hirdetés
hirdetés
hirdetés

Távozik Christopher Mattheisen a Telekom éléről

Mattheisen kezdeményezte a munkaszerződés július elsejei megszüntetését. Megvan az új vezérigazgató. És az új vezérigazgató előző pozícióját betöltő új ember is.

hirdetés

Chris Mattheisen

Christopher Mattheisen 2006 óta a Magyar Telekom vezérigazgatója, most felmondott. A vállalat közleménye szerint maga kezdeményezte a szerződésének felbontását az április 23-i ülésen, a munkaviszonya a vállalattal júliusban szűnik meg.

Utódja Rékasi Tibor, ő tavaly január óta a Magyar Telekom lakossági szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese, illetve 2013 óta a T-Systems vezérigazgatója, emellett a társaság leányvállalatának, az IQSYS Zrt-nek az ügyvezető igazgatója.

Rékasi Tibor

Mattheisen vezérigazgatói kinevezése előtt négy évig a vezetékes üzletágért felelős vezérigazgató-helyettes volt, magyarországi karrierjét 1993-ban a Westel 900 marketing és értékesítési igazgatójaként kezdte. Mostani felmondása után saját vállalkozásaival tervez foglalkozni.

Rékasi korábbi pozícióját (lakossági szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettes) júliustól Szabó Melinda veszi át. Ő a közelmúltig a Vodafone kis- és középvállalatokért felelős értékesítési és marketing vezetője volt, előtte a Telekomnál dolgozott.   

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés