milyen ilyen-olyan pártpolitikai érdekek fűződtek a mindenkori eszerté "birtoklásához", azt most hagyjuk,

de talán abban lehet reménykedni, h a marketing és kommunikációs osztályokon történt fiatalítás végre kreatív irányba mozdítja el a marketingkommunikációjukat.

jó lenne, ha ők végre élnének a ziccerrel, és (ahogy azt a világ számos országában nagy sikerrel teszik) zseniális/eredeti/szórakoztató kampányokra adnának
megbízást.
ennyi. mennyi????


Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

hirdetés

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés