hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tévében debütál a pápa

A pápaság és a média történetében először szerepel televíziós műsorban nagypénteken, a Rai olasz közszolgálati televízió egyes csatonáján az egyházfő – adta hírül az adó.

hirdetés

A Rai egyes csatornájának vallási műsorában, április 22-én délután 2 óra 10 perckor, a kereszthalál egyház által tanított időpontjában, a hívők három kérdésére válaszol a katolikus egyházfő. A téma Jézus alakja lesz, amelyről a héten jelenik meg a teológus pápa második könyve.    

A nézők kérdéseit a Rai honlapjára várják, ezek közül választják ki azokat, amelyekre a pápa a nyolcvanperces adásban válaszol. A műsort felvételről sugározzák: XVI. Benedek válaszait az adás előtt két-három nappal korábban veszik fel vatikáni dolgozószobájában vagy az ehhez közeli pápai kápolnában. Az olasz televízió közölte, hogy máris számos külföldi csatorna kérte az adás átvételét. 

Az első filmre vett pápa 1896-ban XIII. Leó volt. A Rai kameráit 1961-ben engedték be a Vatikánba, ahol XXIII. János egy napjáról forgattak. Saját magáról szóló televíziós műsorba telefonált be egyenesben II. János Pál 1998-ban.

(forrás: MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Monica Bickert, a Facebook tartalompolitikáért felelős alelnöke írt erről egy blogposztot.

Kína tiltakozik, szerinte az Egyesült Államok kettős mércét alkalmaz.

A bevásárlóközpont nem csak ügynökséget vált, de meg is újul 2020-ban.

A márka helyett az újrahasznosításé lesz a főszerep a kupakokon.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók