hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tévében debütál a pápa

A pápaság és a média történetében először szerepel televíziós műsorban nagypénteken, a Rai olasz közszolgálati televízió egyes csatonáján az egyházfő – adta hírül az adó.

hirdetés

A Rai egyes csatornájának vallási műsorában, április 22-én délután 2 óra 10 perckor, a kereszthalál egyház által tanított időpontjában, a hívők három kérdésére válaszol a katolikus egyházfő. A téma Jézus alakja lesz, amelyről a héten jelenik meg a teológus pápa második könyve.    

A nézők kérdéseit a Rai honlapjára várják, ezek közül választják ki azokat, amelyekre a pápa a nyolcvanperces adásban válaszol. A műsort felvételről sugározzák: XVI. Benedek válaszait az adás előtt két-három nappal korábban veszik fel vatikáni dolgozószobájában vagy az ehhez közeli pápai kápolnában. Az olasz televízió közölte, hogy máris számos külföldi csatorna kérte az adás átvételét. 

Az első filmre vett pápa 1896-ban XIII. Leó volt. A Rai kameráit 1961-ben engedték be a Vatikánba, ahol XXIII. János egy napjáról forgattak. Saját magáról szóló televíziós műsorba telefonált be egyenesben II. János Pál 1998-ban.

(forrás: MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Maszkot le! helyett most Maszkot fel! a jelszó.

Tisztújító közgyűlést tartott csütörtökön a helyi rádiókat tömörítő szervezet. A korábbi elnök, Hauk Zoltán a továbbiakban nem vesz részt a HEROE munkájában.

A zene mellett elektronikai eszközökről, és más pokulturális témákról is lesznek cikkek az oldalon.

A bútorgyártó Nagy-Britanniában és Írországban helyi ügynökségi partnere, a Mother segítségével készített ötletes közterületi kampányt.

Néhány hét alatt a fogadási forgalom 7 százalékát adta már az e-sport.

hirdetés
hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!