hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tender az új MAKSZ-honlap fejlesztésére

Megújítja honlapját a Magyarországi Kommunikációs Ügynökséges Szövetsége, a szervezet nyílt tenderen keres fejlesztőügynökséget.
hirdetés

Tenderen keres fejlesztőcéget új honlapjának készítésére a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ). A szervezet a kiírás szerint „modern, magas használati értékkel bíró” honlapban gondolkodik, amely tartalmi, funkcionális, strukturális és arculati szempontból is teljesen új.

Az ügynökségtől igényfelmérést, az architektúra és az arculat megtervezését, a szöveges tartalmak frissítését, valamint a teljes technikai fejlesztést, majd a karbantartásban való részvételt várnak. A részletes kiírás letölthető a MAKSZ – régi – honlapjáról.

A MAKSZ január 27-éig válaszol a pályázók kérdéseire és február 4-éig várja a pályázati anyagokat. Döntést február 9-én hoznak, a honlapot április 13-án tervezik indítani.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés