hirdetés
hirdetés
hirdetés

T-Mobile - magyar szpotok Angliában

Magyar reklámügynökség mobilinternetet népszerűsítő szpotjait használja idei kampányához az angol T-Mobile. A cég azokat a reklámfilmeket adaptálja, amiket az Akció-Nxs készített a magyarországi mobilcégnek.
hirdetés
A magyarországi T-Mobile tavaly több kampány során népszerűsítette a mobil szélessáv-szolgáltatását. A Daniel Börjesson rendezte tavaszi „Nyiss” című kampány például elnyerte az Art Directors Club Hungary (ADCH) negyedkilós díját is, később, tavaly ősszel pedig újabb résszel folytatódott a mobilinternet népszerűsítése.


A szpotok elnyerték az angol T-Mobile tetszését is, ezért a vállalat úgy döntött, hogy az idén induló mobil szélessáv kampányaihoz nem forgat új reklámfilmet, hanem a magyar cég két szpotját veszi át és adaptálja angol nyelvre.

A Kreatív Online úgy tudja, hogy a magyarországi T-Mobile életében ez az első alkalom, hogy szpotját külföldre adaptálják.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Az országba hivatalosan nem léphet be külföldi a koronavírus miatt.

A szlovén kreatívipari rendezvényt 2021 őszére tolják. 

Milyen volt Orbán első, amerikai útja? Egy holland újságíró emlékezett vissza több útitársával együtt a közösen töltött napokra.

Omar Jimenez jogszerűen tudósított az összecsapások helyszínéről

Az Ad World Masters 200 ügynökégi vezetőt interjúvolt meg 55 országból, amely alapján a reklámpiac várakozásait vázolták fel. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés