hirdetés
hirdetés
hirdetés

Távozik a Best és a Cosmopolitan főszerkesztője

Sabján Johanna helyét Pásztor László veszi át a Best élén.

hirdetés

Novembertől Pásztor László megbízott főszerkesztőként veszi át a Best magazin szerkesztőségének vezetői feladatait Sabján Johanna eddigi főszerkesztőtől, aki közös megegyezéssel távozik posztjáról  - derül ki a Central Médiacsoport közelményéből. Kérdésünkre a médiacég hozzátette, Sabján Johanna szintén távozik a Cosmopolitan éléről is.

Frissítés: A Cosmopolitan.hu vezető szerkesztője Somogyi-Tóth Beáta október 1-től.

Sabján Johanna 2008-ban kezdett az Otthon magazin főszerkesztőjeként, 2009-ben lett a Cosmopolitan főszerkesztője és a print kiadvány fennállásáig, 11 éven keresztül töltötte be ezt a pozíciót. 2012-ben átvette a Cosmopolitan.hu vezetését, 2020 januárjától a Best magazin mellett, a Well & Fit és az Anya magazin főszerkesztői feladatait is ellátta.

Sabján Johanna
Sabján Johanna

A Best élére megbízott főszerkesztőnek kinevezett Pásztor László 2005-ben csatlakozott szerkesztőként a Besthez, majd rovatvezetőként a Story szerkesztőségéhez, ahol később az online verzió főszerkesztői feladatait bízták rá. 2020 januárjától a Best magazin főszerkesztő-helyetteseként dolgozott.

„A Best az egyik legszínesebb sztármagazin, amely az elmúlt időszakban is megtartotta piaci pozícióját, köszönhetően a nagyon jó csapatnak. A magazin idén sikeresen újult meg, ezt a megújulási készséget, rugalmasságot szeretném továbbra is képviselni” - mondta el Pásztor László.

Pásztor László
Pásztor László

„Ezúton is köszönjük Johanna eddigi munkáját, sok sikert kívánunk neki a jövőbeni feladataihoz”- kommentálta a cserét Lipták Tímea magazin divízióigazgató.

Sabján Johannát és a Best magazint szeptember közepén sok bírálta érte, amiért címlapanyagban foglalkoztak Epres Panni, Benedek Tibor özvegyének gyászával, miközben Epres állítása szerint ő hónapok óta nem nyilatkozott az ügyben, és engedélyt sem kértek tőle az íráshoz. A Central elnézést kért a történtekért. „A 2020. szeptember 17-én a Best magazinban megjelent cikk kapcsán a magazin szerkesztősége elfogadhatatlanul járt el, amikor nem egyeztetett Epres Pannival a cikk megjelenése előtt, és ezzel gyászában megzavarta Benedek Tibor özvegyét és a családot" - fogalmazott akkor Lipták Tímea a Central közleményében.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Erre jutott a Budapest Design Week, mely idén a körforgásos gazdaság témáját járta körül.

Az új országimázs kampány már a fiktív karakter szavajárására épít.

A Mito saját kirándulásaira szokott pólókat tervezni, de mivel idén a túra a járvány miatt elmarad, az ügynökség inkább nosztalgiázik.

A cég iskolákba is elviszi a védekezés nélküli szex kockázataira figyelmeztető kampányát.

Márkakampányt indított és ezzel együtt új vállalati célkitűzéseket határozott meg az Accenture tanácsadócég. 

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés