hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szupermarket vagy sorsközösség az EU?

A Transparency International Magyarország „Nekem az EU…” címmel írt ki plakátpályázatot.

hirdetés

A korrupcióellenes szervezet a legjobb alkotásokat pénzjutalomban részesíti, illetve a plakátokból kiállítást is tartanak majd az „Átláccó Fesztivál” keretében az A38 Hajón. A díjkiosztóra 2017. december 8-án, a Korrupcióellenes Világnapon kerül sor. A nyertes alkotást zsűri választja ki, emellett a legjobb művek közönségszavazáson is részt vesznek a 24.hu közreműködésével.

A pályázat hátteréről

A pályázatra egyrészt olyan plakátokat várnak, amelyek reflektálnak Emmanuel Macron, Franciaország elnökének nemrégiben elhangzott gondolatára („Európa nem szupermarket, hanem sorsközösség”), másrészt, amelyek valamilyen választ keresnek a következő dilemmákra: Milyen jövő vár az Európai Unió számára? Mi lehet Magyarország szerepe a megújuló Európában? Mit köszönhet Magyarország az EU-nak? De pályázat kiírói a témával kapcsolatban felmerülő más ötleteket is szívesen fogadnak.

A versenyre bárki pályázhat, magánszemély, szervezet vagy cég, sőt, egy plakáton akár többen is dolgozhatnak. A szakmai díj 300 ezer forintot ér, míg a közönségszavazás nyertesét 100 ezer forinttal jutalmazzák.

A zsűri tagjai 

René van Hell, Hollandia budapesti nagykövete
Gróf Ferenc, képzőművész
Kenczler Márton, a HPS kreatív igazgatója
Neszmélyi Réka, grafikus
Martin József Péter, a Transparency International ügyvezető igazgatója
Szigeti Péter, a 24.hu főszerkesztője

A pályázás módja

A plakátot 2017. november 30-án (csütörtök) éjfélig lehet benyújtani. Egy pályázó maximum három pályaművel nevezhet. A pályázatban való részvétel díjmentes. A nevezési anyagot elektronikus formában a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. e-mail címre kell elküldeni, minden egyéb részlet erre.

 

 
 
 
Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

27,5 millió forintra bírságolta a Budapest Bankot és az Oney Magyarországot.

Tapssal és ovációval jutalmazta a közönség, majd a mentők elszállították.

A meghívásos tendert a Kraftwork nyerte.

Kolosi Péter szerint az egyetlen célja a Piramis című műsornak, hogy tönkretegyék vele A Falat.

A bulira összeálló zenekarba Fabricius Gábor, Tóth Valentin mellett visszatérőként Fodor Gergő is beszáll. 

hirdetés

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

Díjátadó: 11.28. (Helyszín: Akvárium 1051 Erzsébet tér 12.)

Időstressz: Hogyan győzhető le? Energiamenedzsment 4 lépésben. 2017.12.01.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Nevezési határidő: 12.08.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

hirdetés
hirdetés