hirdetés
hirdetés
hirdetés

Távozik a Sony saját gyártásokért felelős vezetője

Temesvári Marietta 2014 óta dolgozott a cégnél.

hirdetés

Márcis 13-ai hatállyal távozott a Sony Pictures Television Networks-től a közép-európai régióért felelős tartalomfejlesztési stratégiai vezető, Temesvári Marietta. A hírt a szakember a SorozatWikinek erősítette meg.

Temesvári 2014 szeptemberében csatlakozott a céghez, akkor közép-kelet európai programigazgatóként. 2017 novemberétől egy átszervezés keretében nevezték ki tartalomfejlesztési stratégiai vezetőnek, innentől főként a régió saját gyártású műsoraiért felelt.

Temesvári Marietta
Temesvári Marietta

Temesvári épp a Viasat3 tavaszi, saját gyártásokkal teletűzdelt műsorrendjének kezdete előtt távozik. „Sok évet töltöttem a Sonynál, és nagyon élveztem az utóbbi években a kreatív munkát. Büszke vagyok az olyan visszatérő sorozatok, mint az Észbontók töretlen sikerére, az Ide Süss! szerethetőségére és minőségére, a 200 első randi hatalmas népszerűségére és lojális nézőtáborára, az Ultraviolet lengyel és nemzetközi sikerére. Nagyon szorítok, hogy a hamarosan debütáló Ízig-vérig is megtalálja az utat a nézők szívéhez - minden adottsága megvan hozzá” – nyilatkozta Temesvári Marietta a SorozatWikinek.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Több európai országban koordinálják majd a márka influenszer marketingjét.

Szegedi kézilabdásokkal és az ORFK szakmai részvételével készített közlekedésbiztonsági kampányt a Groupama biztosító.

A Telekom Race TV és a Media Markt Akcióhősök című vígjátéksorozata esélyes a győzelemre.

Nem tudták igazolni, hogy 455 ezer ingatlanhirdetés érhető el náluk. A GVH lecsapott.

Az újonnan kialakított stratégiai terjesztési igazgatói pozíciót 2019 májusától Tóbiás Andrea tölti be a kiadóban.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés