hirdetés
hirdetés
hirdetés

Távozik Bakai Mátyás a Rádió Plus éléről

Bakai Mátyás október 9-ével lemondott a Rádió 1-et üzemeltető Radio Plus Kft. ügyvezető igazgatói posztjáról - áll a cég által küldött közleményben.

hirdetés

Döntésének indoka, hogy a rádiós szakember elvégezte azt a munkát, amelyet a Rádió 1 elindításakor vállalt - olvasható a cég által küldött közleményben, amely hozzáteszi: Bakai vezetése alatt a Rádió 1 15 hónap alatt a mintegy 1,4 milliós hallgatóságával az ország leghallgatottabb kereskedelmi rádiójává vált. Távozásával a Rádió 1 operatív irányítása és szakmai stábja nem változik, tulajdonosként Andy Vajna továbbra is ügyvezető igazgatója marad a vállalatnak.

Bakai Mátyás, aki a Roxy Rádió 1999-es indulásával vált ismertté a rádiós piacon, több mint két évvel ezelőtt lett a Radio Plus Kft. ügyvezetője. Ezen időszak alatt a szakember vezetésével indult újra a Rádió 1 Budapesten, amely mára számos helyi rádióval összekapcsolódó hálózat, jelenleg országszerte 22 városban és azok vonzáskörzetében érhető el. A Rádió 1 hallgatottsága a legfrissebb mérések szerint naponta mintegy 1,4 millió hallgatót ér el.

Bakai Mátyás a közleményben elmondta, hogy mindvégig kiváló volt az együttműködésük a rádió tulajdonosával, Andy Vajnával.

„Mátyás remek rádiós szakember, aki tapasztalt csapatával sikeresen vezette vissza a rádiós piacra a Rádió 1 brand-et, amely előtte közel 5 évig nem szólt. Büszke vagyok arra, hogy ilyen rövid idő alatt óriás eredményeket értünk el és a Rádió 1 ma már az ország leghallgatottabb kereskedelmi rádiója” – mondta Andy Vajna, a Radio Plus Kft. tulajdonosa.

Bakai Mátyás távozásával a Rádió 1 irányítása nem változik, a cég operatív irányításáért továbbra is az a stáb felel, amelyik egy évvel ezelőtt érkezett a rádiócsatornához.

Békéscsabai fiaskó

A Rádió 1 rohamléptekkel terjeszkedik a helyi rádiós piacon, szinte nem telik el úgy hét, hogy ne jönne hír arról, hogy a Radio Plus elindulna egy helyi rádiós tenderen, esetleg már frekvenciával rendelkező helyi rádiós céggel állapodnak meg a hálózatba kapcsolódásról. 

A Rádió Plus nemrég azonban azért került a figyelem középpontjába, mert a hírek szerint annak ellenére indulhattak el egy békéscsabai rádiós tenderen, hogy rossz formában adtak le a tenderen való elinduláshoz elengedhetetlen banki igazolásokat. Ezek hiánya, illetve a később hibásan benyújtott igazolás miatt a Médiatanácsnak elvileg ki kellett volna őket zárnia az eljárásból, a Radio Plus mégis elindulhatott, és végül meg is nyerték a tendert.

A 24.hu akkor így írt erről: "Mivel nem volt teljes bizonyossággal megállapítható, hogy Vajnáék tízmillió forintja a pályázat 2016-os beadásakor a számlán volt-e, és az sem nyert bizonyítást, hogy a számla a kiírás elvárásainak megfelelő típusú, a hiánypótlás sem volt jó, így ki kellett volna zárni a pályázót. Ám Vajnáék ezután – jócskán a jogvesztő hiánypótlási határidőt követően – harmadjára is lehetőséget kaptak a Médiatanácstól a korrekcióra." 

A vesztes Interax Kft. azóta beperelte a Médiatanácsot, a bíróság ugyanakkor október végére halasztotta a tárgyalást, mert a Radio Plus közben jelezte, hogy a társasági szerződése az ügyvezető személye és további lényeges elemek tekintetében módosul, ami viszont a pályázati eljárás tárgyában hozott határozat döntés-felülvizsgálatát teszi szükségessé - tájékoztatta az NMHH sajtóosztálya még október 5-én a Kreatívot. Természetesen már akkor kérdéseket tettünk fel ezzel kapcsolatban a Radio Plus felé, azonban a fenti közlemény kiadásáig nem válaszoltak megkereséseinkre.

A nehézségek hatására a Rádió 1 azóta már benyújtotta a hálózatba kapcsolódási kérelmet a Csaba Rádióval közösen, ami azt jelzi, hogy kerülőúton nyitnak Békéscsaba felé, és ebből úgy tűnik, elengedték a tenderen megnyert békéscsabai frekvenciát.

Az is kiderült azóta a 24.hu egy másik cikkéből, hogy a Radio Plusszal (a budapesti Rádió 1 működtetőjével) hálózatba kapcsolódó, a budapesti adás műsorait átvevő helyi rádiók lezárt frekvenciapályázatai között sok esetben gyanús egyezések tapasztalhatók. Több pályázat esetében is, több ponton szinte teljesen azonos a szöveg, ami arra utal, hogy az egyik pályázó a másikról másolta le a pályázati szöveget. Erről bővebben itt olvashatnak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés