hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tequilával itatta az Adaptive a médiásokat

Tequila Sunrise-zal fogadta múlt heti Mikulás-buliján a médiaügynökségi partnereket az Adaptive Media. A lányok ördögnek és rénszarvasnak álcázták magukat, a sales house értékesítési igazgatója pedig télapónak.

hirdetés

Piros fények közt, télapós hangulatban és narancsszínű koktélokkal buliztak múlt hét csütörtökön, az Adaptive Media Mikulás-buliján a meghívott ügyfelek. Az online sales house médiaügynökségi partnereit hívta meg a Liszt Ferenc téri Café Mediterránba, nem feltétlen a vezetőséget, hanem akikkel napi kapcsolatban van, hogy kiereszthessék a gőzt a fárasztó év végén. El is jöttek mintegy 140-en, és ki is eresztették a gőzt.

Az Adaptive szeretetcsomag átadása
Eljött a Mikulás is (További képekért kattintson!)

Welcome-drinkként Tequila Sunrise fogadta az érkezőket, és jó kis táncos popzenés videódiszkó, a pultnál pedig számos további koktél, bor, sör és rövidital, és hogy az ital feltétlenül hasson, egy falat étel nem akadt se közel, se távol. A sok rénszarvas és ördög (vagy krampusz) közé nem sokkal tíz előtt aztán megérkezett maga a télapó is - bár kissé lesoványodva, és kék-fehér kockás inggallérral - és az Adaptive Media lányainak segítségével kisorsolta a tombolanyereményeket. 

A tombola igazi főnyereménye egy Adaptive Media szeretetcsomag volt, ami egy hatalmas közös ölelést jelentett a cég munkatársaitól a szerencsés nyertesnek, ami után már csak a tánc következett. Az utolsó mulatozóknak hajnal négykor, a bár bezárása miatt kellett távozniuk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ügynökségeket és cégeket hívtak ki: mutassák meg legviccesebb fuszeklijüket.

A portálok a 30-59 éves célcsoportban szeretnének erősíteni a Cad Media segítségével.

A cég áprilistól szünetelteti a reklámtevékenységét.

A Wieden + Kennedy Oregon államnak készített kampánya a számszerű tényekre épít.

A social distancing alatt is lehetünk szociálisak a márka szerint.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés