hirdetés
hirdetés
hirdetés

Takács Ildikó

hirdetés

Takács Ildikó <i>(Illusztráció: Kovács Lehel)</i>
Takács Ildikó (Illusztráció: Kovács Lehel)
Egyike azon kevés régi vágású kommunikációs szakembernek, aki még mindig aktívan dolgozik. A „magyar reklám nagyasszonyaként” emlegetik, emellett Demján Sándor nagyvállalkozó jobbkeze a hetvenes évek óta. 1976-tól 1986-ig a Skála-Coop marketingigazgatója, később a Skála Reklám Stúdió ügyvezetője.

Az ő közreműködésével alakult meg 1989-ben a Young & Rubicam Magyarországon, amelynek 1993-ig volt az ügyvezető igazgatója. Ugyancsak 1989-től a Reklám Világszövetség magyar tagozatának elnöke, 1994-2000 között annak kelet-közép-európai területi igazgatója, az ezredfordulótól a szervezet globális alelnöke 2008-ig. Nevéhez köthető az Effie magyarországi licencelése, és zsűrielnök volt az első három Golden Drumon.

A Gránit Pólus elnöki kommunikációs tanácsadójaként (1995-97), majd 1998-tól a Trigránit kommunikációs igazgatójaként hatalmas szerepe volt a Demján-projektek, így az első magyar pláza, az 1996-ban épült Pólus Center, a Westend City Center, illetve a Nemzeti Színház és a Művészetek Palotája kommunikációjában.

Mit tanulhatunk tőle?

Neki köszönhetjük az első nyugati típusú reklámokat és a klasszikus pr-tevékenység itthoni bevezetését.

2006-ban távozott a Trigránittól, azóta Demján személyes tanácsadója. A Budapesti Kommunikációs Főiskola Marketing Intézetének vendégoktatója. Megkapta a Magyar Köztársaság Lovagkeresztjét, a Magyar Reklámért Emlékérmet és a Reklám Világszövetség életműdíját.

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Sandy Hook Promise amerikai nonprofit szervezet számára a BBDO New York készített iskolai lövöldözésekről szóló szpotot.

Egy magyar kezdeményezésnek köszönhetően saját emojikat kaptak az AMC saját gyártású sorozatainak legismertebb karakterei.

A holland Tony's Chocolonely nevű csokoládémárka Idris Elbával kampányol a kakaóiparban mai napig elterjedt illegális gyerekmunka ellen.

A játékosított tréningeket tartó pécsi cég a platformját is megújítja.

A Fördős Zé vezette gasztrocsapat elindítja a kezdőknek szóló Street Kitchen Instantot.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés