hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sztrájkolnak a belga reklámügynökségek

Az energia- és pénznyelő tendereztetési gyakorlat ellen összefogott a belga reklámipar. Egyszer már megbeszélték a hirdetőkkel, de most lépni kellett.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Mito Performanece üzletága felel a Nokia teljeskörű médiafeladatainak integrált tervezéséért és vásárlásáért.

Ingyenesként hirdetik a szolgáltatást, és bár az is, de a felhasználók üzleti hasznot hajtanak a cégnek, tehát nem ingyenes – okol a versenyhivatal.

A Gemius kutatása szerint az egész hónapban egyenletesen magas volt a reklámköltés a retail és a telco-cégeknél.

Kurják Gábor tölti be a Kraftwerk Experience Design & Production kreatívigazgatói posztját.

Tökéletes külsejű és mosolyú huszonéves influencerek helyett az énekesnőt választotta új kampányához a képmegosztó.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Kedves Kollégák!

A cikkben is említett Kaszás-publicisztika egy jeladás! (lehet véletlen is, annál jobb...). Akár lehetne is tömegesen KGY mellé szerveződni (én már nyitottam egy
ösvényt...). Együtt talán erősebb a közös hang! Nem azt mondom, hogy menjünk szembe a világgal, de igenis követeljük meg -ha kell, harcoljuk ki- a hazai szakmának
járó, illő tiszteletet. Azt, ami tizenéve még megvolt, de hagytuk kicsavarni a kezünkből a "marsallbotot". Ez a mi hibánk (is), ezzel szembe kell nézni. Szembe nézés
nélkül nem megy a felemelkedés...

Csótilaci
#
Poirot mellett ez a másik ok, amiért bírom a belgákat :)
gyűlölöm a bezzeg nálunk dumákat, de bezzeg nálunk...
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés