hirdetés
hirdetés
hirdetés

Értelmetlenül lemészárolták 18 év munkáját

György Péter 18 év után Sáling Gergő főszerkesztő kirúgását követően maga hagyta ott a Origo igazgatótanácsát. Az ELTE Művészetelméleti és Médiakutatási Intézetének vezetőjével, az Origo ötletgazdájával és egyik alapítójával beszélgettünk a portálról, a független újságírás lehetőségeiről és a médiatanszékről. 

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Rowe visits the world's t toughest prisons, stays with the inmates for days, exposes himself to danger to show the everyday life of prisoners and guards around the world.  

Mekkora mozgástere van a kormányközeli sales house-nak, mekkora ütésállósága az Indexnek? Pénzügyi beszámolók alapján próbáltuk kideríteni.

A Laptapir.hu-val és az Erikkancs.hu-val dolgozik együtt a kiadó.

Az újraindulással párhuzamosan megújul és koncepciót is vált a programmagazin.

Kijött a Nielsen 2. negyedéves tévés körképe, az adatok alapján a karantén masszívan befolyásolta a tévézési szokásokat.

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
naugyehogyugye...sajtokrácia mindenek felett! éljen a demoszabadság!
#
"Egészen 2010-ig Magyarországon senki nem használta úgy a politikát a gazdasági aktorok befolyásolására, mint a Fidesz." Ez tömény hazugság.Nem véletlen, hogy a
legnagyobb befolyásoló pártról, melynek szellemi támogatói közé tartozott/tartozik Gy.P., egy szót sem ejt. A magyar politikai paletta legkártékonyabb és legkorruptabb
társasága bármennyire is a szemétdombra küldték 2010-ben a szavazók, az SzDSz volt és holdudvara ma is elszántan ügyködik (pl. ki legyen az ellenzék miniszterelnök
jelöltje, főpolgármester jelöltje). Gy.P. mindig hallgatott, amikor a számára kedves politikai pártok voltak hatalmon, akkor volt vélemény-, és sajtószabadság....
"A magyar médiarendszer nem ideális." Megértem, hogy nem tetszik neki a plurális tájékoztatás, hogy sérelmezi, nem ők oszthatják kizárólag az észt, mondhatják meg
azt, hogy mi a hír, meg mi a nem hír, azaz manipulálhatják a nézőt, a hallgatót, az olvasót...
Bebújni a "semlegesség" mögé, milyen szégyenteljes hazugság ez is?
Az egész tanszék erőteljes szociál-liberális irányultság alatt van, aki nem osztja nézetüket, annak előbb-utóbb gondjai lesznek pl. a munkaerőpiacon...
#
Szerintem Lacinak baromira igaza van, kinek képzeli magát György Péter? http://cink.hu/mit-muvelt-gyorgy-peter-az-origoban-a-szinfalak-mogott-1592490351

Remek turisztikai kampányt indított az egy főre eső legtöbb gejzír hazája.

Az elektronikai cikkeket forgalmazó Elem6 meghívásos tenderen választotta az ügynökséget.

A Decathlon megbízásából elkészült a nyár szponzorált trashpop slágere.

Nem derült ki, hogy pontosan miért kellett távozniuk, de volt pár balhé az utóbbi hónapokban. 

Kemény Dénes, a vízliabda aranycsapatának legendás szövetségi kapitánya is jelen lesz. 

hirdetés
hirdetés

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.