hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tényleg Stohl András lesz a Morning Show egyik műsorvezetője

Online sajtótájékoztatón jelentette be a Class FM a csütörtökön, április 20-án induló Morning Show műsorvezető csapatát. A reggel 6 órakor kezdődő műsort Pataki Zita (az RTL Klub időjárás-jelentője), Janklovics Péter humorista és Stohl András színész fogja vezetni.

hirdetés

A sajtótéjékoztatón a három műsorvezető mellett jelen volt a rádió vezérigazgatója, Földes Ádám, Hamvas Viktor programigazgató, valamint a tulajdonos, Michael McNutt is.

Az eseményen elhangzott, hogy a Morning Show más lesz, mint a jelenlegi reggeli beszélgetős műsorok: őszinte lesz, az emberek problémáiról fog szólni, a hallgatókat emelik a középpontba. "A műsor alapvető célja, hogy gazdagítsa és jobbá tegye a hallgatók életét, miközben szórakoztat" - mondta el Hamvas Viktor. Amint arról a Kreatív is beszámolt, a Morning Show korábbi műsorvezető gárdája (Sebestyén Balázs, Rákóczi Feri és Vadon János) az analóg sugárzás lekapcsolása után nem sokkal némileg viharos körülmények között távozott a Class FM-től, és Andy Vajna rádiójánál, a Rádió 1-nél kötöttek ki.

A rádió megbízásából az Edison Research által elvégzett kutatás alapján kiderült számukra, hogy például milyen legyen a szöveg és a zene aránya a műsorban, ennek alapján feszesebb tempójú megszólalásokkal és több zenével fognak jelentkezni.

A Morning Show felállása a következő lesz: Stohl András lesz a vezető műsorvezető, Pataki Zitaé a "női aspektus, ő lesz a megértő, empatikus, segítő nő" Földes ádám vezérigazgató szerint, míg Janklovics Péter lesz, saját bevallása szerint, a "prosztó, a troll".

A becsatlakozó újságíróknak lehetősége volt írásban kérdéseket is feltenni, és jópár kérdés érkezett az üzleti modellre, bevételekre, hirdetőkre nézve is, de ezeket a csatorna vezetése elhárította, mondván, hogy egy későbbi időpontban szívesen bárkivel leülnek ezekről a kérdésekről beszélgetni. A Kreatív kérdése a hallgatottsági elvárásokra vonatkozott, de Földes Ádám némileg kitérő választ adott: dolgoznak azokon a technológiai megoldásokon, amelyek pontos mérést tesznek lehetővé. Hozzátette: sok médium a híradásaiban alulreprezentálja a csatorna elérését, hiszen például ha egy vendéglátóipari egységben, vagy boltban Class FM szól az interneten keresztül, azt csak egy IP-címnek számítják, viszont ennél sokkan többen hallgatják.

Jött kérdés a Morning Show cím körüli jogi vitákról is, McNutt ezt azzal záta rövidre, hogy nincs vita: a védjegy az övé, azt csak ő használhatja.

A Kreatív megkérdezte, hogy mi van azzal az egymillió, az autó szivargyújtójárara dugható FM transzmitterrel, aminek megvásárlását McNutt egy Index-interjúban jelentette be. A tulajdonos azt mondta, ezeket - szerinte a világon egyedülálló módon - be kell jegyeztetni az NMHH-nál, ez jelenleg folyamatban van.

Mivel a Class FM frekvenciaengedélye tavaly lejárt, és az NMHH ezt nem hosszabbította meg, a Class FM jelenleg csak interneten keresztül érhető el. Földes Ádám bizakodóan azt mondta, hogy Magyarországon tart már ott a technika, hogy ez ne legyen akadálya a belépésnek. A célcsoportról is szó esett: az online adás miatt jelenleg a fiatalabb, 25-45 éves korosztályra céloznak, de idővel szeretnék kiterjeszteni azt a 18-49-es fő kereskedelmi célcsoportra.

Kiderült az is, bár nem mondták ki, de elég szépen körülírták, hogy kitalálható legyen: a holnapi debütálás vendége Gulyás Márton aktivista lesz, akit múlt héten ítéltek 300 óra közmunkára, mert vízfestékkel megdobta a Sándor-palotát a CEU-törvényként elhíresült felsőoktatásitörvény-módosítás elleni tüntetésen. Elhangzott az az ígéret is, hogy a műsor minden adásának lesz rendes tartalma, "nem csak híreket fognak bedobálni".

Megtudtuk azt is, hogy a műsorvezetők (a korábbi híresztelésekkel ellentétben) megtartják eddigi munkájukat: Pataki Zitára továbbra is számítanak az RTL Klubon, Stohl András pedig az összes szerepét megtartotta a Vígszínházban, decemberig pedig még három premierje is lesz.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyereményjáték is kapcsolódik hozzá, a nyertesek közösen edzhetnek a legendával.

Tartalommarketing és pr lesz a feladatuk.

Május 1-ig várják a szavazatokat.

Családi okokra hivatkozik.

Az ingatlanfejlesztő csoport meghívásos tenderen a Person munkáját találta a legmeggyőzőbbnek.

hirdetés
hirdetés

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Díjátadó: május 17-én, az A38 Hajón.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek