Te melyik jó ügynek adnál országos plakátkampányt?

Indul a szavazás a JCDecaux pályázatán, ahol országos citylight kampányt nyerhet egy társadalmi ügy. (X)

Társadalmi ügyek támogatását tűzte célul a JCDecaux közterületi cég és a Kreatív közös pályázata, az „Állj mellé, állj bele!”. A JCDecaux jóvoltából saját citylight kampányt kaphat egy társadalmi ügy. Most rajtatok áll, hogy melyik legyen az.

A legjobb, legérdekesebb, legelgondolkodtatóbb kiállások már megtalálhatók közterületen, egy-egy citylighton Budapesten. Ezeken a felületeken a fényképek mellett olvasható, hogy a pályázó miben hisz és milyen ügy mellett áll ki. Ezekről közönségszavazás indul itt, a Kreatívon. Az az ügy, az a plakát, amelyik diadalmaskodik, immár egyedüliként fog futni országszerte.

Szavazni 1-től 10-ig tartó skálán lehet, a nagyobb pontszám magasabb értéket képvisel!

A szavazást november 10-én zárjuk le.

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!