hirdetés
hirdetés
hirdetés

Te pizsama nélkül alszol?

Az IKEA közvéleménykutatást és két infografikát csinált a magyarok szokásairól és háztartásbeli frusztrációiról.

hirdetés

Az IKEA az idegesítő szokásokról kérdezte a régió (Csehország, Szlovákia, Magyarország) vásárlóit, két kategóriára osztva a felmérést: amikor egyedül vagy otthon, és amikor nem vagy egyedül otthon. Ez a két kategória amúgy nem teljesen tűnik indokoltnak, és inkább zavaró az olyan következtetéseknél, mint például hogy a magyarok 30 százaléka nem tartja elfogadhatónak pizsama nélkül aludni, "ha egyedül van otthon".

Mindegy is, a cseheket mindenesetre jobban zavarja az utcai cipőben való otthon mászkálás, mint a magyarokat - persze nem olyan nagy mértékű a különbség: nálunk 86 százalékos, náluk 90. Állítólag viszont a magyarokat jobban zavarják a szanaszét hagyott ruhák, mint a hangoskodás. A sorok írója ezzel viszont nem tud azonosultni, főleg, amikor vasárnap reggel 8-kor tanulja a szomszéd a szörfgitározást, ráadásul három éve ugyanazt a témát.

Lent látható az IKEA reperezentatív kutatása nyomán készült két infografika.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

29 országot irányít júliustól Budapestről Nick Kós. A magyar szervezet élén Lőcsei Tamás lesz az utódja.

A magyar Schweppes megint híres embereket bújtatott egymás bőrébe.

A Lorántffy Zsuzsannáról szóló, letölthető füzettel búcsúzik a reformáció 500. évfordulójának hazai emlékéve.

Jelbeszédes tévészpot, gyengénlátók, mozgássérültek segítését ismertető prerollok, és sok belső kommunikációs elem a kampányban.

Az Intren vezetője szerint rengeteg időt spóroltak a felülettel a nyári szabadságolások időszakában.

hirdetés

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

Díjátadó: 2018.06.20. szerda 18:30 Kukkants bele, hogy melyek lettek a legjobb turisztikai kommunikációs projektek!

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés