hirdetés
hirdetés
hirdetés

Te gondolsz a párodra egy nap 50-szer?

A Telekom Valentin-napi videójában párok egy-egy tagjának kellett mondani egy számot arra, hogy hányszor jut eszébe a másiknak. 

hirdetés

A Telekom szívesen ragadja meg az alkalmat Valentin-napkor, hogy meséljen egy kicsit a vállalati értékekről, tavaly nagyon frappánsan a folyamatos online jelenlét kapcsolaterodáló mellékhatását mutatták be, idén meg arra buzdítanak, hogy az érzelmeinket legjobb most kimutatni! 

A videóban szereplő három pár egy-egy tagjától azt kérik, hogy tippelje meg, hogy szerelme egy nap hányszor gondol rá. Akik a történet aktív tagjai ezt pedig rövid, videós bejelentkezésekkel dokumentálják mindenki meghatódására.

A jelen idő gondolata illeszkedik a Telekom héten bemutatott új, Most névre hallgató márkaplatfomjához, amelyről a Szabó Béla kommunikációs igazgató úgy nyilatkozott nekünk, hogy az a már ismert Life's for sharingnek ad "egy helyi ízű, helyi igényekre épülő, a helyi üzletet menedzselő sávot".  

Alkotók listája

Megbízó: Magyar Telekom
Szabó Béla - Csoport kommunikációs igazgató
Báger Anita – Marketingkommunikációs manager
Moldván Ákos - Marketingkommunikációs szakértő:
Zoltai Ildikó - Külső kommunikációs senior szakmai irányító

Reklámügynökség: Isobar
Kreatív igazgató: Länger Vera
Senior Art Director: Várkonyi Eni
Copywriter: Ott Gábor
Head of Production: Bányász Kata
Stratéga: Dobozy Rózsa
Head of Business Unit: Kerék Zita
Account manager: Marton Martina
 
Rendező: Szimler Bálint
Vezető operatőr: Nagy Zágon
Vágó: Szabó Tamás
Colorist: Barta Szabolcs
 
Produkciós ház: Focus Fox
Producer: Szabó Edit
Gyártásvezető: Násztor Bence
Utómunka Supervisor: Deimanik Balázs
 

 

 

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2018 tavaszi kollekciójukat népszerűsítik a tégladobálással.

A kínai új évre készült a szpot. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés