hirdetés
hirdetés
hirdetés

Távolba révedés, hegymászás, tartás

Algériából, Horvátországból, Törökországból és Amerikából is küldtek be nyári vagy nyaralós képet felhívásunkra kommunikációs szakemberek. Az első összeállításunk után itt a második. Szavazás indul!

hirdetés

Chadi Lilia, a Hongrie Voyage Utazási Iroda Kft. tulajdonos-ügyvezetõje Algériát népszerűsíti.

Algéria/Algir oly veszélyesnek van megitélve, hogy senki nem tudja milyen kincseket rejt, és hogy ott nem sivatag van, csak délebbre :)

A szavazás lezárult!

 

Szervatiusz Lilla, az Ogilvy & Mather adminisztrációs asszisztense az idén júniusban Korculán készült képet küldte el. A fotós Rejtő Bence.

A szavazás lezárult!

 

Tóth Nagy Péter, az Anderson Communications vezető tanácsadója ilyen kilátással tölti a balatoni hétvégéket.

A szavazás lezárult!

 

Kovács Renáta, a Somfy Magyarország marketing és kommunikációs munkatársa ezt a képet csatolta.

Szeretem a kihívást a munkámban és a magnéletemben is!

A szavazás lezárult!

 

Mihálka Judit Réka, a Kékkúti Ásványvíz Zrt. marketingasszisztense egy friss nyaralós képet küldött: "mostani, amerikai, iphonos meg instagramos és nagyon kedvenc".
 
A pillanat, amikor rájössz, hogy az életben a lehetőségek határtalanok
 
A szavazás lezárult!
 
 
Füleki Bettina, a Hammer Advertising kreatívigazgatója a Mátrából küldte el bájos kislánya fényképét.
 
Kispatak, kiscsalád, kis csoda a Mátrában
 
A szavazás lezárult!
 
 
"A fotó Törökországban készült, szívmelengető példa az emberi tartásra és találékonyságra a mozgó trafik. A kerekesszékben ülő árus aprócska »boltjában« az öngyújtótól kezdve a rúzsokon át széles termékpaletta várta a vásárlókat. A fiatalember egyébként rendkívül barátságos volt, megtudtuk, hogy a kerekesszékre épített pultot személyesen ő készítette, és ez a kis bolt biztosítja családja számára az egész évi megélhetést" - írta Rácz Brigitta, a Femina Media lapigazgatója
 
 
A szavazás lezárult!
 
 
Pesthy Krisztián, az MTVA Sales House-ának stratégiai vezetője a horvátországi Rovijn piacáról összeválogatott uzsonnáját küldte be. 
 
 
A szavazás lezárult!
 
 
Sztankovits Krisztináról, a Zenith Optimedia médiatervezőjéről "Görögországban, Lefkada szigetén, a végtelenkék színben pompázó Egremni strandon" készült a kép. 
 
 
A szavazás lezárult!
 
 
Foltin István, az Artificial Group creative copywritere még cannes-i kinttartózkodása alatt készítette a képet.
 
 
A szavazás lezárult!
 

"A 2010-es balatoni nyaralásunkról van, érdekessége, hogy egy olyan gyerekkori baráti társaságunk van, mely kb. tíz éve minden évben egy hetet eltölt együtt a Balatonon" - írja a Mindshare-től Molnár Ádám.

 
 
A szavazás lezárult!
 
 
Nagy Réka, a Primőr Kozmetikai Kft. business unit managere az alábbi fotót küldte montenegrói nyaralásáról.
 
 
A szavazás lezárult!
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Az augusztusban elhunyt színészre születésnapján emlékezett a Disney.

Az itthoni kampány üzenete: „idén légy te magad az ajándék, hiszen veled teljes az ünnep”. 

A Bertelsmann a ViacomCBS-től veszi meg a Simon & Schustert.

Túlzó eredményeket mutattak a hirdetőknek, akik emiatt még több pénzt öntöttek a platformba. 

Novembertől Sol Montis néven folytatja tovább borászat. A brandváltást a Progressive végezte.

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés