hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tarjányi nem is hagyta igazából ott a Zoomot

Holdingcéget vezet majd, annak lesz része az újság és egy politikai tanácsadócég is.

hirdetés

Múlt heti hír volt, hogy Tarjányi Péter lemondott a Zoom.hu vezetéséről. A cégvezetői feladatokat állandó üzlettársa, Dosek Rita vette át. Ez azért is tűnt érdekesnek, mármint a lemondás, mert a befektetőként, üzletemberként, biztonságpolitikai szakértőként és politikai tanácsadóként ismert Tarjányi korábban nagyon is szoros kontroll alatt tartotta a szerkesztőséget, ő maga nyilatkozta, hogy „akkor és úgy vetet le cikkeket, amikor és ahogy akar, hiszen az ő újságjáról van szó.”

Most pedig a 24.hu írta meg, hogy Tarjányi csak azért mondott le a pozícióról, hogy egy új holdingcéget indítson, aminek a Zoom is része lenne. Ez a cég pár héten belül megalakulhat.

"Már a zoom.hu alapításakor is az volt a terv, hogy a portál egy kiterjedt holdingnak legyen a része, és e holdingnak idővel része lehet egy rádió, valamint később akár egy nyomtatott újság is, és egy politikai kommunikációval, tanácsadással foglalkozó vállalkozás is. Általában máskor is az volt a felállás, hogy ha új dolgot kellett indítani, akkor részt vettem a „motor berúgásában”, a napi üzemeltetést azonban egy idő után már Dosek Rita végezte" - mondta a lapnak Tarjányi.

A hamarosan létrejövő holdingcég részvénytársasági formában működik majd, és Tarjányi szerint "nagyon keresett, politikai tanácsadásban elismert szakemberek" is részvényesei is lesznek, akik a napokban mondanank fel a munkahelyükön, és akik a politikai tanácsadási üzletág felfuttatásában vesznek majd részt, írja a lap. Tarjányi arra is utal, hogy akiket megkeresett a munkával, azokat Simicska Lajos is megkereste, csak éppenséggel inkább őneki fognak dolgozni, mert az ő ajánlata jobb volt.

Tarjányi Péter és Dosek Rita

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Skoda biciklis blogja, a We Love Cycling downhill-bajnokkal és bringás divatmárka alapítókkal is forgatott.

A Bónusz Brigád és a GKI Digital közös felmérése alapján a lángos a verhetetlen balatoni étel.

A Boston Globe kezdeményezte az akciót, amelyben rengeteg szerkesztőség közölt vezércikket a sajtó védelmében.

Rozgonyi Krisztina fog algoritmusokról, a médiaszabadságról, infóbuborékokról, #metoo-ról és Arab Tavaszról beszélni.

Meghívásos tenderen nyert a SentiOne.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés