hirdetés
hirdetés
hirdetés

Távozik az Origo tévé- és termékigazgatója

Nyolc év után szakmai nézeteltérések miatt távozik Koltai Péter az Origo tévé- és termékmenedzsment-igazgatói posztjáról. Munkakörét Vaszily Miklós és Novák Péter veszik át.

hirdetés

Augusztus 31-ével közös megegyezéssel távozik Koltai Péter tévé- és termékmenedzsment-igazgató az Origótól. Távozásának oka a tévék és az Origo jövőbeli működésével kapcsolatos, a vállalat menedzsmentjétől eltérő üzletpolitikai, stratégiai és szervezeti álláspont volt.

Feladatait a továbbiakban az Origo vezetősége látja el. A tévécsatornák irányítása Vaszily Miklós vezérigazgató, míg az üzletfejlesztés és termékmenedzsment Novák Péter vezérigazgató-helyettes felelősségi körébe került.

Koltai Péter 2001-ben csatlakozott a Magyar Telekom internetszolgáltató leányvállalatához (Axelero, majd T-Online) mint portfoliómenedzser, majd 2002-től az Origo portálhoz, mint tartalom-marketingvezető, és különböző projektmenedzseri, illetve vezetői pozíciókat töltött be az online tartalomszolgáltatás területén.

Koltai Péter
Koltai Péter

Az elmúlt években üzletágvezetőként felelt az online videómegosztó Videa.hu, a Freemail.hu levelezőrendszer és az Iwiw fejlesztéséért és menedzsmentjéért, illetve nevéhez fűződnek olyan szolgáltatások bevezetései, mint a weben és tévén elérhető Video on demand téka, és az interaktív tévés alkalmazásfejlesztések.

A fenti feladatok mellett feladata a tévés üzletág kialakítása volt, 2009-ben a Life Network és Ozone Network csatornákat indította el, megalapozta a kapcsolódó weboldalakat és mobilszolgáltatásokat, kialakítva az Origo több képernyős stratégiai irányának alapjait.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés