hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szülőnek lenni télen is kaland az EMMI szerint

Téli kiadásban folytatódik az EMMI családalapítást népszerűsítő kampánya, melynek őszi epizódjáról már beszámoltunk.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A mozis és tévés piacon is elég durva portfóliót szerzett meg a történelmi felvásárlással a Disney.

Well&fit néven folytatják, március 20-án jelenik meg először.

A Womanizer nevű segédeszköz plakátja három hete virít Toronto legforgalmasabb kereszteződésében.

Itthon is megosztó téma a Jackson molesztálási ügyeiről szóló dokumentumfilm.

Profi filmkészítőknek szóló rövidfilmes, és mindenki által pályázható fotós versenyt írnak ki a Lynch-kiállításhoz kapcsolódóan.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az európai parlamenti választások kampányidőszaka alatt.

Az RTL Klub sorozatának szombati epizódja volt az elmúlt hét legnépszerűbb tévés tartalma a kereskedelmi célcsoportban.

A Top News Hungary nevű céget tavaly decemberben jegyezték be. A TWN.hu korábban Kasza Tibor érdekeltsége volt.

Felkerült a teljes videó a teltházas Aréna-koncertről.

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) versenyének szakmai partnere a Miskolci Egyetem is.

hirdetés

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés