hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tarol a nézettségi versenyben az Exatlon Hungary

Január 1-jén startolt az Exatlon Hungary vadonatúj évada, amely az erős indulást követően a 18-49-es korcsoportot vizsgálva nyeri saját idősávját, ezzel átlagosan az elmúlt öt hétköznapon maga mögé utasítva az RTL Klub nagyszabású kosztümös sorozatát, a Bátrak földjét. A műsor kimagasló eredményei nagyban hozzájárultak a TV2 Csoport győzelméhez (A18-59 és A18-49 teljes nap és főműsoridő), valamint a teljes napot tekintve a TV2 is erősebbnek bizonyult az RTL Klubnál, mindkét korcsoportban. (X)

hirdetés

A 2020-as évet erősen indította a TV2 Csoport. Hétköznapokon, a TV2 csatornát a két fő kereskedelmi célcsoport, a 18-59 és a 18-49 évesek nagyobb arányban választották, mint a fő versenytársát az RTL Klubot, és ez az eredmény nagyban hozzájárult a TV2 Csoport győzelméhez is (2020.01.01-07. egész nap; hétköznap; SHR %). A hétköznapok főműsoridejét tekintve (18:00-22:59) is több néző választotta a TV2 Csoport csatornáit mind a két korcsoportban, és ha a két fő csatorna harcát nézzük az esti idősávban, a 18-49 éves nézők inkább a TV2 műsorait választották az RTL Klub műsoraival szemben (SHR %).

Az esti fiatalos nézőközönséghez nagyban hozzájárult a január 1-vel indult Exatlon sport reality második évada, ami az első öt adást tekintve átlagosan a 18-59 éves nézők 13,3 százalékát, míg a 18-49 éves nézők 14,3 százalékát mondhatta magjáénak. A 18-49 éves korcsoportban ezzel az eredménnyel a műsor nyerni tudott az RTL Klub azonos idősávjával szemben, azaz az Exatlont 12 százalékkal többen választották, mint az RTL Klubot a műsor idősávjában (Exatlon: 14,3 % SHR; RTL Klub azonos idősáv: 12,8 % SHR; 2020.01.01-07. hétköznap).

A 18-59 éves korcsoporton belül is dominálnak a 18-39 évesek, átlagosan ennek a korcsoportnak a 14,9 százaléka választotta a műsort hétköznap esténként (SHR %). A gyerekek, azaz következő generáció nagy részben a TV2-t választotta, hiszen a műsor korábbi évadához hasonlóan most is kimagasló eredmény a 4-17 éves nézői részesedés, az első 5 adás átlagosan ennek a korcsoportnak 25,3 százalékát nyerte meg magának. Ennek a korcsoportnak is köszönhető a fiatalos közönség, hiszen nagy erőssége még a műsornak az együtt tévézés családtaggal, háztartásbelivel, ami látszik a 2019-es saját gyártású műsorokhoz képest is kimagasló 30,4 százalékos részesedéséből, ahol a gyerekek (4-17 éves) és a felnőttek (18-59 éves) közösen kísérték végig a sport reality által nyújtott izgalmakat.

Az Exatlon Hungary minden eddiginél látványosabb pályákkal és izgalmas fordulatokkal várja a nézőket, hétköznap esténként a Mintaapák után.

Live+As live adatok, Forrás: Nielsen Közönségmérés

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Vodafone Magyarország júliustól az ügyfélszolgálatos kollégái számára is lehetőséget biztosít a folyamatos távmunkára.

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés