hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tegnap zárult a propagandaellenes amerikai pályázat

Az államilag támogatott dezinformáció elleni harc jegyében írta ki az amerikai külügy az Information Access Fund programot, amelyre amerikai és külföldi intézmények, szerkesztőségek és civil szervezetek egyaránt nevezhettek.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Erdei Zsófi, a VMLY&R senior copywritere valós briefekből született valós insightok mögé ír mininovellákat. Itt az első!

A tulajdonosok az eddigieknél autentikusabb, meggyőzőbb arculatra és kommunikációra vágytak.

„Szerelemnövényt” fejlesztett az Artificial Group a Telenornak. Az okos cserép csak akkor ad inni a növénynek, ha mindketten elvégzitek a „párterápiás” feladatokat.

Azt a címben már le sem mertem írni, hogy az egyik plakáton két Big Mac is egy párt alkot.

Rá találtak parkolni a Valentin-citylightra.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Legalábbis a Huawei reprezentatívként tálalt kutatása szerint, amelyből az derül ki, hogy a hatévesek között már csaknem mindnek volt okoseszköz a kezében.

Mármint nem azzal járnak, hanem a kommunikációs ügyfeleik közé került.

Megújítják a márka portfólió-kommunikációját.

A német utazásszervező eddig nem dolgozott ügynökségekkel, most influenszer-együttműködések is jönnek.

Ebben a szpotban senki nem azt kapja, amire igazából vágyik.

hirdetés
hirdetés

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók