hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tévében debütál a pápa

A pápaság és a média történetében először szerepel televíziós műsorban nagypénteken, a Rai olasz közszolgálati televízió egyes csatonáján az egyházfő – adta hírül az adó.

hirdetés

A Rai egyes csatornájának vallási műsorában, április 22-én délután 2 óra 10 perckor, a kereszthalál egyház által tanított időpontjában, a hívők három kérdésére válaszol a katolikus egyházfő. A téma Jézus alakja lesz, amelyről a héten jelenik meg a teológus pápa második könyve.    

A nézők kérdéseit a Rai honlapjára várják, ezek közül választják ki azokat, amelyekre a pápa a nyolcvanperces adásban válaszol. A műsort felvételről sugározzák: XVI. Benedek válaszait az adás előtt két-három nappal korábban veszik fel vatikáni dolgozószobájában vagy az ehhez közeli pápai kápolnában. Az olasz televízió közölte, hogy máris számos külföldi csatorna kérte az adás átvételét. 

Az első filmre vett pápa 1896-ban XIII. Leó volt. A Rai kameráit 1961-ben engedték be a Vatikánba, ahol XXIII. János egy napjáról forgattak. Saját magáról szóló televíziós műsorba telefonált be egyenesben II. János Pál 1998-ban.

(forrás: MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Novembertől a Skivak felel a logisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalat közösségi média kommunikációjáért.

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

"Kristály. Rajta vagyunk" - ezzel a szlogennel indított kampányt Dél-Dakota. Hamar virális tartalom lett belőle.

hirdetés
hirdetés

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.