hirdetés
hirdetés
hirdetés

Távozik a Sony saját gyártásokért felelős vezetője

Temesvári Marietta 2014 óta dolgozott a cégnél.

hirdetés

Márcis 13-ai hatállyal távozott a Sony Pictures Television Networks-től a közép-európai régióért felelős tartalomfejlesztési stratégiai vezető, Temesvári Marietta. A hírt a szakember a SorozatWikinek erősítette meg.

Temesvári 2014 szeptemberében csatlakozott a céghez, akkor közép-kelet európai programigazgatóként. 2017 novemberétől egy átszervezés keretében nevezték ki tartalomfejlesztési stratégiai vezetőnek, innentől főként a régió saját gyártású műsoraiért felelt.

Temesvári Marietta
Temesvári Marietta

Temesvári épp a Viasat3 tavaszi, saját gyártásokkal teletűzdelt műsorrendjének kezdete előtt távozik. „Sok évet töltöttem a Sonynál, és nagyon élveztem az utóbbi években a kreatív munkát. Büszke vagyok az olyan visszatérő sorozatok, mint az Észbontók töretlen sikerére, az Ide Süss! szerethetőségére és minőségére, a 200 első randi hatalmas népszerűségére és lojális nézőtáborára, az Ultraviolet lengyel és nemzetközi sikerére. Nagyon szorítok, hogy a hamarosan debütáló Ízig-vérig is megtalálja az utat a nézők szívéhez - minden adottsága megvan hozzá” – nyilatkozta Temesvári Marietta a SorozatWikinek.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kutatócég a közösségi médiás események, vásárlói vélemények feltérképezésében segít.

Az egyszázalékos kampány „Együtt lehetséges!" szlogen alatt fut

Július 15-ig várják a nevezéseket. Négy új kategóriát is indítanak.

Autós, bokszos, hír- és műkereskedő portál is a sales house-hoz került.

Tenderen választották ki őket a borshow szervezői.

hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés