hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tendergyőzelmek, új melók a Republic Groupnál

Egy csokis és egy biztosítós tendert nyert a Republic Group. Ezen kívül egy jeges teának és egy másik biztosítónak is új munkákon dolgoznak.

hirdetés

Még a nyár elején írt ki tendert a Bonbonetti a Tibi márka teljes portfoliójára, amit a Republic Group nyert meg. A korábban a Young & Rubicam által vitt márkával való együttműködés egy új termék, a Tibi szelet bevezetésével fog indulni, valamint az őszi promóció és a hozzá kapcsolódó kampány levezénylésével. A kommunikációt a reklámügynökség a még tavaly megkezdett irány alapján folytatja, de új elemekkel is bővül majd. Az őszi fogyasztói promóció média- és in-store támogatást kap. A tenderen induló ügynökségek száma és kiléte nem publikus.

Szintén tendernyerés az ING Biztosító új, meg nem nevezett és egyelőre titkos pilot projektjének kommunikációs feladata. A Republic Group idén kezdte meg az együttműködést az ING-vel különböző belső nyomtatványok tervezésével és kivitelezésével kapcsolatban.

Több terméket is érintő, teljes éves online kampányban dolgozik együtt az UNIQA-val a Republic. A szabadidős termékek kampánya három részből áll, a nyári szakasz az utas- és sportbiztosításokra épül és júniustól augusztusig tart. Ehhez a Republic kreatívjai készítették a bannereket, de ezen kívül más aktivitások, eDM kampány, PR cikkek, rádiószpot, search- és vírusmarketing, és egy szeptemberig zajló online játék is segíti a kommunikációt. 


További új megbízás a Szentkirályi jegestea termékének kampánya. A termék redizájnját a kreatív csapathoz igazolt Telekes Tamás formatervező és dizájner készítette. A Szentkirályi és a Republic együttműködése ezzel egy következő szintre lépett, ezen túl több más termékkel, például ízesített vízen is dolgoznak majd.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
megérdemeljük
hirdetés

Seregi György kereskedelmi vezetői pozícióba érkezik.

Az együttműködés 2020-ra szól, és az állásportál online marketingtevékenységének több területére is kiterjed.

A Girls Girls Girls Magazine közel háromperces szpotja nemtől függetlenül mindenki számára érthető.

Regisztráció után a kedvenc szerzőik cikkeit kapjuk a legolvasottabb hírek után.

Az utolsó hozzávaló elveszi az ember étvágyát az egyébként nagyon guszta ételektől.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés