hirdetés
hirdetés
hirdetés

Idegenvezető chatbotot fejlesztett a Telenor

Szeptember végéig 5 városban lehet majd kipróbálni a virtuálisan vezetett városi sétákat.

hirdetés

A Telenor idegenvezető chatbotot alkotott, amelnyek célja, hogy a telefon segítségével hozza közel az emberekhez az utcákon megbúvó kulturális értékeket.

A Telenor TúraBot chat formátumban, gifekkel, fotókkal, hangfájlokkal mutatja egy-egy városrész, épület, szobor érdekességeit. Használata egyszerű: csak rákeresünk a Messengeren, kiválasztjuk a várost és az átlag 1,5 órás, kalandos túrát. Az állomások között térképek és gifek navigálnak, a pontokhoz megérkezve pedig kiválaszthatjuk, hogy meghallgatni vagy inkább röviden elolvasni szeretnénk az adott látnivaló történetét.

A Telenor partnere a chatbot elkészítésében a tematikus városi sétákat szervező Hosszúlépés volt, az ötletgazda és kivitelező pedig a márka lead ügynöksége, az Artificial Group. Az útvonalak állomásairól hosszas kutatómunkával gyűjtötték össze a legérdekesebb infókat, amiket utána egy fotósokból, illusztrátorokból és szövegírókból álló csapat formált szórakoztató tartalommá.

A Hipernet TúraBOT szeptember végéig a fővárosban, valamint Szegeden, Debrecenben, Balatonfüreden és Pécsett kínál városnéző túrákat teljesen ingyen, nem csak Telenorosoknak, szolgáltatótól függetlenül bárkinek.

Alkotók

Chief Commercial Officer / Acting Brand and Marketing Communication Director: Mohamed ElSayad
Campaign Group Lead Senior Consultant: Tumó Nóra
Marketing Communication Manager: Vida Krisztina
Marketing and Media Reporting Senior Consultant: Nemes Rita
Digital Content & Social Media Group Manager: Verik Orsolya
Content Creative Coordinator: Dányi Krisztina
Social Media and Analytics Expert: Nagy Gergely László

Creative agency: Artificial Group
Head of Creative Management: Haberland Attila
Creative Director: Horváth Gergő
Account Director: Kaszta Imola
Head of Production: Englert Zsófia
Art Director: Gróf
Creative Copywriter: Kovács Nóra Judit
Illusztrátor / Graphic Designer: Haránt Ervin
Junior Copywriter: Horváth Henrik
Senior Account Manager: Majer Reni
Account Manager: Barta Lilla
Junior Production Manager: Büki Dániel, Pozsgai Vivi
Senior Motion Designer: Tiba Péter
Motion Designer: Négyesi Ádám
Graphic Designer: Gusztus Szilárd, Ibos Csaba
Digital Account Director: Donka Lili
Digital Account Manager: Jalsek Balázs, Romász Andi
Digital Content Creative: Gulyás Lídia
Junior Content Creative: Pál Zorka
Head of Event: Balla Merse
Senior Event Manager: Ligeti Dóri

Special thanks to: Hosszúlépés és kedves önkéntes tesztelő kollégáink!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés