hirdetés
hirdetés
hirdetés

Távozik a Zoom.hu hírigazgatója

Murányi András közös megegyezéssel távozik, a hírigazgatói státusz ezzel megszűnik a Zoomnál.

hirdetés

Murányi András távozott a Zoom.hu hírigazgatói pozíciójából, ezt a Kreatívnak is megerősítette. Murányi közel 25 éve dolgozik a sajtóban, 15 évet töltött a Népszabadságnál, amelynek főszerkesztője volt annak 2016-os bezárásáig. Akkor egy Facebook-posztban arra is utalt, hogy a pályát is elhagyja. Ezt követően került a Zoomhoz, mint hírigazgató.

Utódja nem lesz, a hírigazgatói státusz megszűnik, erősítette meg kérdésünkre Tarjányi Péter, a portált kiadó STRAT-POL Kft. tulajdonosa. Tarjányi hozzátette, hogy Murányira főleg a tervezett méditerjeszkedésben számítottak volna (rádiós piacon, illetve a vidéki nyomtatott sajtóban), végül azonban a kiadó letett erről a szándékáról, ezért válnak el útjaik.

Tarjányi szerint így a Zoom.hu-ra koncentrál a továbbiakban a kiadó, a tulajdonos szerint a közeljövőben újabb újságírók érkeznek a laphoz.

Tarjányi Péter kétezres években indított, majd jegelt portáljának, a Zoomnak 2017-ben kezdődött el az újrahúzása, azóta Zappe Gábor is megfordult ott, illetve Kustánczi Norbert vette át tőle a főszerkesztést tavaly ősszel, miután távozott a 24.hu-tól.

Murányi András

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az iroda alapítója Mekis Dániel, zeneszerző, aki kifejezetten a kreatív szakmában dolgozóknak szánja a helyet.

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés