hirdetés
hirdetés
hirdetés

Távozik a Ringier Axel Springer marketingvezetője

Tóth-Császár Gergely kiadóigazgató veszi át a terület vezetését.

hirdetés

A Ringier Axel Springernél töltött öt év után Holczer Angéla marketingigazgató elhagyja a kiadóvállalatot és más szektorban folytatja karrierjét. A marketing szakterület irányítása Tóth-Császár Gergelyhez, a magazinportfólió kiadóigazgatójához kerül.

Holczer Angéla 2011-ben gyakornokként kezdte pályáját a Ringier Axel Springer Magyarország jogelődjénél, az Axel Springer Budapest Kiadói Kft.-nél, 2013-tól volt a médiavállalat marketing menedzsere. 2014-től a cég Hirdetési és Marketing Igazgatóságán belül vezette a szakterületet, amely 2017 januárjában vált önálló szervezeti egységgé. 

2018 június közepétől Tóth-Császár Gergely, magazin üzletág kiadóigazgatója viszi tovább a területet, de megtartja korábbi üzleti felelősségi köreit is.

Tóth-Császár Gergely tizennégy éve dolgozik a kiadóvállalatnál, illetve jogelődjeinél. 2014-ben nevezték ki a magazin üzletág kiadóigazgatói posztjára, hogy a médiavállalkozás heti- és havilapjainak sikeres működtetését, szakmai és üzleti fejlesztését irányítsa.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A hagyományos íznél édesebb New Coke csak 79 napot ért meg 1985-ben, annyira gyűlölték Amerikában. A sorozat 1985-ben játszódó folytatása miatt újra felélesztik a receptet.

Az MTÜ Budapesten kezdte a bemutatást, elmennek az összes nagy borvidékre.

A Punkt szerkesztőinek célja, hogy kritikusan reagáljanak a hazai és külföldi színtér aktuális történéseire.

A fürdőszoba felszereléseket forgalmazó cég meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget.

A vállalat kerekasztal-beszélgetésen viszi tovább a párbeszédet, ami az anyák napi reklámjuk kapcsán elindult.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés