hirdetés
hirdetés
hirdetés

Távozik a Lapcom digitális vezetője

Átszervezik a céget, a digitális igazgatóságot integrálják az üzletfejlesztéssel.

hirdetés

Távozik a Lapcom digitális igazgatója, Kovács Illés Bence, akit 2018 elején neveztek ki a digitális stratégia kialakítására. Előtte a Kiosk reklámügynökség digitális vezetője volt. A Lapcom akkor még Andy Vajna tulajdonában volt, aki halála előtt odaajándékozta a kiadót a Fidesz médiholdingjának (KESMA), amit Liszkay Gábor alapított és vezet.

A vezetőváltása a Lapcom szervezeti átalakításának része: a digitális igazgatóság feladatait integrálják az üzletfejlesztési területekkel, "az elmúlt évben elindított digitális kompetenciák a jövőben a Piackutatási és Üzletfejlesztési osztályhoz kerülnek, így egy kézbe kerül minden Lapcom-os termék piac-analitikai tevékenysége, és üzleti fejlesztési feladatai" - áll a közleményben.

A Lapcom programozói és fejlesztői kapacitása a jövőben szerepet kap a vállalatcsoport, azaz a KESMA termékfejlesztéseiben.

A Lapcom adja ki a Borsot, a Délmagyarországot és a Kisalföldet, illetve az ezekhez a napilapokhoz tartozó online oldalakat, továbbá két nyomdája van. A Media1 megjegyzi, hogy amióta a Lapcom a KESMA részévé vált, szinte minden vezetőt leváltottak, legutóbb idén márciusban volt a cégnél nagyszabású vezetőváltás.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

A multifokális lencséket árusító cég nagykövete lett Várkonyi Andrea. Az új tévészpot kampánybejelentőjét közöljük.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés