Te melyik jó ügynek adnál országos plakátkampányt?

Indul a szavazás a JCDecaux pályázatán, ahol országos citylight kampányt nyerhet egy társadalmi ügy. (X)

Társadalmi ügyek támogatását tűzte célul a JCDecaux közterületi cég és a Kreatív közös pályázata, az „Állj mellé, állj bele!”. A JCDecaux jóvoltából saját citylight kampányt kaphat egy társadalmi ügy. Most rajtatok áll, hogy melyik legyen az.

A legjobb, legérdekesebb, legelgondolkodtatóbb kiállások már megtalálhatók közterületen, egy-egy citylighton Budapesten. Ezeken a felületeken a fényképek mellett olvasható, hogy a pályázó miben hisz és milyen ügy mellett áll ki. Ezekről közönségszavazás indul itt, a Kreatívon. Az az ügy, az a plakát, amelyik diadalmaskodik, immár egyedüliként fog futni országszerte.

Szavazni 1-től 10-ig tartó skálán lehet, a nagyobb pontszám magasabb értéket képvisel!

A szavazást november 10-én zárjuk le.

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

Díjátadó: 2018.06.20. szerda 18:30 Kukkants bele, hogy melyek lettek a legjobb turisztikai kommunikációs projektek!

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.