hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szülinap és változások a Praktikernél

Születésnapi kampányt indított a Praktiker, amely 15 évvel ezelőtt jelent meg a magyar piacon. Emellett tavasszal változás történt a marketingvezetői poszton. 

hirdetés

Bevált és megbízható jubileumi szlogennel ünnepli a Praktiker, hogy 15 évvel ezelőtt lépett be a magyar piacra. A barkácslánc a Tv2-n, az Atmedián és az R-time-on keresztül bonyolítja a +ad nevű reklámügynökséggel készült országos kampányát, amely tévében, óriásplakáton és a közösségi médiában fut. A jubileumi évben minden reklámfelületen, így a prospektusokban, katalógusokban és a 21 magyarországi áruházban is megjelenik a Praktiker 15 éves logója.

"Mivel a gazdasági válság és a megszorító intézkedések hatására évről évre csökken a kereslet a barkácsáruházak kínálata iránt Magyarországon, a Praktikernek is módosítani kellett üzleti és marketingstratégiáját. A Praktiker a közeljövőben a tervek szerint kizárólag mini-áruházakat kíván nyitni, miközben felújította és átrendezte 19 nagy alapterületű áruházát" - olvasható az áruházlánc közleményében. Arról is beszámoltak, hogy az utóbbi időszakban 15 százalékkal csökkentették kínálatukat és polcaik számát, hogy több teret, jobb átláthatóságot biztosítsanak az egyes termékcsoportoknak, és polcok helyett a palettás kihelyezés is hangsúlyosabb legyen. 

Sáfrány Katalin
Sáfrány Katalin
Mint a Kreatív Online megtudta, tavasszal távozott posztjáról Sáfrány Katalin, a marketingosztály vezetője. Ő 2006-ban került a céghez, kezdetben a kutatási és online terület felelőseként vett részt a Praktiker webshop kialakításában, amely 2009 márciusában kezdte meg működését. 2008-tól a Praktiker call centerének, illetve a webshop fejlesztéseinek és online kampányainak egyik felelőse lett, 2010-től az online szolgáltatások osztály, majd a marketingosztály vezetőjének nevezték ki. Pályafutását kommunikációs területen folytatja.
Laczó Zsuzsanna
Laczó Zsuzsanna

A Praktiker honlapja szerint az új marketingvezető Laczó Zsuzsanna, korábbi munkahelyeiről azonban nincs több információnk, mivel az áruházlánc személyi változásokról nem kíván kommunikálni. 

 

A Praktiker kampányának kreatívjai

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés