hirdetés
hirdetés
hirdetés

Titkos rádiót alapíthat a Zóna Taxi vezére?

Sajtóközleményt kaptunk arról, hogy március 8-án, a korábban megszűnt Rise FM helyén egy kifejezetten nőknek szóló új rádió indul, aminek neve egyelőre titkos. Jelenlegi információink szerint az üzemeltető céget az a Veres István irányítja, aki a ferihegyi Zóna Taxit is vezette. Miután megtudták, hogy cikkünkben megemlítjük a Zóna Taxit, a közleményt visszavonták.

hirdetés

Információink szerint nőkre fókuszáló tematikával kezdi meg sugárzását március 8-án, nőnapon egy új fővárosi rádiócsatorna. A rádió állítólag a januárban elhallgatott adó, a Rise Fm helyén, a 88.1-es frekvencián kezdi majd meg a sugárzást, a rádió nevét a tulajdonosok egyelőre nem árulták el, az viszont a jelenleg hozzáférhető cégadatokból úgy látszik, hogy a rádió mögött, közvetett módon a Ferihegyen botrányos körülmények között leváltott Zóna Taxi külföldi tulajdonosai állnak.

A legújabb rádiócsere körülményei a 88.1-es frekvencián nem egészen világosak. A sajtóban olvasható információk szerint a mostani helycsere hátterében az állhat, hogy a januárban elhallgató Rise FM nem tudott fizetni a frekvenciatulajdonos Rádió Infórumot tulajdonló N-Joy médiacsoportnak, emiatt kellett elhallgatnia. Ezt a sajtóértesülést viszont sem a Rise FM, sem az N-Joy illetékesei nem ismerték el.

Az N-Joy azóta el is adta a Rádió Infórumot, jelenleg tulajdonosként az Office Consulting Kft. és az Euro Taxi Kft. szerepelnek az Opten cégadatbázisában, melyek közvetve Cipruson és az Egyesült Államokban bejegyzett cégek (Mazalaca Ltd. és IV Investments LLC.) résztulajdonában állnak. Ugyanezen külföldi cégek álltak a Zóna Taxit működtető Zóna Service Zrt. mögött is.

Visszavont közlemény

A Rise FM helyén jövő kedden induló új rádió üzemeltetője információink szerint a január elején bejegyzett Green FM Média Kft., amelynek ügyvezető igazgatói pozícióját a ferihegyi repülőtéri botrány után február végén megszűnt Zóna Taxi vezérigazgatója, Veres István tölti be az Opten adatbázisa és az E-Cégjegyzék szerint. Mint emlékezetes, a Zóna Taxi az elvesztett repülőtéri taxitender után sem vonult el Ferihegyről.

Az új, ismeretlen nevű rádió mindenesetre speciális lesz abból a szempontból, hogy kifejezetten a női hallgatókra koncentrál – legalább is ez derült ki a szerkesztőségünkbe érkezett, majd visszavont közleményből. A közleményben az áll, hogy a rádió igazgatója Végvári Tibor, a Frizbi című műsor korábbi főszerkesztője lesz, ő küldte a közleményt is, azonban miután megtudta, hogy a cikkünkben a rádió tulajdonosi körét is érintjük, arra hivatkozva vonta vissza a közleményt, hogy a Rádió Infórum tulajdonosi köre megváltozott. Megkérdeztük a fővárosi cégbíróságot, hogy valóban történt e változás, ahol azt mondták, egyelőre tulajdonosváltásról nem tudnak.

Információink szerint a program alappilléreit az egészséges életmóddal, gasztronómiával, erotikával és a párkereséssel foglalkozó műsorok jelentik majd. A zenei tematika hasonlítani fog a Rise FM-hez, továbbra is az elektronikus zene dominál majd. Információink szerint a rádiót partival köszöntik majd a Citadella teraszon, a Panoráma étteremben. A korábban botrányokkal övezett Citadella terasz és az étterem szintén Veres István érdekeltségi körébe tartozik.

Botrányos frekvencia

A 88.1-es frekvencia korábban sem volt zűröktől mentes. 2009 nyarának végén a frekvencián sugárzó Rise FM-nek tulajdonjogi vita miatt el kellett hallgatnia: a helyzet abból adódott, hogy a Rise FM megvette a veszteséges Pont FM-et üzemeltető a frekvenciajogosultságot birtokló Rádió Infórumot, de a cég eredeti tulajdonosai a szerződésben rögzített jogukkal élve utóbb visszavásárolták a céget. Később a Fővárosi Bíróság a Rise FM-nek adott igazat, és visszakapták a 88.1-es frekvenciát, így a Rise FM ismét megjelenhetett a budapesti éterben. A rádió új tulajdonosa a több vidéki rádiót összefogó N-Joy Médiacsoport lett, mely vállalat a kaposvári Enjoy Rádióból nőtte ki magát.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Jo otlet a noi radio, furcsa hogy meg senkinek nem jutott eszebe megcsinalni.Es kar, hogy most egy ilyen botrany banda fogja. Pedig meg hallgatnam is (neten).

A GVH szerint megtévesztették a fogyasztókat a Most generáció kampányával.

Az emlékműsor után Bryant utolsó NBA-mérkőzését is levetítik.

A Mirror is felkapta a fejét a fitnesszpápa hibátlan érvelésére.

A Media1 szerint a hírműsorok felügyelete tartozik majd Hardy Mihályhoz.

Kiadója az önkormányzat vagyonkezelő cége.

hirdetés
hirdetés

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók