hirdetés
hirdetés
hirdetés

Terjeszkedik a Mediasales

Budaörsön bővíti hálózatát a Mediasales. A franchise rendszerben működő tanácsadó és értékesítő hálózat tervei között szerepel egy globális hálózat kialakítása.
hirdetés

Új partnerrel bővült a Mediasales franchise-rendszere. Április elsején nyitja meg kapuit a budaörsi iroda, melynek vezetősége márciusban csatlakozott a médiatanácsadó és -értékesítő hálózathoz. A budaörsi franchise terület a Mediasales rendszerhálózat keretein belül lefedi a szentendrei, budaörsi és a pilisi térséget.

A MediaSales a MediaGo Holding tagja, egy független médiatanácsadó szervezet, amely a médiatulajdonosok érdekképviselete által támogatja piacszerzési törekvéseiket, valamint tanácsadással, értékesítéssel segíti a hirdetőket.

A Mediasales közleménye szerint országos, illetve a későbbiekben globális hálózatot kíván kialakítani, ennek érdekében tárgyalások folynak több régióval is partnervállalatok létrehozásáról.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Indul az HBO Max globális kiterjesztése, ennek részeként az HBO márka alatt Európában futó D2C-szolgáltatások is egységes ernyő alá kerülnek.

Az idei év tökéletes választás a poklok urának, jól is érzik magukat együtt. 

Ebben az évben a döntőbe jutott 47 pályamű közül a legtöbb döntős a Társadalmi célú kampányok – CSR - Márkák, vállalatok /doing good kategóriában született.

Eltűnt az Index impresszumából az Ivermektin nevű vegyületet a koronavírusra hatásos gyógyszerként feltüntető Molnár Dávid neve.

A discovery+ globális terjesztése 25 országban indul, a Discovery márkáinak és partnereinek – például a BBC, az A&E és a Group Nine – több mint 55 ezer epizódjával és az Eurosport tartalmaival, köztük az olimpiai közvetítésekkel.

hirdetés
hirdetés

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!