hirdetés
hirdetés
hirdetés

Értelmetlenül lemészárolták 18 év munkáját

György Péter 18 év után Sáling Gergő főszerkesztő kirúgását követően maga hagyta ott a Origo igazgatótanácsát. Az ELTE Művészetelméleti és Médiakutatási Intézetének vezetőjével, az Origo ötletgazdájával és egyik alapítójával beszélgettünk a portálról, a független újságírás lehetőségeiről és a médiatanszékről. 

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Cinema City médiaértékesítési divíziója a Botrányt nézte ki az alkalomra.

Picasso Málagába, Monet Párizsba invitál egy magyar grafikus munkáin.

A demencia ritka formájával küzdött évek óta.

A magyar rendező filmjében Vanessa Kirby és Shia LaBeouf mellett a Succession sztárja, Sarah Snook is szerepelni fog.

Másképp cseng a kórus hóesésben, növekvő gomolyfelhőzetben és akkor is, ha az égen csapatostul vonulnak a madarak.

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
naugyehogyugye...sajtokrácia mindenek felett! éljen a demoszabadság!
#
"Egészen 2010-ig Magyarországon senki nem használta úgy a politikát a gazdasági aktorok befolyásolására, mint a Fidesz." Ez tömény hazugság.Nem véletlen, hogy a
legnagyobb befolyásoló pártról, melynek szellemi támogatói közé tartozott/tartozik Gy.P., egy szót sem ejt. A magyar politikai paletta legkártékonyabb és legkorruptabb
társasága bármennyire is a szemétdombra küldték 2010-ben a szavazók, az SzDSz volt és holdudvara ma is elszántan ügyködik (pl. ki legyen az ellenzék miniszterelnök
jelöltje, főpolgármester jelöltje). Gy.P. mindig hallgatott, amikor a számára kedves politikai pártok voltak hatalmon, akkor volt vélemény-, és sajtószabadság....
"A magyar médiarendszer nem ideális." Megértem, hogy nem tetszik neki a plurális tájékoztatás, hogy sérelmezi, nem ők oszthatják kizárólag az észt, mondhatják meg
azt, hogy mi a hír, meg mi a nem hír, azaz manipulálhatják a nézőt, a hallgatót, az olvasót...
Bebújni a "semlegesség" mögé, milyen szégyenteljes hazugság ez is?
Az egész tanszék erőteljes szociál-liberális irányultság alatt van, aki nem osztja nézetüket, annak előbb-utóbb gondjai lesznek pl. a munkaerőpiacon...
#
Szerintem Lacinak baromira igaza van, kinek képzeli magát György Péter? http://cink.hu/mit-muvelt-gyorgy-peter-az-origoban-a-szinfalak-mogott-1592490351

Gondolom már kitaláltátok, de igen, egy meleg pár áll a kávémárka belgiumi hirdetésének középpontjában.

Az egyik legismertebb filmes, sorozatos, képregényes rendezvény hazai kiadását augusztusban rendezik.

Engedély nélkül került ki a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórházról szóló cikk. De nem a cikk szerzője, hanem az online szerkesztő távozik.

Kétfordulós tenderen választották ki az ügynökséget.

„Mélységesen tisztelt és szeretett kollégánktól, barátunktó,l az MRSZ első Tiszteletbeli Örökös Tagjától fájdalommal búcsúzunk".

hirdetés
hirdetés

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók