hirdetés
hirdetés
hirdetés

Filmszemle 2009 extra

Teleshop és púder ösztöndíjért cserébe

A márkák alapján asszociáló egyperces filmetűdöket kért a Budapest Bank és a GlaxoSmithKline cserébe azért, hogy diákok részvételét támogatták a New York Film Academy tavalyi budapesti filmes képzésén. Most megnézheti a végeredményt.
hirdetés

Nyolc diák részvételét támogatta a Budapest Bank (BB) és a GlaxoSmithKline (GSK) gyógyszercég a New York Film Academy Budapest amúgy borsos részvételi díjú képzésén. A négyhetes, amerikai tanárok vezette nyári rendező-operatőr kurzust a Silverback Films produkciós cég hozta be Magyarországra 2007-ben, lenyomva Prágát a közép-európai helyszínért folyó versenyben, a külföldi oktatógárda viszont a tandíjon – 3500 dollár – is meglátszik.

A Silverback ezért keresett szponzorokat, és a két cég képében talált is: összesen nyolc magyar anyanyelvű diák képzését fizették, cserébe rövid videókat kértek.

Nem reklámfilmek
„Inspirációkat akartunk, arra voltunk kíváncsiak, mit jelent más szempontból a »Térjünk a lényegre!« szlogen. Ezek tisztán filmes asszociációk, amelyek teljesen új dolgokat hoztak be, humorral” – mondta a Kreatív Online-nak Nád-Kántor Marianna, a BB marketingkommunikációs vezetője.

Az egy perc körüli rövidfilmeknek szándékosan nincs semmi köze a kurzus idejében vagy korábban futó banki reklámfilmekhez, csupán az üzenetet akarták új kontextusban viszontlátni: „Azt kértük, hogy direkt módon a márka se jelenjen meg bennük” – mondta Nád-Kántor Marianna. A bank belső kommunikációjában és eseményeken használja majd a szponzorációért cserébe kapott filmeket.

Új szemléletmódot vártak
„Az első számú szempont az volt, hogy lehetővé tegyük ezeknek a fiatal rendezőpalántáknak, hogy részt vegyenek a programban” – magyarázta Pásztor Gergő, a GSK brand menedzsere is. „A BMW Észak-Amerikában csinálta azt, hogy meghívott híres rendezőket filmet készíteni arról, hogy számukra mit jelent a BMW. Ebből olyan rövidfilmek születtek, amelyek friss szemmel dolgoztak a szerződött reklámügynökségekhez képest, és nagyon hasznos és újszerű dolgokat sikerült csinálniuk. A GSK-n belül még nem volt hasonlóra példa, de ilyesmire számítottunk: arra, hogy újszerű dolgokat, új szemléletmódot látunk majd.”

A GSK kifelé is használná a végeredményt: a Cetebe kapszula és a Respir Activ orrtapasz kapcsán készített filmeket videomegosztókra szánják (ezek közül eddig a Cetebe-é készült el). „Nagyjából szabad kezet kaptak: elmondtam, miről szól a márka, az ötletet átbeszéltük, de hogy hogyan értelmezik, mit szeretnének megjeleníteni, abba nem szóltunk bele” – mondta Pásztor Gergő. Ahogy a BB, úgy a GSK is viszonylag későn csatlakozott a támogatókhoz – a gyógyszercég brandmenedzsere azt mondta, folytatná az együttműködést, és akár sokkal kiforrottabb közös munkát is el tud képzelni.



Kávézó
Rendező: Szűcs Alexandra, operatőr: Badits Ákos


Focista
Rendező: Dancsó Péter, operatőr: Badits Ákos


Púder
Rendező: Pápai Pici, operatőr: Kovács M. András


TeleShop
Kovács M.András


Rapid randi
Rendező: Lőrincz Ágnes


Dr. Brain
Rendező: Badits Ákos, operatőr: Nagy Károly András


Cetebe
Rendező: Szabó Zsolt, operatőr: Kercsmarics Balázs


 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Love, Death & Robots egyik epizódjában végzett digitális effektekért kapták az Annie-díjat.

A SorozatWiki információi szerint az RTL Magyarország, a TV2 és a Viasat is bedarál saját gyártású műsort.

Nagyívű, Sissitől egészen Mészáros Lőrincig eljutó összeállítás az osztrák és magyar nézőknek.

A Media1 biztosnak véli, hogy jövő csütörtöktől minden munkanap megjelenik az ingyenes újság.

Először osztják majd ki a „Live Communication” díjakat, amire 2019-es rendezvényekkel lehet pályázni.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés