hirdetés
hirdetés
hirdetés

Telitalálat volt a Balaton az EFOTT-nak

Zánkára költözött idén az EFOTT. Bár nem volt strandbarát az idő, a Balaton partja így is ideális helyszínnek bizonyult egy fiataloktól, márkáktól és hoszteszektől tobzódó fesztiválhoz.

hirdetés

Idén a Corvinus Egyetem szervezésében a Balaton partjára, Zánkára költözött az Egyetemisták és Főiskolások Országos Turisztikai Találkozója (EFOTT). Tavaly is tóparti helyszínre, akkor a Velencei tó mellé vitte bulizni a fiatalok a szervező BME, erre tromfolt rá a Corvinus, habár az időjárás a tavalyi évben kegyesebb volt a szervezőkkel, merthogy idén a Balatont a vízhőmérséklet miatt a legtöbben inkább csak a partról figyelték. A vízpart mégis zsúfolásig telt emberekkel és hallottunk olyan óhajt is, hogy az EFOTT-ot márpedig minden évben vigyék a Balaton partjára.

Mi idén is inkább a márkamegjelenésekre és nem a line-upra koncentráltunk, és bár észbontóan kreatív aktivitást nem fedeztünk fel idén sem, a márkák azért rendesen szétpromózták a fesztivált, méghozzá láthatóan sikert aratva a fesztiválozók többségénél. Ráadásul – ami az elmúlt évben nem volt annyira jellemző – találkoztunk új, eddig nem látott márkamegjelenésekkel is.

A Ballantine's hoszteszei - További képekért kattintson!!!
A Ballantine's hoszteszei - További képekért kattintson!!!

Az Axe idén a Bombával közösen nyomatta a pasifürdetést, de a tavalyi évek egyik slágere (Axe-ot fürdőnadrágért) idén már nem volt akkora móka, ellenben nagyon futott a márka másik promóciója, az Axe Space Academy, illetve a katapult, ahová kétezer forintért lehetett felülni, és az ember Axe-tusfürdőt és dezodort is kapott cserébe. Mi sajnos lemaradtunk, mert este 8 után akartunk felülni rá, amikor már nem lehetett – és hát persze, hogy az utolsó napon. Ennek megfelelően az Axe-nál korábban nyomatott csajozós-szexelős vonal kissé háttérbe szorult, ezt az űrt idén a Durex próbálta betölteni vicces feliratos matricákkal és a szétosztogatott óvszerekkel.

Az AXE kilőtt és bombás hoszteszekkel mosdatott - További képekért kattintson!!!
Az AXE kilőtt és bombás hoszteszekkel mosdatott - További képekért kattintson!!!

A legnagyobb, leginkább látható márkák idén is a fő támogatók, a Pepsi, a Soproni, a Rauch és a Heineken voltak, utóbbi kettő megint külön partszakaszt kapott a strandon. A Heineken szinte egy az egyben a tavalyi VIP-strandját vitte le Zánkára, csak egy kicsit a VIP-érzésből vettek vissza: bárki szabadon bemehetett, egyedül a csúszdához kellett Heinekent venni (persze senki sem csúszott, mert botrányosan hideg volt a Balaton).

A Heineken strandja - További képekért kattintson!!!
A Heineken strandja - További képekért kattintson!!!

Mi egyébként a sörök közül a Sopronit preferáltuk. Azt legalább félliteres korsóban adták, a Heinekenből lespóroltak egy decit. A Soproni fő helyszíne amúgy a Dóm nevű kupolás sörsátor volt, jól nézett ki az építmény, ahol a Tankcsapda tagjai is dedikáltak egyik délután. Sorok kígyóztak a Strongbow kóstoltatásánál, ahol a mini cidereket diónyi jégdarabbal szervírozták. A Rauch strandján volt „teapong”, meg bajor kosztümös Rauch-menyecskék – ami tetszett, bár nem teljesen értettük –, lefotóztuk a márkáért felelős Grey/G2 egy kisebb csapatát is.

A Grey/G2-s lányok sütkéreznek. A Rauch EFOTT-os jelenlétét ők csinálták - További képekért kattintson!!!
A Grey/G2-s lányok sütkéreznek. A Rauch EFOTT-os jelenlétét ők csinálták - További képekért kattintson!!!

Ahogy egyik korábbi évben a SZIN-en a Skittles volt az a márka, amivel mindenki pusztulásig tömte magát, idén az EFOTT-on a Tic-Tac és a Tuc – nem, ez most nem szóvicc – voltak a kedvenc fesztiválkaják, vagyis amit mindenki lépten-nyomon evett, mert nagyon sok volt belőle és nem mellékesen ingyen volt. Mindkét márka beterítette a fesztivált, a Tic-Tac egy új epres ízt vezetett be, amihez egy jókora cukorkát kellett ölelgetni, de osztogatták anélkül is, a Tuc aktivitásával barcelonai utat nyerhetett, aki lefotózta a saját fesztiválos „túlélőkészletét”, a márka standjánál pedig elhelyeztek egy soha ki nem fogyó tucos dobozt, ahonnan marékszámra hordták az emberek az egyébként csodás kekszet. De nagyon szerettük a Horalky ostyamárkát is, amiből utolsó este rendesen bevásároltunk, annyira finomnak találtuk.

Nem kellett sokáig tukmálnia - További képekért kattintson!!!
Nem kellett sokáig tukmálnia - További képekért kattintson!!!

A röviditalok közül egyértelműen a Kalinka volt a legláthatóbb márka az EFOTT-on, saját nagyszínpada volt rockosabb fellépőkkel, és a Balatonban is voltak kalinkás játékok, például naponta egy versenyfutás egy üveg literes vodkáért. A Ballantine’s nagyon csinos hoszteszekkel és saját partihelyszínnel nyomult, a Jägermeister viszont csak egy mini standdal jött, aminél kicsi volt a sorbanállás, ezért mi mindig ott vettük a sört. Amúgy kiderült, hogy azért volt csak ennyi a Jäger jelenléte, mert a szimultán zajló Hegyaljára vitték a komolyabb helyszínüket. [Kedves fesztiválszervezők, az a tiszteletteljes kérésünk, hogy jövőre ne szervezzétek egyszerre a két eseményt!]

A Kalinka is aktív volt - További képekért kattintson!!!
A Kalinka is aktív volt - További képekért kattintson!!!

A Nescafé sátrában kosztümös fényképért cserébe kávé járt, a fotó pedig egy nescafés kitűzőre is felkerült, ez tetszett, a Bomba csinos hoszteszei a tavalyról ismert tetkókat ragasztgatták arra, aki kért és arra is, aki nem kért, végül majdnem mindenki kapott belőle.

A nyár további fesztiváljairól pedig itt olvashat egy tartalmas összeállítást>>>>>

A Nescafé ilyen kitűzőket gyártott - További képekért kattintson!!!
A Nescafé ilyen kitűzőket gyártott - További képekért kattintson!!!

Nem megszokott fesztiválmárkák

A fesztiválokon megszokott FMCG márkákon kívül ott volt a Mol, amely Zánkára is költöztetett egy bringapontot, a Metropol napilap márkázott fröccsházzal képviseltette magát, ráadásul csak itt lehetett iható bort és fröccsöt kapni a fesztiválon. A civil térben feltűntek a pártok és a hozzájuk kötődő ifjúsági tagozatok, illetve olyan szervezetek is képviseltették magukat, mint az Amnesty és a Transparency International. Főszponzorként idén a Budapest Bank biztosította a kártyás fizetési rendszert, amivel volt elég bajunk – és nem csak nekünk. Egészen furcsa módon nem lehetett ugyanis bankkártyáról feltölteni a fesztiválkártyát, kivéve egyetlen helyről, egy túlzsúfolt és eldugott sátorból interneten, ami többeknél nem működött. Akinek tehát elfogyott a készpénze, az bajban volt, mert persze bankautomata sem volt belátható közelségben. Állami vonalon jelen volt még a MVM, kissé érthetetlen módon külön helyszíne volt Paksnak és Paks II-nek, ahol persze nem láttunk tömött sorokat kígyózni. Jelen volt a Diákhitel, ami végülis érthető, az már kevésbé, hogy a honvédség miért vonult le egy komplett hadosztállyal, mindenesetre a fiatalok kedvelték őket, ők pedig megmutatták, hogy vannak nagyon is csinos női katonák, közelharci bemutatót tartottak, a lézertag-es céllövöldéjüknél pedig állandóan kisebb sorok álltak.

Célbalőttek.
Célbalőttek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés