hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szuperhőst csinál az okostelefonozóból a UPC

 A korlátlan mobilos lehetőségekkel másoknak is segíthetünk. A szolgáltaltó kampánybejelentőjét olvashatjátok.

hirdetés

Kampánycél

A UPC vezetékes ügyfelei számára minden eddiginél elérhetőbbé tette a mobilos korlátlanságot, net és hívás terén egyaránt. A kampány célja ennek az üzenetnek a közvetítése elsősorban meglévő UPC előfizetők számára, akik így otthoni előfizetésüket a UPC mobil szolgáltatásaival is kiegészíthetik.

Kreatívkoncepció: 

Aki mobiljával is UPC-re vált, mostantól egy olyan közösség tagja lehet, melynek tagjaként nem csak egyedül élvezi a korlátlanság előnyeit, hanem büszkén osztja azt meg másokkal is. Így teszi megabyte-onként kicsit jobbá a világot.



„Sokan és sokféleképpen nyúltak már a korlátlanság fogalmához a szektorban. A UPC családbarát és emberközpontú tonalitása egy olyan megközelítést igényelt, amiben az emóció és technológia kéz a kézben jár. Filmünkben a UPC-sek hétköznapi hősként definiálódnak, akik a korlátlanságot nem csak egyénileg élvezik, hanem kisegítenek bárkit a lemeríthetetlen megabyte-okkal és hívásokkal. Jut belőle mindenkinek bőven” – mondta el Vida Gusztáv, a Greenrom kreatívigazgatója.

„A mobilszolgáltatásunk tarifarendszerét aköré építettük fel, hogy - elsősorban a meglevő kábeles előfizetőink számára - a piacon elérhető legjobb ajánlatot adjuk, és minél többeket tegyünk képessé arra, hogy az otthon már megszokott korlátlanságot az otthon falain túl is megélhessék. Más szóval, demokratizáltuk a mobil korlátlanságot. A reklámban a UPC márkaüzenetén keresztül mutatjuk ezt be, miszerint minden pillanat egy kicsit érdekesebb élménnyé tehető a digitális szolgáltatásainkkal” – árulta el Dózsa Imre, a UPC marketingkommunikációs vezetője.

Érdekesség, behind the scenes:

A játszótéri jelenethez rengeteg jelmezt „castingoltunk” a stylist bevonásával, végül azonban elvetettük őket, és a projekten dolgozó art director, több farsangi bulit is megjárt mókusjelmezét húztuk rá főszereplőnkre.

A filmben látható férfi és a nyitójelenetben felbukkanó nő a UPC otthoni szolgáltatáscsomagját kommunikáló kampányfilmjében is szerepelt már. Az ő történetüket vittük tovább, ezúttal mobil fókusszal.

Alkotók
Megbízó: UPC
Marketingkommunikációs igazgató: Dózsa Imre
ATL lead: Zámbó Szabina
Senior communication expert: Dömötörné Kocsis Judit

Reklámügynökség: Greenroom
Kreatívigazgató: Vida Gusztáv
Senior art director: Béky Patrik
Senior copywriter: Tóth Dani
Copywriter: Farkas Dávid
Senior account manager: Egyházy Edina

Médiaügynökség: OMD
Kemerle Regina-Client Lead
Jung Mihály-Client Lead Digital
Németh Judit-Senior Media Manager
Takács Enikő-Média Manager
Beluscsák Márk-Head of Display
Ments Katalin-Display Manager
Ivicsics Kitti-Junior Executive

Produkciós cég: I’m FILM
Producer: Rajnai Gábor
Rendező: Menzkie
Operatőr: Rácz Dániel
Gyártásvezető: Harmati Balázs

Utómunka:
Vágó: Gothár Márton
Colorist: Vándor Ádám
VFX: Sándor József
Zene: Fodor Máriusz

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

A multifokális lencséket árusító cég nagykövete lett Várkonyi Andrea. Az új tévészpot kampánybejelentőjét közöljük.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés