Share on Tumblr

Tavaly 115 újságíró halt meg munkája során

Az International News Safety Institute jelentése szerint 2016-ban 115 újságíró halt meg munkája során. A legveszélyesebb országok számukra Kolumbia, Mexikó, Afganisztán, Irak és Oroszország - írja a Guardian.

2016 úgy kezdődött, ahogy végződött: tömeggyilkosságokkal, amelyekben újságírók voltak az áldozatok. 2016 januárjában tálibok megtámadták az afganisztáni Tolo TV-t, az ország egyik legnagyobb kereskedelmi televízióját, amely során nyolcan vesztették életüket. December végén pedig 92-en, köztük 9 újságíró halt meg, amikor egy orosz repülőgép Szíria felé belezuhant a Fekete-tengerbe. Novemberben pedig a Chapecoense brazil focicsapatot szállító repülő balesete során halt meg 20 újságíró.

Persze utóbbi két eset inkább szerencsétlenségnek tudható be, de halottak többsége a szervezet szerint nem nemzetközi tudósító, hanem helyi újságíró volt, akiknek napi szinten kellett halálos fenyegetésekkel szembenézniük, és olyan országokban éltek, ahol elvileg béke van.

Kolumbia, Mexikó, Afganisztán, Irak és Oroszország az 5 ország, ahol a legtöbb újságíró halt meg, de Indiában, Brazíliában és Guatemalában is rengeteget öltek meg. 

 

(forrás: The Guardian)
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kedveskednek Trumpnak és be is szólnak neki.

Természetesen a keménység és az Adidas.

A Mozilla csavart egyet új logójának megalkotásával, és végig nyílt lapokkal játszott.

Ha jól számolnak, Gerendaiék több mint 8 milliárdért adhatták el a 70 százalékát.

Váltásban veszik át az Egyenes beszédet, reggelre még arcot keres az ATV Bombera Kriszta mellé.

Konferencia a TOP 50 Innovátor kiadvány bemutatására, 2017. január 24-én.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására 2017.02.02-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások. Díjátadó és workshop 2017. 02. 07-én.

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!