hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tehetségeket népszerűsít és támogat az UniCredit

Október 11-én Korszakalkotók néven indította útjára új programját az UniCredit Bank. A kiváló teljesítményekre szeretnék felhívni a figyelmet, amelynek része egy szavazásos pályázat. Művészek és ízmesterek küzdenek a kategóriánként 3 milliós támogatásért.

hirdetés

"A jólétet jellemző klasszikus pénzügyi és gazdasági indikátorokon kívül egyéb tényezők is szerepet játszanak az élet minőségének és változatosságának meghatározásában: a kulturális és társadalmi értékek" - ez derült ki az UniCredit és a GfK Hungária közös felméréséből, és erre a gondolatra épül a Korszakalkotók program is. A koncepción több mint egy évet dolgoztak. 

A továbbítandó üzenet, hogy tehetséges emberek, az UniCredit Bankhoz hasonlóan mélyen elkötelezettek, hogy a legkiválóbbat nyújtsák saját területükön. A tehetségek népszerűsítésére készült egy microsite is, ahol szavazatával bárki saját maga is támogathatja a jelölteket. Összesen 9 jelölt van, köztük Puklus Péter fotográfus, Jónás Vera énekes és Losonci Bálint bioborász is, őket két fordulóban egy független zsűri választotta ki. 

A program üzenetét független nagykövetekkel együttműködve szeretnék közvetíteni. "A nagykövetek olyan ismert emberek, akiknek mind a munkáját, mind a személyiségét a kiválóság jellemzi" - írják. A programhoz készített rövidfilmek Somorjai Enikő balett-táncost, a prémiumkategóriás órákat készítő Becsei Áront és az „On the Spot” című dokumentumfilm-sorozat alkotóit, Cseke Esztert and S. Takács Andrást mutatják be. Ez utóbbi kisfilm különlegessége, hogy a narrátora Eszter és András tanára és mestere, Vitray Tamás.

A kategóriák (Vizuális művészetek, Zene és Ízvilág) győzteseit, akikről kizárólag a közönségszavazatok döntenek, 3-3 millió forintos díjjal, összesen 9 millió forinttal ismeri el az UniCredit. A programot, a nagyköveteket és a tehetségeket budapesti és vidéki rendezvényeken (Győrött, Kecskeméten és Debrecenben) is megismerheti a nagyközönség - derül ki még a közleményből.

Attitűdkutatás is készült

"A programot megelőzően végzett felmérés legfontosabb megállapítása, hogy a válaszadók 57 százaléka rendkívül fontosnak tartja, hogy egy olyan pénzintézet ügyfele legyen, amely elkötelezett a jó ügyek, elsősorban a tehetséggondozás iránt. Ezt az eredményt egy másik, az UniCredit hazai ügyfelei között végzett felmérés is alátámasztja, amely szerint a válaszadók 67 százaléka szerint a tehetségek gondozása és támogatása általában nagyon fontos.

A célcsoport kétharmada rendszeresen támogat jótékonysági akciókat és jó ügyekért indított kezdeményezéseket természetbeni, pénzügyi hozzájárulással vagy önkéntes munkával. Ez a szegmens úgy véli, nagyon rokonszenves az a vállalat, amely támogat vagy segít másokat. A felmérés arra is rámutatott, hogy a tehetség fokmérői a magas színvonal, az innovativitás és az egyediség mellett a rengeteg befektetett munka. Ez mind összecseng az UniCredit értékeivel, és egyfajta irányelvként szolgált a banknak abban, hogy e jellemzők figyelembevétel alakítsa ki új programját" - olvasható a közleményben.

Az új program mellett a bank az új közösségimédia-csatornáit is elindította, így a helyi Facebook-oldalát is. A most első alkalommal meghirdetett Korszakalkotók program a jövő év első negyedévében zárul, és a tervek szerint folytatásra is sor kerül.

A kampány alkotói:

Megbízó: UniCredit Bank Hungary Zrt.

Marketingvezető: Földeák Gábor

Kommunikációs vezető: Károlyi Gabriella

Senior marketing manager: Andóczi-Balog Rita

PR menedzser: Kiss Kata Beáta

Digitális szakértő: Ort Attila

Kreatív ügynökség: Abstrct Group

Head of Creative: Jakab Zsolt

Creative Strategist: Szamos Gábor

Account manager: Varga Emőke

Art director: Lőrincz Zita, Telekes Tamás

Rendező: Damokos Attila

Operatőr: Nagy Marcell

Gyártásvezető: Környei Mihály

Fotó: Dobos Tamás, Stiller Ákos

Webfejlesztő: Webstation

Gyártó: NORAWINKLER&CO

Kreatív producer: Winkler Nóra

Rendező: Ruszthi Zsolt

Szerkesztő: Márkus Katalin

 

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés