Te melyik jó ügynek adnál országos plakátkampányt?

Indul a szavazás a JCDecaux pályázatán, ahol országos citylight kampányt nyerhet egy társadalmi ügy. (X)

Társadalmi ügyek támogatását tűzte célul a JCDecaux közterületi cég és a Kreatív közös pályázata, az „Állj mellé, állj bele!”. A JCDecaux jóvoltából saját citylight kampányt kaphat egy társadalmi ügy. Most rajtatok áll, hogy melyik legyen az.

A legjobb, legérdekesebb, legelgondolkodtatóbb kiállások már megtalálhatók közterületen, egy-egy citylighton Budapesten. Ezeken a felületeken a fényképek mellett olvasható, hogy a pályázó miben hisz és milyen ügy mellett áll ki. Ezekről közönségszavazás indul itt, a Kreatívon. Az az ügy, az a plakát, amelyik diadalmaskodik, immár egyedüliként fog futni országszerte.

Szavazni 1-től 10-ig tartó skálán lehet, a nagyobb pontszám magasabb értéket képvisel!

A szavazást november 10-én zárjuk le.

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.