hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szülőnek lenni télen is kaland az EMMI szerint

Téli kiadásban folytatódik az EMMI családalapítást népszerűsítő kampánya, melynek őszi epizódjáról már beszámoltunk.

hirdetés

A kampány január 16-ig fut. Volt egy 60 másodperces karácsonyi jellegű változata, a 30 másodperces szpot pedig inkább újévi, ez fut jelenleg is a tévében. Alább az alkotók tájékoztatása:

Kampánycél

„A népességfogyással kapcsolatos kérdések szinte egész Európában aktuális témaként vannak jelen, nem ritka az ezzel kapcsolatos állami kommunikáció. A témával itthon az EMMI, már ősszel debütált „Szülőnek lenni életre szóló kaland” kommunikációs platformja foglalkozik. A platform célja a gyerekvállalással kapcsolatos szemléletformálás, melynek legújabb eleme a karácsonyi-téli időszakra készült film.”

Kreatívkoncepció

„A karácsonyi-téli forgatagot az apa szemszögéből figyeljük, szubjektív szemszögből bemutatva a családi élet változatosságát.”

Érdekesség, behind the scenes

„A szubjektív látásmód megvalósításához speciális rigeket készítettünk, mellyek segítségével a kamerákat a főszereplőre applikáltuk. Így a képi világ a POV-től megszokott „go-pro-s” hangulat helyett moziszerű hatást kelt.”

60 másodperces változat

30 másodperces változat

Werkfotók

További képekért kattints!
További képekért kattints!

Alkotók

Megbízó: Emberi Erőforrások Minisztériuma Család- és ifjúságügyért Felelős Államtitkárság, Erzsébet a Kárpát-medencei Gyermekekért Alapítvány

Reklámügynökség: Lounge Design

Kreatívigazgató: Radovics Péter

Art director: Gyutai Balázs

Szövegíró: Simon Bálint

Kreatív producer: Milián Ági

Account: Pálok Tímea

Médiaügynökség: New Land Media

Médiatervező: Pokol Dorothea

Produkciós cég: Film Positive Productions

Producer: Köves Ábel

Rendező: Kiss Rudolf Péter

Operatőr: Sebastian Sarraute

Látványtervező: Törőcsik Ambrus

Gyártásvezető: Fixek Eszter

Vágó: Lehel Olivér

Colorist: Gaál László

VFX: Melon FX

Zene: Fodor Máriusz

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

2018 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2018-as Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2019. február 5.

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés