hirdetés
hirdetés
hirdetés

Értelmetlenül lemészárolták 18 év munkáját

György Péter 18 év után Sáling Gergő főszerkesztő kirúgását követően maga hagyta ott a Origo igazgatótanácsát. Az ELTE Művészetelméleti és Médiakutatási Intézetének vezetőjével, az Origo ötletgazdájával és egyik alapítójával beszélgettünk a portálról, a független újságírás lehetőségeiről és a médiatanszékről. 

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Ezentúl nem csak a csatornán támogatja a fiatal tehetségeket a csatorna.

A túlfogyasztásra és a tudatos jövőtervezésre hívja fel a figyelmet az OTP kampánya. A bejelentőt olvashatjátok.

Ezért futhatunk bele könnyen ma a világnap szpotjába a magyar csatornákon is.

Boldog díjazottak, ölelkező kreatívok, minden, ami egy díjátadóhoz dukál.

6 milliárd körüli reklámbevételt kezel továbbra is a Media Services Company.

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
naugyehogyugye...sajtokrácia mindenek felett! éljen a demoszabadság!
#
"Egészen 2010-ig Magyarországon senki nem használta úgy a politikát a gazdasági aktorok befolyásolására, mint a Fidesz." Ez tömény hazugság.Nem véletlen, hogy a
legnagyobb befolyásoló pártról, melynek szellemi támogatói közé tartozott/tartozik Gy.P., egy szót sem ejt. A magyar politikai paletta legkártékonyabb és legkorruptabb
társasága bármennyire is a szemétdombra küldték 2010-ben a szavazók, az SzDSz volt és holdudvara ma is elszántan ügyködik (pl. ki legyen az ellenzék miniszterelnök
jelöltje, főpolgármester jelöltje). Gy.P. mindig hallgatott, amikor a számára kedves politikai pártok voltak hatalmon, akkor volt vélemény-, és sajtószabadság....
"A magyar médiarendszer nem ideális." Megértem, hogy nem tetszik neki a plurális tájékoztatás, hogy sérelmezi, nem ők oszthatják kizárólag az észt, mondhatják meg
azt, hogy mi a hír, meg mi a nem hír, azaz manipulálhatják a nézőt, a hallgatót, az olvasót...
Bebújni a "semlegesség" mögé, milyen szégyenteljes hazugság ez is?
Az egész tanszék erőteljes szociál-liberális irányultság alatt van, aki nem osztja nézetüket, annak előbb-utóbb gondjai lesznek pl. a munkaerőpiacon...
#
Szerintem Lacinak baromira igaza van, kinek képzeli magát György Péter? http://cink.hu/mit-muvelt-gyorgy-peter-az-origoban-a-szinfalak-mogott-1592490351

27 év után decemberben jön az utolsó szám a magazinból.

A brit áruházlánc a karácsony és fennállása 100. évének alkalmából játszott el a Vissza a jövőbe ötletével.

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

hirdetés
hirdetés

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Milyen forradalmi lehetőségeket jelentenek az új technológiák? Milyen lesz az életünk 10 vagy 50 év múlva? Ezekre a kérdésekre keressük a választ szeptember 27-én, a MOST Fórumon.(x)

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.