hirdetés
hirdetés
hirdetés

Testvéri szeretetről szól a Telekom karácsonyi imázsfilmje

Nemcsak a fizikai, hanem a érzelmi távolság is legyőzhető egy üzenet segítségével - üzenik. Az imázsfilm mellett vidámabb hangvételű 30 másodpercesek is készültek.

hirdetés

A Telekom az emberek közötti távolságokat "minden értelemben" szeretné áthidalni, az ünnepi időszakat pedig egy jó apropónak tartják, hogy ezért mindenki személyesen is tegyen valamit - olvasható a közleményben. A kampány célja ennek az üzenetnek a közvetítése.

A kampány kreatív koncepciója "arra a gondolatra épül, hogy karácsonykor különösen fájdalmas érzés ráébredni, hogy valakivel az évek során eltávolodtunk egymástól" - írják. A kampány fő elemeként ezt először egy imázsfilmmel kommunikálják: ebben egy testvérpár történetét konfliktusokkal teli történetén át mutatják be, "hogyan tud akár egy kis gesztus is kibékíteni mély ellentéteket, ha a különbségeink helyett inkább azt keressük, ami közös bennünk".

A kicsit komoly hangvételű imázsfilm mellett további 8 film is készült a Telekom szezonális ajánlataihoz, amelyek az alkotók szándéka szerint könnyedebb hangnemben mutatják be a családokat összekötő ünnepi élményeket.

A Telekom karácsonyi kampányát minden évben egy-egy dal köré fűzi. Az idei együttműködéshez a Telekom egy LGT-dalt választott. A Presser Gábor és Sztevanovity Dusán közös szerzeményét, a Gondolj rám egy részletét Rúzsa Magdi énekelte el. 

Az érzelmi távolságok témáját a közösségi médiában is körbejárják a kampány során. Tari Annamária pszichológus blogbejegyzésekben dolgozza fel az emberi kapcsolatok nehézségeit, de a Telekom- követőit még egyéb aktivitások is várják. "A kampány pr-támogatása elsősorban azt célozza, hogy a kreatív médiatartalmakon keresztül is eljusson az emberekhez a kapcsolatfelvétel fontosságának gondolata, méghozzá inspiráló formában, az ismert zenészek bevonásával" - írják.

A kampány során felhasznált kommunikációs eszközök: 8 TV-szpot (8 db), outdoor, online, print, rádió, üzlettér, social, event, pr.

Alkotók listája:

Megbízói oldal: Magyar Telekom

Lakossági marketingkommunikációs vezető: Juhász Péter Tibor

Vezető kampánymenedzser: Moldván Ákos

Marketingkommunikációs menedzser: Kulinyi Zsófia, Tóth Réka, Katus Krisztina, Tóth Balázs

Média stratégia: Kapus Zsuzsanna, Kovács Krisztina

PR stratégia: Zoltai Ildikó, Soós Edina

 

Kreatív ügynökség: Isobar Budapest

Kreatív igazgató: Jedlicska Márton, Tompa Balázs

Kreatív group head: Länger Vera

Vezető stratéga: Havasi Zoltán

Senior stratéga: Varga Renáta

Copywriter: Tóth Dorottya

Art director: Gillotte Emese

Business Director: Nardai Nóra

Social kampány team:

Senior copywriter: Szládovics Orsolya

Junior art director: Sándor Ádám

Account group head: Kerék Zita

Lead account team:

             Senior account manager: Németh Anna

             Account manager: Vass Dávid

Support account team:

             Senior account manager: Nánási Zsuzsanna

             Account manager: Békássy Péter

             Junior account manager: Heim Ágoston

Head of production: Bányász Kata

Head of social: Rényi Balázs

Creative Production Assistant: Juhász Nóra

 

Gyártóház: Smalls’ Film

Producer: Tarnai Petra

Gyártásvezető: Erős Iván

Rendező: Herz Péter

Operatőr: Erdély Mátyás

Vágó: Gothár Márton

Art Director: Törőcsik Ambrus

Colorist: Vándor Ádám

Stylist: Mester Dóra

VFX: Focus Fox

 

Médiaügynökség: MEC
Senior Integrated Strategic Planner: Minisán Eszter

Communications Manager: Karcagi Nikolett

Deputy Business Unit Director: Arany Tünde

 

PR ügynökség: Uniomedia

Deputy CEO Client Management: Győri Krisztina

Creative Director: Pálfai Domokos

Content & Creative PR Solutions Director: Rényi Ádám

 

 

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Viccesen nihilista reklámok a Burrow márkától.

Az Activision évi 100 millió dollárt költ el globálisan.

A műsorok címét ezek alapján kell kitalálni.

Ez az idén hároméves Staropramen Ízművek idei kampánya.

Mert senki sem tudja hol van, de ha egyszer megtalálod, az csodálatos!

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés