hirdetés
hirdetés
hirdetés

Távozik a Lapcom digitális vezetője

Átszervezik a céget, a digitális igazgatóságot integrálják az üzletfejlesztéssel.

hirdetés

Távozik a Lapcom digitális igazgatója, Kovács Illés Bence, akit 2018 elején neveztek ki a digitális stratégia kialakítására. Előtte a Kiosk reklámügynökség digitális vezetője volt. A Lapcom akkor még Andy Vajna tulajdonában volt, aki halála előtt odaajándékozta a kiadót a Fidesz médiholdingjának (KESMA), amit Liszkay Gábor alapított és vezet.

A vezetőváltása a Lapcom szervezeti átalakításának része: a digitális igazgatóság feladatait integrálják az üzletfejlesztési területekkel, "az elmúlt évben elindított digitális kompetenciák a jövőben a Piackutatási és Üzletfejlesztési osztályhoz kerülnek, így egy kézbe kerül minden Lapcom-os termék piac-analitikai tevékenysége, és üzleti fejlesztési feladatai" - áll a közleményben.

A Lapcom programozói és fejlesztői kapacitása a jövőben szerepet kap a vállalatcsoport, azaz a KESMA termékfejlesztéseiben.

A Lapcom adja ki a Borsot, a Délmagyarországot és a Kisalföldet, illetve az ezekhez a napilapokhoz tartozó online oldalakat, továbbá két nyomdája van. A Media1 megjegyzi, hogy amióta a Lapcom a KESMA részévé vált, szinte minden vezetőt leváltottak, legutóbb idén márciusban volt a cégnél nagyszabású vezetőváltás.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A kórház jelentette fel, az ügyész elrendelte az őrizetbe vételét.

A helyzethez alkalmazkodva megnőtt az online kurzusokat, otthoni sportolást népszerűsítő reklámok száma.

Adatvédelmi és biztonsági kockázatokra hivatkozik a cég, a Zoom szerint nincs mitől tartani. 

„Utazz el!”, „Látogasd meg!”, „Szörfölj!” - csak mindezt légyszi a négy fal között tedd!

Április hatodikán kivezetik a kereskedésből a német gigavállalat részvényeit

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés