hirdetés
hirdetés
hirdetés

Év Honlapja díjak

Tarolt a Kirowski és a félkész Népszabadság Online

281 nevező között 47 díjat osztottak ki az idei Év Honlapja pályázaton. A Kirowski munkái vitték el az év kreatív online megoldása kategória és az elektronikus hírlevél kategória díját, az online médiumok között a még mindig béta verzióban futó Népszabadság Online lett a legjobb.
hirdetés

Hetedik alkalommal, rekordszámú nevezővel rendezte meg idén az Internet Marketing Klub (IMK) és a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) az Év Honlapja pályázatot. A versenyre 14 kategóriában lehetett nevezni, de kiosztottak számos minőségdíjat és különdíjat is, valamint a közönség is szavazhatott kedvencére. „Az elbírálásban döntő szempont volt a honlap felépítettsége, az információ minősége és frissessége, a tartalom aktualitása, az interaktivitás mértéke, a szolgáltatások fejlettsége, valamint a kitűzött vállalati cél tartalmi és képi megvalósulása" – írja az eredményeket ismertető sajtóközlemény. 

A legtöbb nevezés (38) a szolgáltatás kategóriában érkezett, ahol a Budapesti Értéktőzsde megújult honlapja nyert, de a legnagyobb verseny a 32 online médium – többek közt a Zoom, a Híradó, a Hírszerző, a TV2 és az ATV hírportálja – között alakult ki. Legjobbnak a zsűri a nemrég megújult a Népszabadság Online-t ítélte. A közönségdíjat a MyVip vitte el, de a Kirowski munkái is jól szerepeltek. Az év kreatív online megoldása kategóriában az ügynökség által a Magyar Telekom Rajzolj velünk! kampányához kifejlesztett weboldal nyert, az elektronikus hírlevél kategóriában pedig a Samsungnak készített hírlevele.

Az online nevezéseket 2008. szeptember 1. és november 9. között adhatták le a jelentkezők. A zsűri munkájában Pioker Zoltán Bence (Felvi.hu), Vértes János (Prim Online), Balogh Attila Balázs (Adverticum), Mlinarics József (Magyar Tartalomipari Szövetség), Rátky György (NECC Kht.), Somogyi Dóra (Független Hírügynökség), Varga István (Magyar Marketing Szövetség), Starcz Ákos (Magyar Reklámszövetség), Szász József (Manta Marketing) és Sarkadi Katalin (Invitel) vettek részt, a zsűri elnöke Eszes István (Budapesti Gazdasági Főiskola) volt.

A pályázatot az Invitel és a Sicontact támogatta.

Gondolataink a díjról a Kreatív blogján, a Szívlapáton!
 

Év Honlapja 2008 – Díjazottak
Kultúra kategória
www.matyaseve.hu - A tehetség reneszánsza Budaváron

Oktatás kategória
www.videosmart.hu – VideoSmart.hu videóoktató és -megosztó honlap

Kereskedelem kategória
www.mygpticket.hu – Mygpticket 

Média kategória
www.nol.hu – Népszabadság online

Kormányzat és települések kategória
www.kecskemet.hu – Kecskemét hivatalos honlapja 

Márkasite kategória
www.herend.com – Herendi Porcelán 

Ipari web kategória
www.electrocord.hu – ElectroCord

Szolgáltatás kategória
www.bet.hu – Budapesti Értéktőzsde

Egészségügy kategória
www.hazipatika.com – HáziPatika

Az év kreatív online megoldása kategória
kirowski.hu/ev_honlapja_2008/rajzolj-velunk – Magyar Telekom: Rajzolj velünk!

Non profit kategória
www.vegyelvissza.hu – Vegyél vissza! program a klímaváltozás ellen

Személyes oldal kategória
www.ori.hu – Orion Virtual Air Lines

Elektronikus hírlevél kategória
kirowski.hu/ev_honlapja_2008/samsung-hirlevel – Samsung hírlevél

Ifjúsági kategória
radio.rmg.hu – Rádió RMG

Közönségdíj
myVIP.com – myVIP


Különdíjak
hirek.csillagaszat.hu – Csillagászati hírportál

samsungmobile.hu – Samsung mobil

www.ingatlan.com – Ingatlanhirdetési központ

www.telesport.hu – Sportportál

www.zoom.hu – Zoom hírportál

www.budavar.hu – A Budavári Önkormányzat hivatalos honlapja

www.topark.eu – TóPARK

www.stockxpert.com – Stockxpert

www.veritaserum.hu – Magyar Harry Potter hírportál

www.dokkeno.dobotrade.hu – Radnóti Miklós Kísérleti Gimnázium diákönkormányzata 


Minőségdíjak
www.mariaradio.hu – Mária Rádió

www.nfu.hu – Nemzeti Fejlesztési Ügynökség

www.ujbuda.hu – Újbuda

www.bhc.hu – Budai Egészségközpont

www.webbeteg.hu – WEBBeteg

www.50plusz.hu – 50plusz.hu

www.alu-go.com/hu – Alu-GO

www.hulladekboltermek.hu – Környezetvédelmi szemléletformálás és környezeti nevelés

www.vizmuvek.hu – Fővárosi Vízművek

www.vaskarika.hu – Vaskarika a kultúracél

www.alerant.hu – Alerant Informatika

www.isoteq.hu – IsoteQ építőelem

www.piarsoft.hu/hirlevel – Team Piarsoft projektzáró levél

www.samsungfoto.hu – Samsung fotó

www.kattancs.hu – Emberszabású Online Marketing

www.lelkesemese.hu – Lelkes Emese oldala

www.felnottel.hu – Samsung Felnőttél hirdetési oldal

www.budapestbank.hu – A Budapest Bank honlapja

www.domainabc.hu – A domainhírforrás

www.genertel.hu – Genertel
 
www.budapestbank.hu/szolgaltatas/ibank – Budapest Internetbank 3.0

www.stile.hu – Stile Fürdőszobaszalon

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Nemrég még úgy tűnt, hogy a koronavírus nagy győztese a Corona lehet, azután, hogy a kezdeti pofonból felálltak.

Április 1-től az ügynökség látja el az energetikai vállalat külső és belső kommunikációját.

A koronavírus-járvány a tinimagazint is elérte.

A fesztivál szervezői már nem keresgélnek új dátumot, az eseményt jövőre rendezik meg legközelebb.

Műalkotásokat kell újraalkotni a lakásban található tárgyakból vagy családtagokból.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés