hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tibi atya meghekkelte a médiát és rámutatott gyarlóságunkra

Korábban úgy tűnt, hogy Tibi atya Facebook-oldala eltűnt. El is tűnt, de azóta az oldalt működtető Humbák Művek újra aktíválta. "Kattintsatok már fontos, de nehezebben fogyasztható dolgokra is, basszátok meg!" - írják.

hirdetés

Újra itt, basszátok meg! címmel jelentetett meg bejegyzést a közönséges humoráról ismert, népszerű internetes fiktív karakter, Tibi atya. Ebben arról ír, hogy korábban csak azért tüntette el a Facebook-oldalát, hogy rámutasson arra, hogy mindez mennyivel jobban érdekli az embereket, mint egyéb, a közérdek szempontjából fontosabb ügyek.

Ugye ez azért médiahekk, mert az oldalt működtető Humbák Művek egy olyan posztot jelentetett meg korábban, amelyben azt állította, hogy az 1,3 millió követővel rendelkező oldal minden figyelmezetés nélkül tűnt el a Facebookról, amit felháborítónak ítélt, és ezért a poszt megosztására szólította fel az embereket. Az akció sikerült, közel kétezres osztották meg a posztot, és a sajtó is megírta, például itt és itt.

"Jelenleg az a hír, hogy törölték az én piás, suttyó oldalamat, több közösségi interakcióval bír, mint az, hogy egy négymilliós mélyszegénységgel bíró országban Polt lánya félmilliós fizetésért dolgozik az MNB-nél (Polt feleségének), hogy egy hónapig pótlóbuszok helyettesítik a napi negyedmillió utast szállító 4-6 villamost, hogy újabb úszóedzőt rúgtak ki pedofil-botrány miatt, hogy jelenleg hol tart a Sukoró-ügy vagy úgy en bloc bármi, ami ezzel ellentétben valóban közérdekű. Manapság ugyanis leginkább ezen, futballeredményeken és halálos tragédiák közvéleményre nem tartozó bulvárrészletein van kattintás. Kattintsatok már fontos, de nehezebben fogyasztható dolgokra is, basszátok meg!" - írják.

Erre olvasható a teljes poszt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés