hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tendergyőzelmek, új melók a Republic Groupnál

Egy csokis és egy biztosítós tendert nyert a Republic Group. Ezen kívül egy jeges teának és egy másik biztosítónak is új munkákon dolgoznak.

hirdetés

Még a nyár elején írt ki tendert a Bonbonetti a Tibi márka teljes portfoliójára, amit a Republic Group nyert meg. A korábban a Young & Rubicam által vitt márkával való együttműködés egy új termék, a Tibi szelet bevezetésével fog indulni, valamint az őszi promóció és a hozzá kapcsolódó kampány levezénylésével. A kommunikációt a reklámügynökség a még tavaly megkezdett irány alapján folytatja, de új elemekkel is bővül majd. Az őszi fogyasztói promóció média- és in-store támogatást kap. A tenderen induló ügynökségek száma és kiléte nem publikus.

Szintén tendernyerés az ING Biztosító új, meg nem nevezett és egyelőre titkos pilot projektjének kommunikációs feladata. A Republic Group idén kezdte meg az együttműködést az ING-vel különböző belső nyomtatványok tervezésével és kivitelezésével kapcsolatban.

Több terméket is érintő, teljes éves online kampányban dolgozik együtt az UNIQA-val a Republic. A szabadidős termékek kampánya három részből áll, a nyári szakasz az utas- és sportbiztosításokra épül és júniustól augusztusig tart. Ehhez a Republic kreatívjai készítették a bannereket, de ezen kívül más aktivitások, eDM kampány, PR cikkek, rádiószpot, search- és vírusmarketing, és egy szeptemberig zajló online játék is segíti a kommunikációt. 


További új megbízás a Szentkirályi jegestea termékének kampánya. A termék redizájnját a kreatív csapathoz igazolt Telekes Tamás formatervező és dizájner készítette. A Szentkirályi és a Republic együttműködése ezzel egy következő szintre lépett, ezen túl több más termékkel, például ízesített vízen is dolgoznak majd.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
megérdemeljük
hirdetés
hirdetés

A sokat gúnyolt, 100 millió fontos Get ready for Brexit után itt a következő reklám, ami arról szól, hogy minden remek lesz.

Hamarosan indul az NBA-szezon Amerikában, a Sport TV pedig ráhangolásképpen július 12-től három vasárnapon keresztül magyar kommentárral mutatja Jordan karrierjének 3 ikonikus mérkőzését.

Kollányi Zsuzsi, Lotfi Begi és DR BRS újragondolták a Régi nyár című slágert.

A Vodafone Magyarország júliustól az ügyfélszolgálatos kollégái számára is lehetőséget biztosít a folyamatos távmunkára.

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés