hirdetés
hirdetés
hirdetés

Távozik a Zoom.hu hírigazgatója

Murányi András közös megegyezéssel távozik, a hírigazgatói státusz ezzel megszűnik a Zoomnál.

hirdetés

Murányi András távozott a Zoom.hu hírigazgatói pozíciójából, ezt a Kreatívnak is megerősítette. Murányi közel 25 éve dolgozik a sajtóban, 15 évet töltött a Népszabadságnál, amelynek főszerkesztője volt annak 2016-os bezárásáig. Akkor egy Facebook-posztban arra is utalt, hogy a pályát is elhagyja. Ezt követően került a Zoomhoz, mint hírigazgató.

Utódja nem lesz, a hírigazgatói státusz megszűnik, erősítette meg kérdésünkre Tarjányi Péter, a portált kiadó STRAT-POL Kft. tulajdonosa. Tarjányi hozzátette, hogy Murányira főleg a tervezett méditerjeszkedésben számítottak volna (rádiós piacon, illetve a vidéki nyomtatott sajtóban), végül azonban a kiadó letett erről a szándékáról, ezért válnak el útjaik.

Tarjányi szerint így a Zoom.hu-ra koncentrál a továbbiakban a kiadó, a tulajdonos szerint a közeljövőben újabb újságírók érkeznek a laphoz.

Tarjányi Péter kétezres években indított, majd jegelt portáljának, a Zoomnak 2017-ben kezdődött el az újrahúzása, azóta Zappe Gábor is megfordult ott, illetve Kustánczi Norbert vette át tőle a főszerkesztést tavaly ősszel, miután távozott a 24.hu-tól.

Murányi András

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kutatócég a közösségi médiás események, vásárlói vélemények feltérképezésében segít.

Az egyszázalékos kampány „Együtt lehetséges!" szlogen alatt fut

Július 15-ig várják a nevezéseket. Négy új kategóriát is indítanak.

Autós, bokszos, hír- és műkereskedő portál is a sales house-hoz került.

Tenderen választották ki őket a borshow szervezői.

hirdetés

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés