hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tengerből kihalászott műanyagból készített műpéniszeket az MTV

Don't fuck the ocean, do it with yourself! (kb. "Ne b*szakodj az óceánnal, csináld inkább magaddal!") - ez a szlogenje az MTV zenecsatorna legújabb kampányának, melynek lényege egy mondatban, hogy kihalásztak egy csomó műanyag hulladékot a tengerből, majd abból limitált szériás, egyébként igen jól kinéző műpéniszeket gyártottak.

hirdetés

Álljon itt rögtön két video, mielőtt mutatjuk a valódi képeket, mi főleg a másodikra hívnánk fel a figyelmet, mert az közel áll a tökéleteshez.

A kampányért a brazil Africa nevű ügynökség felel. A tengerekben úszó műanyag hulladékról szól az ENSZ 2017-es kampánya is, a kutatások szerint pedig riasztó mértékben nő, évi 8 millió tonnával nő a tengeri műanyag szemét mennyisége, amely az összes tengeri szemét 60 százalékát adja.

Mindezek ellenére a fiatalok között egyre kevésbé tudatosodik ez a probléma, ezt próbálja megváltoztatni az MTV a maga eszközeivel, mint például ezzel a provokatívnak szánt kampánnyal, amelynek hangvétele kifejezetten a fiatal közönséget akarja megszólítani.

A műpéniszek egy részét fiatal vloggereknek és véleményvezéreknek fogják elküldeni, arról azonban nincs információ, hogy meg is lehetne őket vásárolni.

Forrás: Ads of the World

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Neo Interactive felelt az átalakításért.

Jönnek a Mások! Animált plakát is készült.

Ráadásul menekült művészek alkotásain keresztül.

A tőle megszokott agyament stílusban.

Nyári műsorstruktúrára vált a csatorna, lesznek szünetelő műsorok.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Hosszabbított nevezési határidő: május 26.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Idén kilencedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 26.

Content+Marketing Award díjátadó és workshop május 31-én.

Gyakorlati képzés a sikeres Google AdWords kampányokhoz. Időpont: június 7.

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

hirdetés
hirdetés