hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tarjányi nem is hagyta igazából ott a Zoomot

Holdingcéget vezet majd, annak lesz része az újság és egy politikai tanácsadócég is.

hirdetés

Múlt heti hír volt, hogy Tarjányi Péter lemondott a Zoom.hu vezetéséről. A cégvezetői feladatokat állandó üzlettársa, Dosek Rita vette át. Ez azért is tűnt érdekesnek, mármint a lemondás, mert a befektetőként, üzletemberként, biztonságpolitikai szakértőként és politikai tanácsadóként ismert Tarjányi korábban nagyon is szoros kontroll alatt tartotta a szerkesztőséget, ő maga nyilatkozta, hogy „akkor és úgy vetet le cikkeket, amikor és ahogy akar, hiszen az ő újságjáról van szó.”

Most pedig a 24.hu írta meg, hogy Tarjányi csak azért mondott le a pozícióról, hogy egy új holdingcéget indítson, aminek a Zoom is része lenne. Ez a cég pár héten belül megalakulhat.

"Már a zoom.hu alapításakor is az volt a terv, hogy a portál egy kiterjedt holdingnak legyen a része, és e holdingnak idővel része lehet egy rádió, valamint később akár egy nyomtatott újság is, és egy politikai kommunikációval, tanácsadással foglalkozó vállalkozás is. Általában máskor is az volt a felállás, hogy ha új dolgot kellett indítani, akkor részt vettem a „motor berúgásában”, a napi üzemeltetést azonban egy idő után már Dosek Rita végezte" - mondta a lapnak Tarjányi.

A hamarosan létrejövő holdingcég részvénytársasági formában működik majd, és Tarjányi szerint "nagyon keresett, politikai tanácsadásban elismert szakemberek" is részvényesei is lesznek, akik a napokban mondanank fel a munkahelyükön, és akik a politikai tanácsadási üzletág felfuttatásában vesznek majd részt, írja a lap. Tarjányi arra is utal, hogy akiket megkeresett a munkával, azokat Simicska Lajos is megkereste, csak éppenséggel inkább őneki fognak dolgozni, mert az ő ajánlata jobb volt.

Tarjányi Péter és Dosek Rita

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az UNICEF és az ACG plakátokkal hívja fel a figyelmet az alapjogokra, amelyek minden gyermeket megilletnek szerte a világon.

Így tiltakoznak az újságírói jogok korlátozása ellen.

Ez üzeni a Deutsche Telekom új kampánya, ami csak félig vicc.

Tenderajánlást tett közzé a Magyar PR Szövetség, hogy átláthatóbbá és igazságosabbá váljanak az ügynökségi pályázati folyamatok.

A Frank Digital látja el a központi bank idei és jövő évi kommunikációs feladatait. 

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés