Te melyik jó ügynek adnál országos plakátkampányt?

Indul a szavazás a JCDecaux pályázatán, ahol országos citylight kampányt nyerhet egy társadalmi ügy. (X)

Társadalmi ügyek támogatását tűzte célul a JCDecaux közterületi cég és a Kreatív közös pályázata, az „Állj mellé, állj bele!”. A JCDecaux jóvoltából saját citylight kampányt kaphat egy társadalmi ügy. Most rajtatok áll, hogy melyik legyen az.

A legjobb, legérdekesebb, legelgondolkodtatóbb kiállások már megtalálhatók közterületen, egy-egy citylighton Budapesten. Ezeken a felületeken a fényképek mellett olvasható, hogy a pályázó miben hisz és milyen ügy mellett áll ki. Ezekről közönségszavazás indul itt, a Kreatívon. Az az ügy, az a plakát, amelyik diadalmaskodik, immár egyedüliként fog futni országszerte.

Szavazni 1-től 10-ig tartó skálán lehet, a nagyobb pontszám magasabb értéket képvisel!

A szavazást november 10-én zárjuk le.

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.