hirdetés
hirdetés
hirdetés

Értelmetlenül lemészárolták 18 év munkáját

György Péter 18 év után Sáling Gergő főszerkesztő kirúgását követően maga hagyta ott a Origo igazgatótanácsát. Az ELTE Művészetelméleti és Médiakutatási Intézetének vezetőjével, az Origo ötletgazdájával és egyik alapítójával beszélgettünk a portálról, a független újságírás lehetőségeiről és a médiatanszékről. 

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Recharge-ban a Wavemaker art directora, Kovács Eszter mesél a hobbiról, ami asztalhoz szögezi, és nem ereszti órákon keresztül.

A verseny egyben pontszerzési lehetőség is a PR toplistára, mutatjuk az idei díjazottakat! 

Mutatjuk, kik kapnak aranyat, ezüstöt, vagy bronzot. Vagy különdíjat. Vagy fődíjat! 

Pastyik Renáta irányítja tovább a kiadó minden értékesítési csatornáját, Kovács Anita tanácsadóként marad "közel a céghez". A nyomtatott Éva magazin "szünetelni" fog.

A lengyel kreatívszakma első Grand Prix-jének története.

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
naugyehogyugye...sajtokrácia mindenek felett! éljen a demoszabadság!
#
"Egészen 2010-ig Magyarországon senki nem használta úgy a politikát a gazdasági aktorok befolyásolására, mint a Fidesz." Ez tömény hazugság.Nem véletlen, hogy a
legnagyobb befolyásoló pártról, melynek szellemi támogatói közé tartozott/tartozik Gy.P., egy szót sem ejt. A magyar politikai paletta legkártékonyabb és legkorruptabb
társasága bármennyire is a szemétdombra küldték 2010-ben a szavazók, az SzDSz volt és holdudvara ma is elszántan ügyködik (pl. ki legyen az ellenzék miniszterelnök
jelöltje, főpolgármester jelöltje). Gy.P. mindig hallgatott, amikor a számára kedves politikai pártok voltak hatalmon, akkor volt vélemény-, és sajtószabadság....
"A magyar médiarendszer nem ideális." Megértem, hogy nem tetszik neki a plurális tájékoztatás, hogy sérelmezi, nem ők oszthatják kizárólag az észt, mondhatják meg
azt, hogy mi a hír, meg mi a nem hír, azaz manipulálhatják a nézőt, a hallgatót, az olvasót...
Bebújni a "semlegesség" mögé, milyen szégyenteljes hazugság ez is?
Az egész tanszék erőteljes szociál-liberális irányultság alatt van, aki nem osztja nézetüket, annak előbb-utóbb gondjai lesznek pl. a munkaerőpiacon...
#
Szerintem Lacinak baromira igaza van, kinek képzeli magát György Péter? http://cink.hu/mit-muvelt-gyorgy-peter-az-origoban-a-szinfalak-mogott-1592490351

A DekoRatio Branding & Design Studio által tervezett Anjuna Ice Pops csomagolása is Red Dot-díjat nyert.

Október 30-ig várjuk a nevezéseket a járványhelyzethez igazított RGB-re. A zsűri elnöke idén is Vargha Balázs, a MOME Tervezőgrafika tanszékének vezetője lesz.

A műsor producere Máté Krisztina, az adások heti rendszerességgel lesznek láthatóak.  

A Business Class csütörtökönként érkezik a legfontosabb kereskedelmi témákkal.

Beleznai Márk METU-s vizsgafilmje, az Agapé is ott szerepel az idei Cinéfondation válogatásában.

hirdetés
hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!