hirdetés
hirdetés
hirdetés

Testvéri szeretetről szól a Telekom karácsonyi imázsfilmje

Nemcsak a fizikai, hanem a érzelmi távolság is legyőzhető egy üzenet segítségével - üzenik. Az imázsfilm mellett vidámabb hangvételű 30 másodpercesek is készültek.

hirdetés

A Telekom az emberek közötti távolságokat "minden értelemben" szeretné áthidalni, az ünnepi időszakat pedig egy jó apropónak tartják, hogy ezért mindenki személyesen is tegyen valamit - olvasható a közleményben. A kampány célja ennek az üzenetnek a közvetítése.

A kampány kreatív koncepciója "arra a gondolatra épül, hogy karácsonykor különösen fájdalmas érzés ráébredni, hogy valakivel az évek során eltávolodtunk egymástól" - írják. A kampány fő elemeként ezt először egy imázsfilmmel kommunikálják: ebben egy testvérpár történetét konfliktusokkal teli történetén át mutatják be, "hogyan tud akár egy kis gesztus is kibékíteni mély ellentéteket, ha a különbségeink helyett inkább azt keressük, ami közös bennünk".

A kicsit komoly hangvételű imázsfilm mellett további 8 film is készült a Telekom szezonális ajánlataihoz, amelyek az alkotók szándéka szerint könnyedebb hangnemben mutatják be a családokat összekötő ünnepi élményeket.

A Telekom karácsonyi kampányát minden évben egy-egy dal köré fűzi. Az idei együttműködéshez a Telekom egy LGT-dalt választott. A Presser Gábor és Sztevanovity Dusán közös szerzeményét, a Gondolj rám egy részletét Rúzsa Magdi énekelte el. 

Az érzelmi távolságok témáját a közösségi médiában is körbejárják a kampány során. Tari Annamária pszichológus blogbejegyzésekben dolgozza fel az emberi kapcsolatok nehézségeit, de a Telekom- követőit még egyéb aktivitások is várják. "A kampány pr-támogatása elsősorban azt célozza, hogy a kreatív médiatartalmakon keresztül is eljusson az emberekhez a kapcsolatfelvétel fontosságának gondolata, méghozzá inspiráló formában, az ismert zenészek bevonásával" - írják.

A kampány során felhasznált kommunikációs eszközök: 8 TV-szpot (8 db), outdoor, online, print, rádió, üzlettér, social, event, pr.

Alkotók listája:

Megbízói oldal: Magyar Telekom

Lakossági marketingkommunikációs vezető: Juhász Péter Tibor

Vezető kampánymenedzser: Moldván Ákos

Marketingkommunikációs menedzser: Kulinyi Zsófia, Tóth Réka, Katus Krisztina, Tóth Balázs

Média stratégia: Kapus Zsuzsanna, Kovács Krisztina

PR stratégia: Zoltai Ildikó, Soós Edina

 

Kreatív ügynökség: Isobar Budapest

Kreatív igazgató: Jedlicska Márton, Tompa Balázs

Kreatív group head: Länger Vera

Vezető stratéga: Havasi Zoltán

Senior stratéga: Varga Renáta

Copywriter: Tóth Dorottya

Art director: Gillotte Emese

Business Director: Nardai Nóra

Social kampány team:

Senior copywriter: Szládovics Orsolya

Junior art director: Sándor Ádám

Account group head: Kerék Zita

Lead account team:

             Senior account manager: Németh Anna

             Account manager: Vass Dávid

Support account team:

             Senior account manager: Nánási Zsuzsanna

             Account manager: Békássy Péter

             Junior account manager: Heim Ágoston

Head of production: Bányász Kata

Head of social: Rényi Balázs

Creative Production Assistant: Juhász Nóra

 

Gyártóház: Smalls’ Film

Producer: Tarnai Petra

Gyártásvezető: Erős Iván

Rendező: Herz Péter

Operatőr: Erdély Mátyás

Vágó: Gothár Márton

Art Director: Törőcsik Ambrus

Colorist: Vándor Ádám

Stylist: Mester Dóra

VFX: Focus Fox

 

Médiaügynökség: MEC
Senior Integrated Strategic Planner: Minisán Eszter

Communications Manager: Karcagi Nikolett

Deputy Business Unit Director: Arany Tünde

 

PR ügynökség: Uniomedia

Deputy CEO Client Management: Győri Krisztina

Creative Director: Pálfai Domokos

Content & Creative PR Solutions Director: Rényi Ádám

 

 

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

A Sans Clichével folytatja a tetőcserépmárka.

Visszatartott vagy az utolsó pillanatban átírt kényes anyagok, berendelt témák. Több egykori zoomos munkatárs mesélt az oldal működéséről.

Van olyan önkormányzat, amely azzal érvel, hogy a szomszédos települések is bevezették már.

Január 15-től várják a jelentkezéseket.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés