hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tarolt a Wieden a Webby Awards-on

Tizenötödik alkalommal adták át a Webby Awards díjait, mellyel az internetes tartalmak legjobbjait tüntetik ki. Idén a Wieden+Kennedy vitte el a fődíjat, a közönségdíjat és az év ügynökségének járó fődíjat is.

hirdetés

Tizenötödik alkalommal hirdették ki az internet Oscarjaként is számon tartott Webby Awards nyerteseit. Az 1996-ban alapított Webby Awards olyan nemzetközi elismerés, amellyel a Nemzetközi Digitális Művészeti és Tudományos Akadémia évente díjazza az internet legjobbjait. A 750 tagot számláló akadémia tagjai között olyanok szerepelnek, mint Beck és David Bowie zenészek, Vint Cerf, az internet egyik atyja, Matt Groening, a Simpsons ötletgazdája, valamint neves újságírók a The New York Times-tól, a Wired-től és a Fast Company-tól.

Eleinte csak a legjobb weboldalakat díjazták, azonban 2007 óta a legjobb interaktív reklámokat, online-on publikált filmeket és videókat, illetve mobilos tartalmakat is jutalmazzák.

Az idei verseny legnagyobb győztese a Wieden+Kennedy volt, az ügynökség nemcsak a Webby fődíját, hanem a közönség és az év ügynökségének járó díjat is besöpörte, a fesztiválkedvenc Old Spice kampányainak köszönhetően.

Az interaktív kampányok versenyén díjat kapott az R/GA ügynöksége Converse-nek készített The Sampler nevezetű alkalmazásért a kiterjesztett valóság kategóriában, online médiában pedig az Aaron Koblin és Chris Milk által készített Johnny Cash Project vitte el a fődíjat.

A márkázott tartalmak kategóriájában a Pereira O'Dell's ügynökségét díjazták a Lego Click című rövidfilmért. A Google két kampánya is sikeresnek bizonyult, az egyik a Google Chrome Fastball című munka, amit a BBH N.Y. készített, és  a játékok kategóriában vitte a prímet, a másik pedig Alec Brownstein munkája nyert, a Google Job Experiment, online gerilla szekcióban. Mobil kategóriában a Goodby Silverstein & Partner's által készített Yahoo Bust Stop Derby győzedelmeskedett, az online reklámok díját pedig a Coca-Cola's boldogság automatája haza, az ügynökség a Definition 6 volt.

A mobil alkalmazások terén az Angry Birds ért el kiemelkedő eredményeket. Ez az alkalmazás nyerte a Webby fődíját és közönségdíjat is. A videók kategóriában A Funny or Die oldala nyerte a legtöbb, összesen nyolc díjat, többek között a Jim Carrey által kreált Presidental Reunion-ért és Zach Galifianakis "Between Two Ferns" című sorozatáért.

A Webby Award díjátadó gáláját New Yorkban rendezik meg, június 13-án a Hammerstein Ballroom-ban. A nyertesek listája itt megtekinthető.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Szerinte kevés a forrás, az unió pedig még mindig nem érti, hogy a demokrácia léte függ attól, eljutnak-e a lakosokhoz a valódi információk.

A Hirado.hu vezetését egy hónapja vette át a Lokál nevű kormányközeli bulvárlaptól érkezett Leitner Attila. 

Naomie Harris, a James Bond-filmek sztárja és Brian Eno brit zenész is közreműködött a rövidfilmben.

Ennél többet csak focira költött eddig a közmédia. a 2020-2022 közötti futamokért kellett ennyit fizetni.

A jellegzetes ta-damm hang megmarad, de a mozikba jobban passzoló, hossszabb zenei felvezetés előzi meg a védjegyszerű kezdést.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés