hirdetés
hirdetés
hirdetés

Távozik a Zoom.hu hírigazgatója

Murányi András közös megegyezéssel távozik, a hírigazgatói státusz ezzel megszűnik a Zoomnál.

hirdetés

Murányi András távozott a Zoom.hu hírigazgatói pozíciójából, ezt a Kreatívnak is megerősítette. Murányi közel 25 éve dolgozik a sajtóban, 15 évet töltött a Népszabadságnál, amelynek főszerkesztője volt annak 2016-os bezárásáig. Akkor egy Facebook-posztban arra is utalt, hogy a pályát is elhagyja. Ezt követően került a Zoomhoz, mint hírigazgató.

Utódja nem lesz, a hírigazgatói státusz megszűnik, erősítette meg kérdésünkre Tarjányi Péter, a portált kiadó STRAT-POL Kft. tulajdonosa. Tarjányi hozzátette, hogy Murányira főleg a tervezett méditerjeszkedésben számítottak volna (rádiós piacon, illetve a vidéki nyomtatott sajtóban), végül azonban a kiadó letett erről a szándékáról, ezért válnak el útjaik.

Tarjányi szerint így a Zoom.hu-ra koncentrál a továbbiakban a kiadó, a tulajdonos szerint a közeljövőben újabb újságírók érkeznek a laphoz.

Tarjányi Péter kétezres években indított, majd jegelt portáljának, a Zoomnak 2017-ben kezdődött el az újrahúzása, azóta Zappe Gábor is megfordult ott, illetve Kustánczi Norbert vette át tőle a főszerkesztést tavaly ősszel, miután távozott a 24.hu-tól.

Murányi András

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.

hirdetés
hirdetés