hirdetés
hirdetés
hirdetés

Távozik a Zoom.hu hírigazgatója

Murányi András közös megegyezéssel távozik, a hírigazgatói státusz ezzel megszűnik a Zoomnál.

hirdetés

Murányi András távozott a Zoom.hu hírigazgatói pozíciójából, ezt a Kreatívnak is megerősítette. Murányi közel 25 éve dolgozik a sajtóban, 15 évet töltött a Népszabadságnál, amelynek főszerkesztője volt annak 2016-os bezárásáig. Akkor egy Facebook-posztban arra is utalt, hogy a pályát is elhagyja. Ezt követően került a Zoomhoz, mint hírigazgató.

Utódja nem lesz, a hírigazgatói státusz megszűnik, erősítette meg kérdésünkre Tarjányi Péter, a portált kiadó STRAT-POL Kft. tulajdonosa. Tarjányi hozzátette, hogy Murányira főleg a tervezett méditerjeszkedésben számítottak volna (rádiós piacon, illetve a vidéki nyomtatott sajtóban), végül azonban a kiadó letett erről a szándékáról, ezért válnak el útjaik.

Tarjányi szerint így a Zoom.hu-ra koncentrál a továbbiakban a kiadó, a tulajdonos szerint a közeljövőben újabb újságírók érkeznek a laphoz.

Tarjányi Péter kétezres években indított, majd jegelt portáljának, a Zoomnak 2017-ben kezdődött el az újrahúzása, azóta Zappe Gábor is megfordult ott, illetve Kustánczi Norbert vette át tőle a főszerkesztést tavaly ősszel, miután távozott a 24.hu-tól.

Murányi András

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A WPP nyerte a 29 piacra szóló megbízást, a hazai és környező piacokon a Burson Cohn & Wolfe régiós partnereként a Chapter4 felel majd a PR-kommunikációért.

Két német partnerrel közösen, lead ügynökségként segítették az online biztosító németországi terjeszkedését.

Az HBO Visszatérés Epipóba című dokumentumfilmjének előzménye a 2014-es cikk, melyből kiderült, hogy a tanár Sipos Pál hogyan zaklatott fiatalokat az általa vezetett táborokban.

Jeffrey Toobin online szerkesztőségi hívás alatt maszturbált, a kamerát pedig bekapcsolva hagyta a szünetben.

A palackok címkéjének tervezőjét idén is pályázaton keresték, a nyertes Győri Katinka Laura lett.

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés