hirdetés
hirdetés
hirdetés

Testvéri szeretetről szól a Telekom karácsonyi imázsfilmje

Nemcsak a fizikai, hanem a érzelmi távolság is legyőzhető egy üzenet segítségével - üzenik. Az imázsfilm mellett vidámabb hangvételű 30 másodpercesek is készültek.

hirdetés

A Telekom az emberek közötti távolságokat "minden értelemben" szeretné áthidalni, az ünnepi időszakat pedig egy jó apropónak tartják, hogy ezért mindenki személyesen is tegyen valamit - olvasható a közleményben. A kampány célja ennek az üzenetnek a közvetítése.

A kampány kreatív koncepciója "arra a gondolatra épül, hogy karácsonykor különösen fájdalmas érzés ráébredni, hogy valakivel az évek során eltávolodtunk egymástól" - írják. A kampány fő elemeként ezt először egy imázsfilmmel kommunikálják: ebben egy testvérpár történetét konfliktusokkal teli történetén át mutatják be, "hogyan tud akár egy kis gesztus is kibékíteni mély ellentéteket, ha a különbségeink helyett inkább azt keressük, ami közös bennünk".

A kicsit komoly hangvételű imázsfilm mellett további 8 film is készült a Telekom szezonális ajánlataihoz, amelyek az alkotók szándéka szerint könnyedebb hangnemben mutatják be a családokat összekötő ünnepi élményeket.

A Telekom karácsonyi kampányát minden évben egy-egy dal köré fűzi. Az idei együttműködéshez a Telekom egy LGT-dalt választott. A Presser Gábor és Sztevanovity Dusán közös szerzeményét, a Gondolj rám egy részletét Rúzsa Magdi énekelte el. 

Az érzelmi távolságok témáját a közösségi médiában is körbejárják a kampány során. Tari Annamária pszichológus blogbejegyzésekben dolgozza fel az emberi kapcsolatok nehézségeit, de a Telekom- követőit még egyéb aktivitások is várják. "A kampány pr-támogatása elsősorban azt célozza, hogy a kreatív médiatartalmakon keresztül is eljusson az emberekhez a kapcsolatfelvétel fontosságának gondolata, méghozzá inspiráló formában, az ismert zenészek bevonásával" - írják.

A kampány során felhasznált kommunikációs eszközök: 8 TV-szpot (8 db), outdoor, online, print, rádió, üzlettér, social, event, pr.

Alkotók listája:

Megbízói oldal: Magyar Telekom

Lakossági marketingkommunikációs vezető: Juhász Péter Tibor

Vezető kampánymenedzser: Moldván Ákos

Marketingkommunikációs menedzser: Kulinyi Zsófia, Tóth Réka, Katus Krisztina, Tóth Balázs

Média stratégia: Kapus Zsuzsanna, Kovács Krisztina

PR stratégia: Zoltai Ildikó, Soós Edina

 

Kreatív ügynökség: Isobar Budapest

Kreatív igazgató: Jedlicska Márton, Tompa Balázs

Kreatív group head: Länger Vera

Vezető stratéga: Havasi Zoltán

Senior stratéga: Varga Renáta

Copywriter: Tóth Dorottya

Art director: Gillotte Emese

Business Director: Nardai Nóra

Social kampány team:

Senior copywriter: Szládovics Orsolya

Junior art director: Sándor Ádám

Account group head: Kerék Zita

Lead account team:

             Senior account manager: Németh Anna

             Account manager: Vass Dávid

Support account team:

             Senior account manager: Nánási Zsuzsanna

             Account manager: Békássy Péter

             Junior account manager: Heim Ágoston

Head of production: Bányász Kata

Head of social: Rényi Balázs

Creative Production Assistant: Juhász Nóra

 

Gyártóház: Smalls’ Film

Producer: Tarnai Petra

Gyártásvezető: Erős Iván

Rendező: Herz Péter

Operatőr: Erdély Mátyás

Vágó: Gothár Márton

Art Director: Törőcsik Ambrus

Colorist: Vándor Ádám

Stylist: Mester Dóra

VFX: Focus Fox

 

Médiaügynökség: MEC
Senior Integrated Strategic Planner: Minisán Eszter

Communications Manager: Karcagi Nikolett

Deputy Business Unit Director: Arany Tünde

 

PR ügynökség: Uniomedia

Deputy CEO Client Management: Győri Krisztina

Creative Director: Pálfai Domokos

Content & Creative PR Solutions Director: Rényi Ádám

 

 

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés