hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tanulságos elemzés a szomorú amerikai gyorséttermi twitterekről

Miután valaki meghekkelte a McDonald's twitterét és nekiment Trumpnak, a Wired nyakig merült a hamburgertweetekben.

hirdetés

Amerikai idő szerint csütörtök reggel törte meg valaki a tengerentúli McDonald's twitter accountját, hogy egy tweetben visszasírja Obamát az elnökgyalázat Donald Trump helyett, valamint leszögezze, hogy az új elnöknek kicsi a tenyere. Legalábbis a Meki szerint hackelésről van szó, és vizsgálják, mi történhetett.

A Wired Culture ebből az alkalomból tanulságos szubjektív elemzést készített az amerikai gyorséttermi twitterek szürreálisan belterjes és ihlettelen világáról, érdemes áttekerni és örvendezni, hogy nálunk nem robbant be a Twitter. Olyan dolgok vannak benne, mint amikor Mekis kérdésekkel trollkodják a Wendy's-t és nem túl emelt színvonalon visszatrollkodnak (Mit csináljak, ha a barátom Mekibe hív? Keress új barátokat.), vagy amikor betűkből raknak ki palacsintatornyot és aláírják, hogy ez nem igazi torony, ne edd meg.

Az egyértelmű kreatív csúcspont a Nihilist Arby's nevű paródiaaccount, amit harmadannyian követnek, mint a vonatkozó étteremlánc igazi feedjét (275 vs 726 ezren), és olyan tweetek mennek rajta, mint hogy „Öld meg a szomszédaidat és költözz a házukba, egyél Arby's-t vagy „A legjobb dolog az új egészségügyi reformban, hogy mi már amúgy is készen állunk a halálra, egyél Arby's-t”.

 

 

(forrás: Wired Culture)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 8-12 éves diákok jelentkezését várja a csatorna gyerekműsora.

Átadták a Glamour Women of the Year díjakat. 

A Roland Berger azt vizsgálta, hogy a digitalizáció hogyan segíti a nők karrierjét.

A Viberen gyíkemberes matricacsomag és publikus chat is lesz.

14 főkategóriában várják a pályamunkákat.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 24.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Nevezési határidő: április 14.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés