hirdetés
hirdetés
hirdetés

Távolba révedés, hegymászás, tartás

Algériából, Horvátországból, Törökországból és Amerikából is küldtek be nyári vagy nyaralós képet felhívásunkra kommunikációs szakemberek. Az első összeállításunk után itt a második. Szavazás indul!

hirdetés

Chadi Lilia, a Hongrie Voyage Utazási Iroda Kft. tulajdonos-ügyvezetõje Algériát népszerűsíti.

Algéria/Algir oly veszélyesnek van megitélve, hogy senki nem tudja milyen kincseket rejt, és hogy ott nem sivatag van, csak délebbre :)

A szavazás lezárult!

 

Szervatiusz Lilla, az Ogilvy & Mather adminisztrációs asszisztense az idén júniusban Korculán készült képet küldte el. A fotós Rejtő Bence.

A szavazás lezárult!

 

Tóth Nagy Péter, az Anderson Communications vezető tanácsadója ilyen kilátással tölti a balatoni hétvégéket.

A szavazás lezárult!

 

Kovács Renáta, a Somfy Magyarország marketing és kommunikációs munkatársa ezt a képet csatolta.

Szeretem a kihívást a munkámban és a magnéletemben is!

A szavazás lezárult!

 

Mihálka Judit Réka, a Kékkúti Ásványvíz Zrt. marketingasszisztense egy friss nyaralós képet küldött: "mostani, amerikai, iphonos meg instagramos és nagyon kedvenc".
 
A pillanat, amikor rájössz, hogy az életben a lehetőségek határtalanok
 
A szavazás lezárult!
 
 
Füleki Bettina, a Hammer Advertising kreatívigazgatója a Mátrából küldte el bájos kislánya fényképét.
 
Kispatak, kiscsalád, kis csoda a Mátrában
 
A szavazás lezárult!
 
 
"A fotó Törökországban készült, szívmelengető példa az emberi tartásra és találékonyságra a mozgó trafik. A kerekesszékben ülő árus aprócska »boltjában« az öngyújtótól kezdve a rúzsokon át széles termékpaletta várta a vásárlókat. A fiatalember egyébként rendkívül barátságos volt, megtudtuk, hogy a kerekesszékre épített pultot személyesen ő készítette, és ez a kis bolt biztosítja családja számára az egész évi megélhetést" - írta Rácz Brigitta, a Femina Media lapigazgatója
 
 
A szavazás lezárult!
 
 
Pesthy Krisztián, az MTVA Sales House-ának stratégiai vezetője a horvátországi Rovijn piacáról összeválogatott uzsonnáját küldte be. 
 
 
A szavazás lezárult!
 
 
Sztankovits Krisztináról, a Zenith Optimedia médiatervezőjéről "Görögországban, Lefkada szigetén, a végtelenkék színben pompázó Egremni strandon" készült a kép. 
 
 
A szavazás lezárult!
 
 
Foltin István, az Artificial Group creative copywritere még cannes-i kinttartózkodása alatt készítette a képet.
 
 
A szavazás lezárult!
 

"A 2010-es balatoni nyaralásunkról van, érdekessége, hogy egy olyan gyerekkori baráti társaságunk van, mely kb. tíz éve minden évben egy hetet eltölt együtt a Balatonon" - írja a Mindshare-től Molnár Ádám.

 
 
A szavazás lezárult!
 
 
Nagy Réka, a Primőr Kozmetikai Kft. business unit managere az alábbi fotót küldte montenegrói nyaralásáról.
 
 
A szavazás lezárult!
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

A hó eleji 40 ezerről március végére 30 ezerre csökkent a napi összes reklámszpot száma az NMHH jelentése szerint.

Baranyi Bálint senior account lesz az ügynökségnél

Az influencer marketinggel foglalkozó, már Európa több országában jelen lévő vállalkozás nemrég került az amerikai piackutató látószögébe.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés