Telefontokba szerelhető minimérleg segíti a diétázókat

De nemcsak a nyári bikinitestért diétézóknak, hanem pl. a diabétesszel együttélőknek is segítség lehet az a vékonyka mérleg, amelyet mivel egy mobiltokba szereltek, így állandóan a zsebben tartható. Az osztrák startup találmánya grammra pontosan mér, és a mellé fejlesztett applikációval azt is megmondja, hogy épp hány kilokalóriát ebédelünk.

MyGrams a neve, és olyan vékonyra szabták, hogy pont kényelmesen elférjen egy szilikonos mobiltok alatt. A mérleg két kilogrammig mér, Bluetooth-szal csatlakoztatható a telefonhoz, az aktiválásához pedig a hozzá tartozó, telefonra töltött alkalmazást kell bekapcsolni. Az applikáció keresőjében kell kiválasztani, hogy milyen élelmiszert teszünk a mérlegre, majd az algoritmus nemcsak annak súlyát mutatja meg, de az alapján számolja ki a tápanyag összetételét, a szénhidrát- és fehérje tartalmát, miközben megadja a pontos kilokaloria számot is. 

Az alig 6 milliméter vékony mérleggel felszerelt mobiltok egyelőre csak az iPhone X / XS és a Samsung Galaxy S10+ készülékekkel kompatibilis. Ezt a tokot lehet aztán méricskézésnél le-, majd egyszerűen visszapattintani a telefonra. Ugyanakkor van egy még kisebb verziója is a mérlegnek, ami egy picivel lett nagyobb egy átlagos névjegykártyánál, vagyis nem lehet a mobilra szerelve tárolni, de méretéből adódóan ugyanúgy bármikor magunknál tarthatjuk. 

A bécsi fiatalokból álló startup mobilmérlege több színben is elérhető, és bár egyelőre az Indiegogo keretében indítottak hozzá egy közösségi finanszírozós kampányt, amelyben most 29 euróért lehet előrendelni, ha minden a csapat elképzelései szerint történik, akkor év végére, kétszer ennyiért már saját weboldalukon keresztül árulják majd. 

A sorozatot a Telenor támogatja.

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.