hirdetés
hirdetés
hirdetés

Teljesen átalakul a Blikk, változik a Népszabadság

Augusztus végén tartalmában és külsőleg is megújul a Blikk, a Ringier két éve készíti elő ezt a fejlesztést, az újításokat nyereményakcióval egybekötött intenzív reklámkampány kíséri majd. Eközben elindul a Népszabadság szerkesztőségének átalakítása is.
hirdetés

Augusztus 25-étől formailag és tartalmilag is átalakítják a Blikket. „A lap 14 éves történetének első igazi megújulása egy hosszú kutatási- és alkotómunka eredménye, amely két éve kezdődött el” - olvasható a Ringier közleményében.
 
Az új Blikkben átalakul a címlap layoutja, lényegesen nagyobb lesz a fejléc is. A lap új betűtípusokat kap, a látványvilágban kevesebb szín dominál. A kiadó több és minőségében jobb képet és infografikát is ígér. A cikkek elrendezése is a könnyebb áttekinthetőséget szolgálja. A kiadó szerint ez modernebbé, informatívabbá és átláthatóbbá teszi a lapot.

A Ringer nemcsak külső megújulást ígér: augusztus végétől több új rovatot is bevezetnek, ilyen például „A nap témája” vagy az olvasók által szerkesztett „Fórum”. A könnyebb átláthatóság érdekében a különböző egységek oldalai külön színkódot kapnak.
 
A kiadó emellett leszögezte, hogy a Blikk ragaszkodik a hagyományaihoz, tehát továbbra is független, pártok fölött álló napilap marad.  „A mostani változás után egy igazi, XXI. századi, látványcentrikus, ám még több információt kínáló, szigorú szakmai-etikai normák és szerkesztési elvek szerint létrehozott, modern napilapot kapunk” - fogalmazott Murányi Marcell, a Blikk főszerkesztője.
 
A megújulást kampány kíséri. A kampány fő üzenete a „Blikk Bumm nyereményjáték”, a másodlagos üzenet pedig a megújulás. „Stratégiai döntés eredménye a Blikk Bumm játék hangsúlyozása, hiszen a tavaszi játék eredménye kiemelkedő volt, az eladásban 10 százalék feletti növekedést hozott így az új lap bevezetésének is ezt a módszert választottuk” - érvelt Papp Gábor, a Blikk Csoport lapigazgatója.
 
A Blikk Bumm promóciós kampány is támogatja a következő felületeken: tévében, rádióban, nyomtatott sajtóban, kültéri felületeken és online médiumokban fut majd. A médiatervezést az MM&V, a kreatív munkát a Young & Rubicam végezte.

Változások a Népszabaságnál is

A Blikk mostani formai megújulása és tartalmi változásai után az ősszel változások lesznek a kiadó másik napilapjánál, a Népszabadságnál is. A közéleti napilap szerkesztőségében összevonják a nyomtatott lap és a teljesen újraszabott online kiadás szerkesztőit. Az eddigi párhuzamos szerkesztés helyett egy egységesített részleg szerkeszti majd mindkét kiadást. A szerkesztőségi integrációtól és a Nol.hu megújításától azt várja a kiadó, hogy az online kiadásnak majd megnő a súlya az online híroldalak között.

A Népszabadság az őszre tervezte megjelentetni vasárnapi kiadását is, amelynek indulása már évek óta napirenden van a lapnál, erre azonban még várni kell. A lap illetékesei szerint legkorábban 2009 első negyedévében kerülhet csak erre sor. A Népszabadságnál történő változásokkal részletesen a Kreatív szeptemberi számában foglalkozunk.

A Népszabadság, Blikk és Bors eladási adatai

  Népszabadság Blikk Bors***
2008 / II. negyedév** 108.503 235 040 75 333
2008 / I negyedév** 116291 229 384 76 826
2007 / II. félév 120138 235 648 80 014
2007/ I. Félév 128523 232 901 66 768
2006/ II. félév 146648 246 173 68 036
2006/ I. Félév 151542 245 631 62 479
2005/ II. félév 150559 244 513 53 689
2005/ I. félév 155567 254 313 40 544
2004/ II. félév 162826 257 851 43 561
2004/ I. félév 163535 254 961 51 337

Forrás: MATESZ
* összesen értékesített megjelenésenkénti átlag, 2005 év végéig értékesített megjelenésenként átlag
**  Gyorsjelentési adatok
*** 2006-ig Színes Bulvár Lap néven működő lap, 2004-ig Színes Mai Nap méven működő lap


 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az 1997-ben kiadott, és azóta számtalan folytatást, no meg nemzetközi sikert maga mögött tudó Fallout című videojátékból készít sorozatot az Amazon.

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.