hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tarjányi nem is hagyta igazából ott a Zoomot

Holdingcéget vezet majd, annak lesz része az újság és egy politikai tanácsadócég is.

hirdetés

Múlt heti hír volt, hogy Tarjányi Péter lemondott a Zoom.hu vezetéséről. A cégvezetői feladatokat állandó üzlettársa, Dosek Rita vette át. Ez azért is tűnt érdekesnek, mármint a lemondás, mert a befektetőként, üzletemberként, biztonságpolitikai szakértőként és politikai tanácsadóként ismert Tarjányi korábban nagyon is szoros kontroll alatt tartotta a szerkesztőséget, ő maga nyilatkozta, hogy „akkor és úgy vetet le cikkeket, amikor és ahogy akar, hiszen az ő újságjáról van szó.”

Most pedig a 24.hu írta meg, hogy Tarjányi csak azért mondott le a pozícióról, hogy egy új holdingcéget indítson, aminek a Zoom is része lenne. Ez a cég pár héten belül megalakulhat.

"Már a zoom.hu alapításakor is az volt a terv, hogy a portál egy kiterjedt holdingnak legyen a része, és e holdingnak idővel része lehet egy rádió, valamint később akár egy nyomtatott újság is, és egy politikai kommunikációval, tanácsadással foglalkozó vállalkozás is. Általában máskor is az volt a felállás, hogy ha új dolgot kellett indítani, akkor részt vettem a „motor berúgásában”, a napi üzemeltetést azonban egy idő után már Dosek Rita végezte" - mondta a lapnak Tarjányi.

A hamarosan létrejövő holdingcég részvénytársasági formában működik majd, és Tarjányi szerint "nagyon keresett, politikai tanácsadásban elismert szakemberek" is részvényesei is lesznek, akik a napokban mondanank fel a munkahelyükön, és akik a politikai tanácsadási üzletág felfuttatásában vesznek majd részt, írja a lap. Tarjányi arra is utal, hogy akiket megkeresett a munkával, azokat Simicska Lajos is megkereste, csak éppenséggel inkább őneki fognak dolgozni, mert az ő ajánlata jobb volt.

Tarjányi Péter és Dosek Rita

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés