hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ti:me néven folytatja a 2Republic reklámügynökség

Április elejétől Ti:me Agency néven folytatja a 2Republic reklámügynökség – jelentette be pénteken közleményében a Republic Group. A sajtóanyag szerint az eddig a csoport kvázi btl-ágaként funkcionáló ügynökség átalakul, és mostantól a kreatív, valamint reklámstratégiai szolgáltatások mellett üzleti tanácsadással is foglalkozik.

hirdetés

„15 év ügynökségi tapasztalata megmutatta, hogy nem elég gyorsan dolgozni, hanem elég időt is kell szánni a feladatoknak, illetve a problémáknak a megoldására. Btl-ből egy business development és transzformációs reklámügynökséggé nőttük ki magunkat, amely minden esetben minőségi időt szán az ügyfeleire. Ezt fejezi ki az új név és a szervezeti átalakulás egyaránt” – mondta el a bejelentés kapcsán Kollmann Áron, tulajdonos-ügyvezető.

Az ügynökség újrapozícionálását egy mélyinterjús, az ügyfelek aktív közreműködésével megvalósított kutatás és egy design workshop előzte meg – tette hozzá.

A közel 20 fős ügynökségi csapatot a közlemény szerint egy háromfős board vezeti. Kaufmann Bernadett stratégiai vezető és Mátyás Kitti ügyfélkapcsolati vezető mellé igazoltak egy kreatív igazgatót is, akinek a kiléte egyelőre még nem publikus.

Kaufmann Bernadett, Kollmann Áron és Mátyás Kitti
Kaufmann Bernadett, Kollmann Áron és Mátyás Kitti

„Sokkal komplexebb megoldásokra van szüksége ennek a szakmának és az ügyfeleinknek. A Ti:me a probléma feltárásától a kreatív megvalósításig hosszú távú együttműködésre, együtt gondolkodásra és növekedési célok elérésére hívja partnereit” – nyilatkozta Mátyás Kitti, aki hozzátette: „komplex, stratégiai gondolkodást és kompetenciákat igénylő problémák feltérképezését és megoldását vállalják, amit szerinte egy általános kreatív ügynökséggel nem tudnának megvalósítani az ügyfeleik.”

„A stratégiai megközelítéshez nyúltunk, és úgy döntöttünk, hogy inkább üzleti problémákból indulunk ki es arra építjük a kreatív megoldásainkat. Működésünk túlmutat a hagyományos reklámügynökségi formákon, hiszen a problémára szabjuk a megoldást, ezáltal a marketingcsapatot holisztikusan tudjuk támogatni. Az üzleti problémából indulunk ki, és nem félünk közben kérdezni, összefüggéseket feltárni, szükség esetén pedig szakértőt bevonni és hozzányúlni a régi struktúrákhoz” – egészítette ki az eddigieket Kaufmann Bernadett stratégiai vezető.

Az átalakuló 2Republic 15 éves fennállása során számos márkának dolgozott, többek között az E.ON, a PPG Trilak, az Ooops!, a Bayer Hungária, az Artisjus, a Metropolitan Egyetem, az Allianz, a SMEG, a Chevrolet, az Opel, a Ferrero és a Borsodi is ügyfeleik között volt vagy van.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

A multifokális lencséket árusító cég nagykövete lett Várkonyi Andrea. Az új tévészpot kampánybejelentőjét közöljük.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés