hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tequilával itatta az Adaptive a médiásokat

Tequila Sunrise-zal fogadta múlt heti Mikulás-buliján a médiaügynökségi partnereket az Adaptive Media. A lányok ördögnek és rénszarvasnak álcázták magukat, a sales house értékesítési igazgatója pedig télapónak.

hirdetés

Piros fények közt, télapós hangulatban és narancsszínű koktélokkal buliztak múlt hét csütörtökön, az Adaptive Media Mikulás-buliján a meghívott ügyfelek. Az online sales house médiaügynökségi partnereit hívta meg a Liszt Ferenc téri Café Mediterránba, nem feltétlen a vezetőséget, hanem akikkel napi kapcsolatban van, hogy kiereszthessék a gőzt a fárasztó év végén. El is jöttek mintegy 140-en, és ki is eresztették a gőzt.

Az Adaptive szeretetcsomag átadása
Eljött a Mikulás is (További képekért kattintson!)

Welcome-drinkként Tequila Sunrise fogadta az érkezőket, és jó kis táncos popzenés videódiszkó, a pultnál pedig számos további koktél, bor, sör és rövidital, és hogy az ital feltétlenül hasson, egy falat étel nem akadt se közel, se távol. A sok rénszarvas és ördög (vagy krampusz) közé nem sokkal tíz előtt aztán megérkezett maga a télapó is - bár kissé lesoványodva, és kék-fehér kockás inggallérral - és az Adaptive Media lányainak segítségével kisorsolta a tombolanyereményeket. 

A tombola igazi főnyereménye egy Adaptive Media szeretetcsomag volt, ami egy hatalmas közös ölelést jelentett a cég munkatársaitól a szerencsés nyertesnek, ami után már csak a tánc következett. Az utolsó mulatozóknak hajnal négykor, a bár bezárása miatt kellett távozniuk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés