hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tendergyőzelmek, új melók a Republic Groupnál

Egy csokis és egy biztosítós tendert nyert a Republic Group. Ezen kívül egy jeges teának és egy másik biztosítónak is új munkákon dolgoznak.

hirdetés

Még a nyár elején írt ki tendert a Bonbonetti a Tibi márka teljes portfoliójára, amit a Republic Group nyert meg. A korábban a Young & Rubicam által vitt márkával való együttműködés egy új termék, a Tibi szelet bevezetésével fog indulni, valamint az őszi promóció és a hozzá kapcsolódó kampány levezénylésével. A kommunikációt a reklámügynökség a még tavaly megkezdett irány alapján folytatja, de új elemekkel is bővül majd. Az őszi fogyasztói promóció média- és in-store támogatást kap. A tenderen induló ügynökségek száma és kiléte nem publikus.

Szintén tendernyerés az ING Biztosító új, meg nem nevezett és egyelőre titkos pilot projektjének kommunikációs feladata. A Republic Group idén kezdte meg az együttműködést az ING-vel különböző belső nyomtatványok tervezésével és kivitelezésével kapcsolatban.

Több terméket is érintő, teljes éves online kampányban dolgozik együtt az UNIQA-val a Republic. A szabadidős termékek kampánya három részből áll, a nyári szakasz az utas- és sportbiztosításokra épül és júniustól augusztusig tart. Ehhez a Republic kreatívjai készítették a bannereket, de ezen kívül más aktivitások, eDM kampány, PR cikkek, rádiószpot, search- és vírusmarketing, és egy szeptemberig zajló online játék is segíti a kommunikációt. 


További új megbízás a Szentkirályi jegestea termékének kampánya. A termék redizájnját a kreatív csapathoz igazolt Telekes Tamás formatervező és dizájner készítette. A Szentkirályi és a Republic együttműködése ezzel egy következő szintre lépett, ezen túl több más termékkel, például ízesített vízen is dolgoznak majd.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
megérdemeljük

A brit napilap új kampányában birkák, kígyók, keselyűk vitakoznak.

Akár leépítés is jöhet a Hír TV-nél.

Az ügynökség PR, digitális és közösségi média üzletága nyerte a Mattel tenderét.

Egy youtubertől kölcsönözték az ötletet, hogy dalok szülessenek a videók alá érkező negatív beszólásokból.

Az új vezető tíz éve dolgozik az egyetemnél.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 1.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Onboard - offboard a szállodaipar területén Félnapos konferencia a hazai szállodaipar HR-esei számára toborzás és megtartás témában. Tippek, tanácsok, praktikus tudás. Dátum: 2019.03.18.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés