hirdetés
hirdetés
hirdetés

Testvéri szeretetről szól a Telekom karácsonyi imázsfilmje

Nemcsak a fizikai, hanem a érzelmi távolság is legyőzhető egy üzenet segítségével - üzenik. Az imázsfilm mellett vidámabb hangvételű 30 másodpercesek is készültek.

hirdetés

A Telekom az emberek közötti távolságokat "minden értelemben" szeretné áthidalni, az ünnepi időszakat pedig egy jó apropónak tartják, hogy ezért mindenki személyesen is tegyen valamit - olvasható a közleményben. A kampány célja ennek az üzenetnek a közvetítése.

A kampány kreatív koncepciója "arra a gondolatra épül, hogy karácsonykor különösen fájdalmas érzés ráébredni, hogy valakivel az évek során eltávolodtunk egymástól" - írják. A kampány fő elemeként ezt először egy imázsfilmmel kommunikálják: ebben egy testvérpár történetét konfliktusokkal teli történetén át mutatják be, "hogyan tud akár egy kis gesztus is kibékíteni mély ellentéteket, ha a különbségeink helyett inkább azt keressük, ami közös bennünk".

A kicsit komoly hangvételű imázsfilm mellett további 8 film is készült a Telekom szezonális ajánlataihoz, amelyek az alkotók szándéka szerint könnyedebb hangnemben mutatják be a családokat összekötő ünnepi élményeket.

A Telekom karácsonyi kampányát minden évben egy-egy dal köré fűzi. Az idei együttműködéshez a Telekom egy LGT-dalt választott. A Presser Gábor és Sztevanovity Dusán közös szerzeményét, a Gondolj rám egy részletét Rúzsa Magdi énekelte el. 

Az érzelmi távolságok témáját a közösségi médiában is körbejárják a kampány során. Tari Annamária pszichológus blogbejegyzésekben dolgozza fel az emberi kapcsolatok nehézségeit, de a Telekom- követőit még egyéb aktivitások is várják. "A kampány pr-támogatása elsősorban azt célozza, hogy a kreatív médiatartalmakon keresztül is eljusson az emberekhez a kapcsolatfelvétel fontosságának gondolata, méghozzá inspiráló formában, az ismert zenészek bevonásával" - írják.

A kampány során felhasznált kommunikációs eszközök: 8 TV-szpot (8 db), outdoor, online, print, rádió, üzlettér, social, event, pr.

Alkotók listája:

Megbízói oldal: Magyar Telekom

Lakossági marketingkommunikációs vezető: Juhász Péter Tibor

Vezető kampánymenedzser: Moldván Ákos

Marketingkommunikációs menedzser: Kulinyi Zsófia, Tóth Réka, Katus Krisztina, Tóth Balázs

Média stratégia: Kapus Zsuzsanna, Kovács Krisztina

PR stratégia: Zoltai Ildikó, Soós Edina

 

Kreatív ügynökség: Isobar Budapest

Kreatív igazgató: Jedlicska Márton, Tompa Balázs

Kreatív group head: Länger Vera

Vezető stratéga: Havasi Zoltán

Senior stratéga: Varga Renáta

Copywriter: Tóth Dorottya

Art director: Gillotte Emese

Business Director: Nardai Nóra

Social kampány team:

Senior copywriter: Szládovics Orsolya

Junior art director: Sándor Ádám

Account group head: Kerék Zita

Lead account team:

             Senior account manager: Németh Anna

             Account manager: Vass Dávid

Support account team:

             Senior account manager: Nánási Zsuzsanna

             Account manager: Békássy Péter

             Junior account manager: Heim Ágoston

Head of production: Bányász Kata

Head of social: Rényi Balázs

Creative Production Assistant: Juhász Nóra

 

Gyártóház: Smalls’ Film

Producer: Tarnai Petra

Gyártásvezető: Erős Iván

Rendező: Herz Péter

Operatőr: Erdély Mátyás

Vágó: Gothár Márton

Art Director: Törőcsik Ambrus

Colorist: Vándor Ádám

Stylist: Mester Dóra

VFX: Focus Fox

 

Médiaügynökség: MEC
Senior Integrated Strategic Planner: Minisán Eszter

Communications Manager: Karcagi Nikolett

Deputy Business Unit Director: Arany Tünde

 

PR ügynökség: Uniomedia

Deputy CEO Client Management: Győri Krisztina

Creative Director: Pálfai Domokos

Content & Creative PR Solutions Director: Rényi Ádám

 

 

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az üzenet az, hogy a nyárral nem ér véget a turizmus. Van új videó, a fókuszban a gasztronómia és a bor, híres séfek is részt vesznek.

A Pharmatex fogmazásgátlóhoz és az Imorevin hasmenés elleni szerhez.

Az IQ Press adja ki évente 10-szer.

Új csatornát indít a Story-csatornák tulaja, plusz átnevezi a többit. Borsány-Gyenes András több bejelentést is tett a Big Picture 2018 konferencián.

Novembertől lesz látható hetente a Trip To The Moon.

hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.

hirdetés
hirdetés