hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tudósítás

Talán lesz valami az Epicán

A tavalyinál kicsit kevesebb magyar nevezés érkezett az Epica reklámversenyre idén. A zsűrizés kedden kezdődött Párizsban és pénteken hirdetnek eredményt.
hirdetés

ACG.Hey, BBDO, Café Contact, DDB, Ideatime, Kirowski, Leo Burnett, McCann Erickson, Republis, Scholz & Friends - ez a tíz ügynökség nevezett idén az Epica reklámversenyre, összesen 33 munkával. Ez kicsit kevesebb, mint tavaly, amikor nyolc ügynökég 47 munkának adott esélyt. Regionális összehasonlításban ezzel a számmal a középmezőnyben vagyunk, a legbizakodóbbak az osztrákok és a románok, de az ukrán szomszédok nevezési kedve is erősödött az elmúlt években.

Az Epica versenyre összesen 4945 nevezés érkezett, míg tavaly 5640 alkotásról gondolták úgy az ügynökségek, hogy érdemes befizetni a nevezését. A megmérettetésen egyértelműen a német ügynökségek akarnak a leginkább nyerni, 1230 reklámot indítottak el idén, az Egyesült Államok viszont nem érzi igazán magáénak ezt a versenyt, mert idén összesen egy ügynökség nevezett két alkotást.

A zsűrizés kategóriánként zajlik, az első három nap a zsűri kategóriánként végignézi az összes indulót, pénteken pedig kiválasztják a kategóriagyőzteseket és a fődíjasokat.

Az utóbbi években a magyarok nem kerültek a fődíj közelébe, tavaly egyedül a Leo Burnett, Samsungnak készített hirdetése kapott bronz díjat. Ahogy azt korábban megírtuk a tavalyi verseny tévéreklámos fődíját a brit Fallon London vehette át, a Cadburys Dairy Milk márka Gorilla című reklámjáért, a sajtóreklám fődíjasa a Macel nevű francia ügynökség, Beyond the News azaz A hírek mögött című, a France 24 nevű hírtelevíziónak készített reklámja lett. Az outdoor Epica D'or-t a Pepsi Dare for More című reklámja nyerte, amit a német BBDO Düsseldorf készített, az interaktív Epica D'or-t a svéd Farfar nevű ügynökség vehette át a gálán a Diesel divatmárka fehérnemű-kollekciójának készített Heidies című kampányáért.

Az Epica reklámverseny különlegessége, hogy a zsűriben kizárólag reklámmal foglalkozó szaklapok újságírói kapnak helyet. A Kreatív Online-t Román Balázs főszerkesztő képviseli. A zsűri elnöke a francia Alain Weill, nemzetközileg ismert művészeti és vizuális kommunikációs szakértő.

Az Epica reklámversenyről többet, részletesebbet a Szívlapáton!
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megújul a cimkék designja és a márka weboldala is - kampánybejelentő! 

 A TV2 közleményében csak magyar Dallasként fémjelzett sorozat történetének középpontjában az egyedülálló és hatásos gyógyvíz álll majd.

A hivatalos FIFA videójáték következő kiadásában feltűnik a legendás magyar futballista is. 

A karantén alatt az emberek két dolgot szerettek csinálni, bőrt ápolni és kockulni, így aztán megszületett ez a furcsa fúzió.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés